אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שפיר, דניה סיבוס ושיכון ובינוי מתמודדות על בניית הרכבת התחתית בת"א

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
בזיון ,אנחנו כבר בשנת 2014 ללא רכבת תחתית
אלק מדינה מתקדמת פחחחח מערבית תתעוררו אנחנו מדינת עולם שלישי אם רק תרימו את הראש ותצאו מגוש דן ישראל היא מדינת עולם שלישי איך הכנירת מוזנחת מלא ליכלוך בכל מקום ים המלח כאילו מדינה באפריקה צריך סנפלינג כדי להגיע למים יבשו אותו כהוגן למה ? כי הוא נמכר תמורת נזיד עדשים לקומבינטורים שעושים תחרות עם הירדנים מי ייבש את הים ראשון
תומס | 02.12.14
14.
לא לתת אף מכרז לאירופים. הם עלולים להפסיק את העבודות באמצע עקב חרם
כבר כיום יש סנקציות אירופאיות על ישראל, והם יכולות להחמיר. וגם לא צריך לתת לאירופים האנטי-ישראלים להרוויח אף שקל על חשבוננו. הסינים יכולים לבצע את העבודה מהר בזול ובניגוד לאירופים סיום העבודה על הפרויקט לא תעצר מסיבות פוליטיות.
לתת לסינים | 01.12.14
13.
לא לאפשר לאפריקה להשתתף ולפסול מראש את שיכון ובינוי
ההתנערות של אפריקה ישראל מהפרוייקט עלתה לציבור כ 7-8 מיליארד ש"ח . נערי האוצר ויועצי החשכ"ל דאז שבזמנו מנעו הסדר עם אפריקה ,מנהלים כיום את התחום בשיכון ובינוי . אין סוף חומר למחשבה.......... חבורה של חסרי אחריות שמנעו בהתנהלותם שהציבור ייהנה מרכבת תחתית כבר ב 2015 , ועוד ישלם על כך 8 מיליארד נוספים . אסור לתת פרס לא לדניה מקבוצת אפריקה ולא לשיכון ובינוי שכן היא נגועה בצורה הדורשת בדיקה באירועים שהביאו בזמנו להלאמת הפרוייקט . למען הגילוי - אינני מקורב לשפיר , שיוציאו מכרז לחברות בינלאומיות , יש בלי סוף כאלו.
יואב | 01.12.14
8.
נושא הרכבת התחתית
לפני 20 שנה קיבלנו הצעה לבניית רכבת תחתית על חשבון חברת מטרו דובר על רכבת תחתית באורך של 25 ק"מ (מפתח-תקוה ועד בת-ים ) ההצעה הזאת נדחתה על ידי ממשלת ישראל דאז !! מאז ועד היום יכל להיות לנו היום רכבת באורך של כ15 ק"מ לפחות בגלל ההתנהלות הכושלת , נא ראו איך אנחנו נראים היום בושה וחרפה פשוט בושה וחרפה לחשוב שהתכנון היום הוא על 10 ק"מ תחתי ו-15 ק"מ עילי אני פשוט מצטמרר הכל נראה נורא ואיום קופרמן מאוריסיו
קופרמן מאוריסיו | 01.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת