אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תע"א מתעקשת לייצר מטוס מנהלים למרות ההפסדים הגבוהים שנגרמים לה

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הסיבה לפיתוח והמשך שיווק מטוס מנהלים
יתכן שהמשך הפיתוח והשיווק של מטוס מנהלים הינו חלק מאיסטרטגיה של תע"א להשאר בתודעה של מנהלים בכירים של חברות ענק, כחברה מהשורה הראשונה בנושא טכנולוגיות תעופה. כלומר תע"א שניכנסה לפיתוח וייצור מטוסי-מנהלים כבר לפני זמן רב מאד, מצליחה לשווק ולמכור ציוד ושרותי תעופה אחרים גם בזכות הנוכחות בתחום הספציפי הזה. אולי מטוסי מנהלים הינם Loss-Leader.... מבקר המדינה הוכיח חוסר הבנה בסיסי ומובהק במקרים אחרים, ע"ע כיפת-ברזל... ולכן הייתי מציע להסתכל עליו ועל "ה-מומחים" שלו בקורטוב של סקפטיות...
יהודה שומרון | 31.12.14
5.
צריך לחקור האם המבקר מבין בכלכלה
האם המבקר הנכבד אינו יודע שבתעשייה, קודם משקיעים בפיתוח המוצר החדש, ואחר כך כשהמוצרים מתחילים להמכר, מתחיל גם החזר ההשקעה ? כשמגיעים לנקודת האיזון ההשקעה מוחזרת, ואחר כך זה רווח נטו. לבוא ולהגיד פעילות מפסידה, פחות משנתיים מתחילת האספקות מראה שהמבקר לא מבין בכלכלה, ולכן גם אינו יכול להמשיך בתפקידו. נקודה.
נבו אלונים | 29.12.14
4.
חייבים מטוס מנהלים ?
לכל המלעיזים: פיתוח מטוס מנהלים דוחף קדימה הרבה תחומים טכנולוגיים ודורש הרבה פתרונות יצירתיים שלאחר מכן באים לידי ביטוי גם במוצרים צבאיים. ללא יכולת פיתוח כזו לא היו מלטים, מזלטים, טילים וכיוצ"ב. צריך לבדוק רק את דרך קבלת ההחלטות ולשפר אותה ולא לקבור תחום ייחודי המהווה גאווה למדינה קטנה !
1 שיודע | 29.12.14
3.
ה-G280 הוא מטוס מנהלים משובח ומהטובים שיוצרו בעולם
מבקר המדינה לא מבין כלום במטוסים ובנושא הזה הוא ממש "מעופף". המטוס עליו הוא "מתלונן" זכה כבר בכמה שיאים תעופתיים וקיבל רישיונות תעופה הן בצפון אמריקה והן באירופה. המטוס בנוי מחומרים תעופתיים מתקדמים וכולל אוויוניקה חדשנית. מטוס מפתחים לעשרות שנים ולכן לא ברור על מה המבקר מתלונן.
הטוב לטייס | 29.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת