אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המותג של שופרסל רווחי, הרשת עלולה להמשיך להפסיד

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
עכשיו מבינים לנו שופרסל נתנה לנטו לייצר עבורה את מותג הגבינה
בעלי שופרסל מכרו לנטו את פלאס - בנוסף לתמורה קיבלו גם בדרך את "בירכת שופרסל" לייצר עבורה את הגבינה במותג פרטי. עכשיו אתם מבינים למה בחיים הרשת לא תהיה ריווחית !! הכל פוליטיקה בגרוש - הרווח ימשיך להישאר אצל הספקים
 | 17.12.14
20.
כתבה רצינית ונכונה יישר כוח נורית קדוש
המותג הפרטי של שופרסל נועד להפעיל לחץ על הספקים לשפר את רווחיות הרשת ולהוריד מחירי צרכן. למותג הפרטי אין סיכוי להגיע לשיעורי חדירה ונתחי שוק כמו באירופה כי הוא פחות איכותי ואינו מצדיק את פערי המחיר מהמותגים המובילים האהובים כ"כ על הצרכן הישראלי. יתרה מכך הספקים הגדולים ילחמו ויורידו מחירים גם בשופרסל ואת מה שהפסידו בשופרסל יביאו אצל המתחרים כך ששופרסל מפסידה פעמיים
ניק | 15.12.14
15.
המותגים הפרטיים של שופרסל
טובים מאד ברוב המוצרים. לאחרונה התווספו לרשימת המוצרים המאד ארוכה גם מיצים, ביגלה, פיצות, ביצים, סלטים ועוד. הבעיה היא שמחירי המותג הפרטי הם לא מספיק זולים ולעתים אף יקרים יותר. יש לנהוג כמו בחו"ל (כדוגמת גרמניה) ולפתוח סופרים הכוללים אך ורק מוצרים של המותג הפרטי עם הפרשי מחיר יותר משמעותיים וכך גם מגה צריכה לפעול. אני בטוח שנהירת ציבור הצרכנים לשם תהיה רק עניין של זמן.
ggg | 14.12.14
9.
המותג הפרטי שלהם מרחיק קונים
הם חושבים שאם הם כותבים את שמם על מוצר מסוים זה מביא אותי לקנות את המוצר??? אני קונה מוצרים שאני רוצה. ושאני אוהב. כך נעלמו מספר רב של מוצרים מהמדפים כמו הביצים האורגניים ועוד. אז פשוט מכיוון שאין את המוצרים שאני אוהב לקנות על המדפים אני הולך להיכן ששם מוכרים את אשר אני רוצה לקנות ועל ידי כך אני לפחות צמצמתי את הרכישות שלי בשופרסל ב 70%. מה הם חושבים שאם הם יעלימו מוצר ואז אני אקנה את המוצר שהם ציירו עליו את שמם ????עד כדי כך הם טיפשים. רק כך מאבדים קליינטים שהיו קבועים. להחזיר קליינטים זה כבר קשה ביותר אחרי שהתרגלו לקנות בחנות אחרת.
אלכס לוין | 14.12.14
4.
היגיון הפוך של כותב המאמר
הספקים יעלו לשופרסל מחירים, כדי למנוע מהם למכור את המותר הפרטי ?? ליפך, מר מאמר. שופרסל יכולה עכשיו ללחוץ את הספקים למחירים נמוכים יותר. רשתות אחרות כבר עשו בעבר מלחמה עם הספקים, והורידו לחלוטין את הסחורה שלהם מהמדפים לשבוע-שבועיים. עכשיו - כשיש לשופרסל תחליפים ללא מעט מוצרים, יש לשופרסל כלי ניגוח רציני, שיאפשר להם להוריד מהמדפים איזה ספק שייתחשק להם. רק כך יוצרים תחרות אמיתית.
 | 14.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת