אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

HOT: שיפרנו את זמן המענה הטלפוני ביותר מ-50%

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
לא להתקרב להוט הצטרפת ...הפכת מס' קטלוגי
הוט נמצאת בלופ שרות גרוע מול לקוחות מתוסכלים נציגים בושריים מגוייסים אבל בגלל חוסר ניסיון חוטפים כי הותיקים עזבו מזמן ,כי צריך להיות אידיוט להסכים לעבוד באווירה כזאת נציגים חדשים "טירונים"שחוטפים כל היום מקהל לקוחות מתוסכל נשברים אחר תקופת עבודה קצרה וונוטשים ןחזור חלילה אין תקווה אני עזבתי את הוט רק בגלל שרות לקוחות גרוע ולא בגלל תוכן ולא בגלל מחיר אחרי זובור שעברתי נדרתי נדר לא להתקרב להוט במשך 5 שנים כשהם מתקשרים תכופות עד כדי מטרד לנסות ולהציע הצטרפות בתגובה במקום להיות שגריר של רצון טוב אני מוצא את עצמי מזהיר לא להתקרב !!!
משה | 09.12.14
1.
השירות לעולם לא ישתפר - ציוד מיושן ולא אמין
המנכ"ל אילן צחי מפספס בגדול. תביא עוד 1000 איש לצוותי המוקד וזה לא יעזור. כמות הפניות להוט מלמדת שהבעיה איננה במענה האנושי אלא בציוד גרוע, טכנאים שלא איכפת להם, ממירים שיותר נתקעים מאשר משדרים ועוד. טכנאי שמגיע ללקוח ואינו יודע מדוע ולמה שלחו אותו ... טכנאי שמגיע ומקבל החלטות הזויות ותלושות ממציאות החיים.... נסיונות עדכון תוכנה באמצעות שיחה טלפונית ברכה לבטלה.... אז מה הפלא שיש עומס מטורף על המוקדנים ? צריך לסגור את הוט - לפטר את כל העובדים כולל מנכ"ל הנושא באחריות, ולאחר מכן לפתוח מחדש תוך פיקוח מקצועי נכון. אבל בחייכם ... אין לזה סיכוי ... מונופול תמיד ישאר
אובלי | 09.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת