אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סיבה לדאגה עבור פייסבוק: בני הנוער לא מפסיקים לעזוב

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
לפרסי החביב מ- 2
הם מרוויחים גם ממך ואתה יודע מה - אתה כן מוציא כסף מהכיס ! נתחיל - FB מקבלים הכנסות מפירסום , כאן אין שום בעיה. המפרסמים מוציאים כסף על תחומים מסוימים שהם יודעים במאה אחוז שהפירסום עובד ומשפיע על הנחשפים לפירסומת כדי שהם יקנו מוצרים מסוימים ,על זה אין וויכוח הפירסום מבוסס על מחקרים וטריקים פסיכולוגים שגורמים לאנשים לקנות מוצר זה או אחר . לסיום - היצרנים צריכים לשלם עבור הפירסום ואת הכסף הזה הם מוסיפים למוצר שאתה (ואני) קונים , וכך ניסגר המעגל וכולם שמחים (פחות או יותר). כך שאפילו שאתה חושב שהפירסום לא פוגע בך אז לא לא ממש נכון, למשל קוקה קולה מוציאים הון עתק על פירסום, את ההוצאות הם מחזירים על גב הצרכנים, כך גם יצרנים אחרים, למעשה כול היצרנים הגדולים מוציאים הון על פירסום .
ירון גיל | 21.12.14
7.
FB בצרות !
מהיום שFB יצאו לבורסה הם זנחו את הלקוחות כדי לעבור לרווחים, כול האמצעים כנראה כשרים, אנשים הבינו מה קורה וירדו מהעסק. לדעתי השימוש בFB השתנה, אנשים מתעדכנים הרבה פחות והעניין בעדכונים ירד, הצורך בהגדלת מעגל החברים ירד כיוון שאין שליטה מי רואה מה - בקיצור בלגן ללא שליטה ולכן עדיף להכניס עדכונים שב100% לא יפגעו באף אחד. אני פשוט לא רואה איך FB יוצאים מהמצב הזה כיוון שהם תלויים ב100% בהכנסות מפירסום.
ירון גיל | 21.12.14
6.
ל 2 .. אני מוכן לשלם בכדי לקבל שרותים איכותיים ונקיים משיקולים מסחריים
מסכים לשלם רק שיעזבו אותי מפרסום ממוקד וממאגרי מידע ...(מאמין שהרווח של החברות האלו לפחות עלי יהיה גדול יותר ממה שהן מרוויחות ממני היום) חבל שכל החברות לא מציעות מודלים כאלו ..יש המון משתמשים שמגבילים שימוש רק בגלל זה.
n | 21.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת