אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עבודה בדרכים, וצרכנים הנתפשים על חם: כך ייראה עולם ה-IT ב-2015

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
יש משהו בדברים אבל הכותבת שכחה שלא הכל מיועד לקהל צעיר שהוא חסר נאמנות ואמינות
אכן השוק של קניה מהירה בהחלטה רגעית יגדל - עד הרגע שימאס לאנשים מניג'וס בלתי פוסק של הודעות והקפצות מהחנות בה הם נמצאים, או חנויות בסביבה. רוב העוסקים בספורט לא ירצו הפרעה תוך כדי פעילות, אם בכלל הם מביטים במכשיר בעת הפעולה - והם לא, אחרת ההפרעות יפריעו לאימון. לא כל העולם העיסקי מבוסס על הדור הצעיר, רובו לא. הקהל הצעיר מתאפיין בפזיזות, חוסר נאמנות ולפעמיםן חוסר אמינות וקשה להתבסס עליו כמקור הכנסה לטווח ארוך. מכה פה, הצלחה שם - וזהו. אם מטרת החברה היא רווח בזמן קצר ואז לנושא הבא - זה טוב. רוב הארגונים הגדולים מביטים לטווח ארווך, לא קצר, אלא אם המנהלים שםן הם יורת מינוי של טובה אישית מאשר שיקול נקצועי. ויש הרבה כאלו.... תוכנות ERP מבורתיות ישארו ורק יתפתחו, עם הצורך לתת מענה לגישה מהאינטרנט או פילוח למחלקת השיווק. בל נשכלל כי במפעל מייצר יש חשיבות עצומה לניהול לוגיסטיף הנדסה ורכש - אלו תוכנות שלא ממש צריכות אינטרנט למעט התחברות מרחוק. שיקולי אבטחה מונעים מתן גישה נרחבת מרחוק וזו בעיה שרק תחמיר, עם כל חדירה הופריצה של מאגרי מידע. אי אפשר להגן הרמטית, ובאיזה שלב בסיסי נתונים ימודרו לגישה מבחוץ אחרת הארגון יפגע קשה.
דג ברשת | 23.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת