9. רק להזכיר שמחיר נסיעה רגילה מתחיל ב-11.80 עוד זוכר שהיה 8 שקלים לפני עשר שנים. השאלה אם המדד גם עלה ב-30 אחוזים מאז. כנראה שלא. משרד תחבורה מעניין יש לנו. fd | 08.01.15 (ל"ת)
8. יואו מסכנים נהגי המוניות שילמו כלכך הרבה כסף על רישיון ועברו קורס ואכלו את כל השיט שהמדינה הזאת מכריחה אותם רק כדי לשרת אותנו נאמנה.... עכשיו יבוא מי שבא לו עם איזה רכב שבא לו וייקח להם את הפרנסה שלא כחוק מירית | 05.01.15 (ל"ת)
7. בושה וחרפה בושה שחושבים בכלל לתת לגוף כזה לגמור את התעסוקה של עשרות אלפי נהגי מוניות. אבא שלי נהג מונית כבר הרבה שנים ונעשה חולה רק מהמחשבה על מה שיכול להיות. לא לתת להם יד! להחרים את אובר! אביב | 05.01.15 (ל"ת)
6. מה לעשות ויש חוק בישראל ישראל, פעם אחרונה שבדקתי, היא מדינה ריבונית דמוקרטית פרלמנטרית. ז"א - שהריבון המקומי (הכנסת שהיא המייצג של העם) הוא היחיד המוסמך לקביעת חוקים. הריבון החליט שיש לעמוד בתאים מסוימים על מנת להפעיל כלי רכב כמונית. יכול להיות שהתנאים האלו לא הוגנים ופוגעים בנהגים ו/או בלקוחות, אבל אלו הכללים במדינת ישראל (לציין שלפחות חלק מהכללים האלו נועדו להגן על ציבור הנוסעים במוניות). המנהג הנלוז של אובר להכריז (ולעיתים גם להפעיל) שירותים שהם לא חוקיים במדינות מסוימות הוא מעליב. ההסתתרות שלהם מאחורי המושג "חברה קבלנית" ורישום החברה בכל מיני מדינות מרוחקות, מקוממת. ולכל מי שמתלהב מהמחירים -- חברת אובר כבר הוכיחה שיש לה אפס מחויבות לדיסקרטיות או לביטחון של הנוסעים שלה. אז בבקשה לא לבוא בטענות אם הנהג שודד אותך, עושה תאונה בלי שיש לו כיסוי ביטוחי או אם אובר ימכרו את זמני הנסיעות שלך למאהבת לבלש הפרטי שאשתך שכרה. לא נהג מונית | 05.01.15 (ל"ת)
5. לא משתמש באובר, מעדיף שלא ישדדו או יאנסו או יתקפו אותי נהגי אובר, כמו שקורה בעולם! חפשו בגוגל | 05.01.15 (ל"ת)
4. לכל מי שהגיב וגם מי שלא - חשוב מאוד שתקראו ולא תגיבו מתוך בורות אל תהיו חנבצים / לעתכים!! אובר פותחת את שוק ההסעות הפרטי לתחרות ובכך תזיל את עלויות הנסיעה במוניות ובכלל. הבעייה היא לא בנהגי המוניות שכביכול מפקיעים מחירים ופוגעים בנוסעים, אלא בממשלה וברגולטורים שמבקשים רבע מליון (!!!!!) ש"ח בשביל מספר למונית ("מספר ירוק"), כך שהמחיר שנהגי המוניות הוא באיזשהו מקום מוצדק. ברור שבכנסת לא רוצים שאובר תיכנס לשוק, כי כך הם לא יקבלו רבע מליון שקל מכל נהג וגם לישראל כץ קשר גלוי עם תחנות מוניות גדולות, כך שזה בכל מקרה לא יקרה במשמרת שלו (המזל של אובר זה שהוא עוד מעט כבר לא יהיה שר התחבורה). מהלך של כניסת אובר לשוק אולי יעורר אחד מהאימבצילים המושכים בחוטים, כך שיהיה יותר זול (לווא דווקא קל) להיות נהג מונית, ועל ידי כך גם הנוסעים יהנו מירידות במחירים אורן | 05.01.15 (ל"ת)
3. 1 צודק, מה גם שהיחס של אובר ללקוחות (וגם לנהגים) הוא מתחת לכל ביקורת (לפי מה שכתוב בעיתונות) | 05.01.15 (ל"ת)
2. קופון היכרות ל UBER - שלושים שקל מתנה קרדיט מיידי חברים , לאחר שמורידים את האפליקציה , תזינו קוד הנחה /הטבה שהוא ELIRANS1 ותקבלו 30 שח לנסיעה הראשונה שלכם באופן מיידי (את הזנת הקוד הזו ניתן לעשות בעת עדכון פרטי כרטיס האשראי בפעם הראשונה או בתפריט "מבצעים" באפליקציה ) לירן | 05.01.15 (ל"ת)
1. למה הכתבה הזאת רלוונטית בעצם? למעט יח"צ של אובר ישראל, מה זה תורם? אחרי כל עוד אין אישור ממשלתי להפעלת השירות, למי אכפת כמה זה "יעלה" ? ומה אם האישור יבוא בעוד שנה? ומחירי הדלק יעלו או ירדו משמעותית? זה אותו מחיר? או שתהיה הודעת יח"צ חדשה? נראה שאובר ישראל רואים שאין להם לקוחות לשירות המוניות (בטח אחרי שהורידו את ה-20% הנחה לפני מספר ימים) והם מנסים בכוח להראות שהם עדיין פה. בקיצור, כשיהיה אוברX תבואו לדבר איתנו. וזה כנראה לא יקרה לפחות עד אחרי הרכבת הממשלה הבאה + עוד הרבה חודשים של עבודה מול משרד התחבורה. | 05.01.15 (ל"ת)
יש תמחור, אין אישור: נחשפו מחירי שירות אובר X בישראל
10 תגובות לכתיבת תגובה