אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יש תמחור, אין אישור: נחשפו מחירי שירות אובר X בישראל

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מה לעשות ויש חוק בישראל
ישראל, פעם אחרונה שבדקתי, היא מדינה ריבונית דמוקרטית פרלמנטרית. ז"א - שהריבון המקומי (הכנסת שהיא המייצג של העם) הוא היחיד המוסמך לקביעת חוקים. הריבון החליט שיש לעמוד בתאים מסוימים על מנת להפעיל כלי רכב כמונית. יכול להיות שהתנאים האלו לא הוגנים ופוגעים בנהגים ו/או בלקוחות, אבל אלו הכללים במדינת ישראל (לציין שלפחות חלק מהכללים האלו נועדו להגן על ציבור הנוסעים במוניות). המנהג הנלוז של אובר להכריז (ולעיתים גם להפעיל) שירותים שהם לא חוקיים במדינות מסוימות הוא מעליב. ההסתתרות שלהם מאחורי המושג "חברה קבלנית" ורישום החברה בכל מיני מדינות מרוחקות, מקוממת. ולכל מי שמתלהב מהמחירים -- חברת אובר כבר הוכיחה שיש לה אפס מחויבות לדיסקרטיות או לביטחון של הנוסעים שלה. אז בבקשה לא לבוא בטענות אם הנהג שודד אותך, עושה תאונה בלי שיש לו כיסוי ביטוחי או אם אובר ימכרו את זמני הנסיעות שלך למאהבת לבלש הפרטי שאשתך שכרה.
לא נהג מונית | 05.01.15
4.
לכל מי שהגיב וגם מי שלא - חשוב מאוד שתקראו ולא תגיבו מתוך בורות
אל תהיו חנבצים / לעתכים!! אובר פותחת את שוק ההסעות הפרטי לתחרות ובכך תזיל את עלויות הנסיעה במוניות ובכלל. הבעייה היא לא בנהגי המוניות שכביכול מפקיעים מחירים ופוגעים בנוסעים, אלא בממשלה וברגולטורים שמבקשים רבע מליון (!!!!!) ש"ח בשביל מספר למונית ("מספר ירוק"), כך שהמחיר שנהגי המוניות הוא באיזשהו מקום מוצדק. ברור שבכנסת לא רוצים שאובר תיכנס לשוק, כי כך הם לא יקבלו רבע מליון שקל מכל נהג וגם לישראל כץ קשר גלוי עם תחנות מוניות גדולות, כך שזה בכל מקרה לא יקרה במשמרת שלו (המזל של אובר זה שהוא עוד מעט כבר לא יהיה שר התחבורה). מהלך של כניסת אובר לשוק אולי יעורר אחד מהאימבצילים המושכים בחוטים, כך שיהיה יותר זול (לווא דווקא קל) להיות נהג מונית, ועל ידי כך גם הנוסעים יהנו מירידות במחירים
אורן | 05.01.15
1.
למה הכתבה הזאת רלוונטית בעצם?
למעט יח"צ של אובר ישראל, מה זה תורם? אחרי כל עוד אין אישור ממשלתי להפעלת השירות, למי אכפת כמה זה "יעלה" ? ומה אם האישור יבוא בעוד שנה? ומחירי הדלק יעלו או ירדו משמעותית? זה אותו מחיר? או שתהיה הודעת יח"צ חדשה? נראה שאובר ישראל רואים שאין להם לקוחות לשירות המוניות (בטח אחרי שהורידו את ה-20% הנחה לפני מספר ימים) והם מנסים בכוח להראות שהם עדיין פה. בקיצור, כשיהיה אוברX תבואו לדבר איתנו. וזה כנראה לא יקרה לפחות עד אחרי הרכבת הממשלה הבאה + עוד הרבה חודשים של עבודה מול משרד התחבורה.
 | 05.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת