אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יצרנית הקפסולות אתיקל קופי חוזרת לישראל

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
נתחיל בזה שרוב הקפסולות של נספרסו עולות 2.24 ש"ח כלאמר 22.4 ש"ח לשרוול של 10 יחידות
לפי היבואנים שנכשלו פה בעבר, אני אאלץ לכתת רגליי לשלושה וחצי סניפים של ניו פארם, בשביל לחסוך כמעט 2 ש"ח על מוצר שלא בטוח שאוהב. חצופים, תנו קפסולה 1 או שתיים בחינם ונחשוב עליכם, בשביל הנחה מגוחכת של 10% אתם מנסים להכנס במקום שרבים נכשלו. חבל, צריכים שתהיו תחרות למחירים של נספרסו, הקטע שניסיתי כל מיני מתחרים שחלקם היו נחמדים ובסדר ועלו בין 1.5-1.8 לקפסולה. הבעיה שהם לא היה ברמה של נספרסו ושוב חזרתי לשלם לנספרסו החזיריים יקר.
עמית | 05.01.15
15.
קפסולות לא שווה כלכלית,עדיך כבר מעונה אוטומטית
נספרסו זה שוד לאור היום חישוב פשוט מכונה שעושה קפוצ'ינו (הפוך) עולה סדר גודל 700-1000שח קפסולה עולה 2שח (במבצע!!!!) נגיד אני אישתי כל אחד שותים 2 כוסות קפה ליום (אחד בבוקר ואחד בערב) זאת אומרת 4 כוסות ליום 4*365=1460 1460*2=2920 פלוס עלות של מכונה 700 סהכ 3620 מכונה קפה אוטומטית שמקציפה וטוחנת (מקבלים קפה בלחיצת כפתור) סבירה עולה כ 4000שח עלות קילו פולי קפה מתחיל ב 50שח ועד 140 שח קילו מספיק למאות כוסות!!!!! תעשו את החישוב מה כדאי למי ואני לא מדבר כבר על הטעם אני שולט מה אני שותה ולא איזה אדון ש"הינדס" לי את הקפסולה!!!!
דוד | 05.01.15
14.
בשופרסל מוכרים קפסולות של קרמסו ב1.5 ואתם לא יכולים?
קרמסו- חברה שוויצרית בדיוק כמו אתיקל קופי. בנוסף,הקפסולות החדשות שלהם (ברזיל) יותר טובות לדעתי מנספרסו. יש לי את הפיקסי של נספרסו, אבל לפני שנתיים וחצי קנינו בעבודה במבצע ראש השנה מכונה של קרמסו והגעתי למצב שהפסקתי להזמין קפסולות של נספרסו בבית ואני שותה רק בעבודה גם בגלל הטעם וגם בגלל המחיר. קפה ג'ו מוכרים קפסולות תואמות נספרסו ב-2 שקל לקפסולה. YELLOW מוכרים גם במחיר דומה אז אתם לא יכולים להשוות מחירים לאחרים כשהמותג גם ככה כבר הספיק להיכשל בארץ בעבר?
 | 05.01.15
13.
דפקו את הראש לפני שנתיים חוזרים על זה שוב .קניתי 100 קפסולות ב 100 ש' "מעולות"
כל אחד שקנה מכונת נספרסו חושב את עצמו . וחברת נספרסו ישראל חוגגת על הלקוחות האלה ומוכרת להם רוח וצלצולים.כנ"ל ג'ו. אל תתפתו , יש קפסולות בכמה טעמים שעולות 1 ש' ליחידה . קניתי ולא התאכזבתי חפשו אותם ברשת.
מיש מיש | 05.01.15
6.
מהלך עסקי אבוד מראש - ואני מאד רוצה שתצלחו
ולמה לא תצליחו: 1. מותג לא מוכר (בכל זאת ישראלים עם זכרון קצר) 2. עבודה עם רשת חלשה ולא ממוצבת - ניו פארם 3. מראש אתם מצמצמים את הקהל במקום לעשות הפוך 4. מחיר גבוה מאד. תשובה לא ענינית בכתבה שאומר שאם המחיר הראשוני עבורכם גבוה אז אין ברירה. אם לא מביאים תחרות, אזי לא להביא.... 5. ממליץ לאפשר מכירה זולה יותר דרך האינטרנט ואולי להפוך את זה למודל העיקרי. חבל. שוק של כמעט 150M, יש מקום לתחרות ואין מתחרות ראויות מספיק, או לפחות שמנהלות קרב ראוי.
תומר | 05.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת