אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחירון הרכב החדש של כלמוביל: דגמי יונדאי מתייקרים, דגמי מיצובישי מוזלים

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
"אך האיכות הירודה לעולם נשארת"
אחרי למעלה מעשור מאכזב עם שלוש יפניות (שתיים מיצובישי ואחת טויוטה) עברתי לפני קצת פחות משנתיים לגולף סדרה 7 ואני לא מבין איך לא עשיתי את זה קודם. כל הזמן נפלתי בשטות הזאת של "היפניות אמינות" אבל תכלס, לא היו חסרים קריאות לעדכונים ותיקונים כל הזמן וכל פעם כזאת זה בין חצי יום ליום עבודה שהולך. אבל זה שטויות עוד לעומת האיכות של תא הנוסעים. על פניו היפניות מתהדרות בהמון רוח וצלצולים וכפתורים אבל כשקצת מתחילים להשתמש בהם, מבינים שאולי המנוע אמין אבל חוסכים עליך ברמה של החומר וההקפדה על ההרכבה. הגולף מהבחינה הזאת היא עולם אחר, 1.4 TSI שגם מאוד מהנה לנהיגה וגם תא נוסעים סולידי ואיכותי. הכל במקום, מהודק, לא מקרקש ומושבים תומכים. לאחרונה גיליתי באוטו גם פיצ'ר חמוד ושימושי, חיישן לחות על השמשה שלא מאפשר היווצרות של אדים. הללוליה.
מני | 04.01.15
3.
דגמי יונדאי מתייקרים
לכל מבין עניין די ברור שלרוב הרכבים היום זהים, אותם הטכנולוגיות ואותם תכונות. הבדל במחיר נובע בעיקר פערי מטבע וייעילות הייצור ( עלות היצור). לא ברור למה יונדאי שמיוצר באירופה ( סלובקיה) וטויוטה מטורקיה צריכים לסבול מעליות המחירים שונות... אבל - בסופו של דבר - יכריע השירות. מי שיצליח להביא ללקוחות ערך מוסף גבוה יותר , שירות מצטיין - יזכה בלקוחות נאמנים, ללא קשר להבדל של כמה אלפי שקלים...לא מרגישים אותם ברכישת הרכב בעסקאות מימון...י
יעקוב | 03.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת