אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל מוציאה לדרך את התחרות מול תנובה

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
משוב ל- 16
אברכהן בא מהצבא ולכן הוא מבין רק כוח ועוד כוחניות. הוא לא איש שיווק וכל רצונו הוא לרצות את הבעלים ולהמשיך לשבת על הכסא - ממש כמו קצינים בצבא. הוא ננעל על המותג הפרטי וחושב שמשם תבוא לו הישועה. הוא מנצל את העובדה שהבעלים כרגע מסוכסכים עם עצמם ומושך כמה שהוא יכול- רק חבל שבדרך הוא שוכח את הצרכן וממשיך להציע ללקוחות סחורה יקרה.
אלי | 11.12.14
11.
משוב ל- 9
את ממש צודקת. שופרסל אכן פועלת ונמצאת כל הזמן במודעות הצרכן - אבל הצרכן אינו טיפש והוא מדיר את רגליו מחנויות הרשת היקרות. לא רואה שום מוצר או קבוצת מוצרים שאכן זולה מרמי לוי ולכן אין באמת סיבה אמיתית לפקוד את שופרסל. הפעמים היחידות שאני קונה שם - זה שהם מחלקים תלושי כסף וגם אז ממש קשה לי לקנות מוצרים בסכום של 150 שקל על מנת לזכות בהנחה של 25 שקלים. מעט מדי ומאוחר מידי- שופרסל לומרות הפירסומים אינה נוגעת בלב שלי.
רעות | 11.12.14
10.
למה צריך מכרז ליבוא ?
מדוע לא להוריד את כל המכסים המיותרים האלו שלא בטוח שבכלל מכניסים כסף לקופת המדינה מפני שהם למעשה חוסמים יבוא. התרומה היחידה של המכסים האלו היא ליוקר המחייה ...וזה הרבה יותר מהמע"מ שמדברים עליו בימים האחרונים. למה שלא יאפשרו יבוא חופשי ותחרות אמיתית ? למה צריך מכרז ?
m | 10.12.14
9.
מבחן הסל - הוא המבחן הקובע.
המבחן האמיתי -הוא בקופה ולא בעיתונות ובאתרי האינטרנט. שופרסל אינה מצליחה להתרומם במכירות, מספיק לבקר בחנויות שופרסל הקרובות לרמי לוי- להבין שהציבור מצביע ברגלים ומדיר את רגליו מחנויות שופרסל היקרות. שופרסל פועלת רבות בתחום יחסי הציבור ויוצאת השכם והערב בידיעות על מוצר חדש ואו קטגוריה חדשה עם מותג פרטי - אבל בשורה התחתונה היא יקרה ואת זה הציבור לא אוהב ולא רוצה.
יפית | 10.12.14
7.
לכלכלן מתגובה 3, אתה ממש לא רוצה לראות מבצעים של 4 ב 10
כל המבצעים האלה של 1+1, 4 ב 10, השני בחצי המחיר, נועדו לבלבל את הלקוח ו,בסופו של דבר, לגרום לו לבזבז יותר כסף. הציפיה לא צריכה להיות למבצע של 4 חבילות פסטה ב 10 ש"ח אלא לחבילת פסטה אחת ב 2.5 ש"ח באופן קבוע. ככול שיהיו פחות מבצעים ויותר מחירים רגילים שפויים כך ייטב ללקוח.
אמיר | 10.12.14
5.
זה הכוח שידי הצרכן.תראו מה השגתם במחאה של שנה!
הגיע זמן הדיור! שלשום היה רעיון של ריצארד קווסט(כלכלן בילאומי) בארוץ 2. מה שהוא אמר זה - "כל עוד יש קונה שמוכן לשלם המחיר,המוכר לא יוריד בחיים" כצפוי הגיע השאלה ממנחה,ישראלי ממוצע "מה נעשה,נפסיק לחיות?" ועל כך קיבל תשובה - אם לא תיקנה,תמות? זאת הבעיה הראשית במודעות של האזרחים כאן. לא קיים מוצר שלא ניתן לוותר אליו!
יוסי | 10.12.14
3.
הצלחה או כישלון?
המותג הפרטי של שופרסל יכול להתחרות באמת בספקיךם הגדולים ע"י חבירה ליצרנים קטנים או ייבוא. הבעיה הגדולה של שופרסל היא הנטייה שלהם לחזירות. בסופו של דבר הם לא מסוגלים להתחרות במחירים הנמוכים של הרשתות הפרטיות כי הם אוהבים לשמורלעצמם נתח רווחיות עצום. ביום שנראה בשופרסל 4 פסטה ב-10 ש"ח, 4 ק"ג קמח ב-10 ש"ח אאמין שהם באמת עשו שינוי. ולא במבצע חד פעמי. מחירים נמוכים כל השנה.
כלכלן | 10.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת