אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חסר תקדים: HOT נקנסת ב-1.6 מיליון שקל בשל "כשל מתמשך במוקד השירות"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
ניהול לקוי
חשבון פשוט שיעשו קברניטי הוט יעלה שהקנס הזה שקול ל 160 משכורות של 10 אלפים ש"ח לחודש. גיוס אנשי שירות מוכשרים במשכורת הזו לרבעון היה חוסך את הקנס + שירות טוב + לקוחות מרוצים + חיסול בעיות ועוד הרבה פלוסים. מנהלים חלשים. ולמשרד התקשורת: שאפו, תמשיכו. כי מה שלא נכנס דרך השכל וההגיון יכנס אולי בכוח.
משה | 14.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת