12. תפקיד השייבה הוא הרבה יותר פשוט: לפעמים יש חשש שראש הבורג יעבור דרך החור, למשל כשמדובר בחומר רך או מתפורר, או כאשר הבורג מחזיק משקל כבד - והשייבה כאילו מגדילה את ראש הבורג ומסירה את החשש הזה. רועי | 11.12.14 (ל"ת)
11. לא מדוייק במרחק מסויים נוצרות מערבולות אויר אחרי המשאית מה שמגדיל את צריכת הדלק של הרכב מאחור | 06.12.14 (ל"ת)
8. כשהוחלף השקל בשקל החדש (ביחס של 1000 ל-1) הערך של אגורה ישנה היה כל כך נמוך שהיה יצרן שייבות בדרום הארץ שפשוט אסף כמות אדירה של אגורות מהשוק , וקדח בהן חורים. זה היה יותר זול בהרבה מאשר לייצר, והחומר היה מאד איכותי. במחצית השניה של שנות ה-80 הסתובבו מיליונים כאלה בארץ. | 06.12.14 (ל"ת)
7. אפילו אווזים וברווזים יודעים שעדיף לטוס במבנה ששובר התנגדות אויר ולכן מבנה ראש החץ, כאשר הראשון בחוד מוחלף פעם בכמה זמן בגלל העומס העודף הנופל על כתפיו.... נהגי מירוץ מנצלים את האפקט עד תום בהצמדות לרכב שלפניהם (כן, אפילו במירוצי מכוניות צריכת הדלק היא שיקול...), אבל הם יכולים לסמוך הן על עצמם ועל הרכב שלהם (מהירות תגובה + יכולת תגובה) והן על מי שלפניהם שהתנהגותו תהיה רציונלית ועיקבית. | 06.12.14 (ל"ת)
6. כמו ביבי ומקפצי הגבעות. תפריד ביניהם ותשים את השייבה האמתית קרי צרכי המדינה האמתיים והא לך בורג חזק ותפוס היטב. הוצא את השייבה החלודה מהגבעות ושים את השייבה המקורית ! הבעיה שמרוב ברגים לא רואים את העתיד. מקווה שלא יחבור אל השייבה של גפני את דרעי . אני | 06.12.14 (ל"ת)
5. בלדד היקר תמיד תמהתי למה אתה ממציא לעצמך שאלות איזוטריות? אודה לך מאוד אם תשיב לשאלתי זו. עוזרד הבליגשטי | 05.12.14 (ל"ת)
למה הבורג זקוק לשייבה?
14 תגובות לכתיבת תגובה