8. הגיע הזמן לתחרות אמיתית בשוק הרכב 6 - צודק, ויחד עם זאת לא נראה לי שנראה בקרוב הטבה כזאת מצד הממשלה :) אלבר עושים עבודה טובה בתחום שהוא חדש יחסית. אני מאמין שככל שהזמן יעבור והייבוא מקביל יתפוץ תאוצה, נראה איך כל שוק המכוניות משתנות. תחרות זה טוב לכולנו אהרון | 19.01.15 (ל"ת)
7. התפקיד הבא אני סקרן לדעת מה התפקיד הבא של יצחקי. יכול להיות מנכ"ל נתיבי ישראל ??? מי הדירקטורים שם ומי עומד בראש ועדת המכרזים בנתיבי ישראל ? ימים יגידו .... איכססס | 16.01.15 (ל"ת)
6. שימו לב כמה פעמים מופיעים מצד המילים ייבוא מקביל בכתבה אם זה כל כך מוזיל את המחירים אז למה לא לעודד חברות כמו אלבר לייבא בצורה כזאת עוד רכבים ע"י הטבות מס מסוימות? זה עשוי להגדיל את התחרות מול עוד יבואנים ולהוזיל את כל השוק אלי | 15.01.15 (ל"ת)
4. הבקשה לייצוא רכבי ליסינג הזויה לחלוטין כפי שאמרת אסי היקר, השוק הישראלי הוא שוק סגור לחלוטין, לכן לא ניתן לפתוח אותו בכיוון אחד, יצוא העודפים שהם אלו שגורמים לירידת מחירים, ולהשאיר אותו סגור מצד שני, קרי איסור להביא מכוניות משומשות מחו"ל. כיום התירוץ הרשמי הוא שהמשומשות הללו אינן בטיחותיות, אך כל מי שדרכה רגלו במגרש משומשות במדינה אירופית יודע כי רכב בן חמש שם שמור ומטופל, ובוודאי בטוח מרכב ליסינג ישראלי הנועל צמיגי לינג לונג, אשר הותקנו בו בלמים וחלקי מתלים והגה מתוצרת סינית אנונימית אף יותר. ככל והרכב האירופי עובר טסט אין סיבה שלא יתנייד על כבישי ארץ הקודש. כיום, זה בכל מקרה לא ריאלי לגבי רכבים עממים לאור שיעורי המיסים שייבוא כזה היה מחוייב בו. ככל ותנתן האפשרות לייבא משומשות לכל מי שמעוניין בכך, במיסים חלקיים (בדיוק כפי שאתה מבקש, סליחה, דורש, בגין הרכבים שאתה מעוניין לייצא) אזי הדבר הוגן. אחרת, כל מה שאתם מעוניינים לעשות הינו לווסת את המחיר בארץ באמצעות הקטנת ההיצע, ולגרום לנו להתנייד על מכוניות ישנות ומסוכנות, תוך ניצול השוק הסגור. יורגן | 11.01.15 (ל"ת)
3. שימו לב - זהו אדון עוזי יצחקי - הפקיד מאחורי הקלעים של כל כשלונות משרד התחבורע שנים של נזק לשירות הציבורי החשוב הזה , פקיד חסר יכולות והבנה , לא פלא שהמשרד הזה הוא כשלון בכל תחום פעילות שלו. השר כץ והוא משלימים אחד את השני ששון | 11.01.15 (ל"ת)
1. הודעה לסמנכ"ל רשות המיסים פקיד יקר, רציתי להוסיף קצת אינפורמציה לדבריך, אינפורמציה ההופכת את דבריך לסוג של טמטום מערכתי הפוגע בכלכלת המדינה באופן ישיר ובהצהרותיה הפומביות כי היא רוצה לעודד יציאה של אזרחים מגדרה-חדרה. אני עובד הייטק הגר בפריפריה ונוסע כל יום מעל 100 ק"מ לתל אביב ( עבודה יש רק שם ) . כבר היום עלויות הנסיעה הן כבדות על המעסיק, ולא פעם ויתרנו על פרוייקטים בירושלים לדוגמא רק בגלל שאם מכניסים את הנסיעות פנימה, זה לא משתלם כלכלית. לפעמים איזה פקיד "מבריק הברקה" מהסוג שלך, אבל הנזק שהוא גורם הוא מזעזע ובלי פרופורציות לרווח ממנו למאן דהוא. מקווה שתקרא את הדברים ותבין שאם המיסוי יעמיד תושבי פריפריה כמוני בחסרון גדול מול עובדים הגרים במרכז, אתה במו ידיך תפנצ'ר לי את המלחמה היום יומית להשאר בביתי ואאלץ לחפש, כמו כולם, דירה במרכז. מזכיר לך מה הנזק למאות אלפי אזרחים שנגרם בעקבות ההחלטה הגאונית לפני עשור לא לבנות יותר במרכז כדי לעודד את הפריפריה, אם אתה מתכוון לחנוק את המהלך הזה לפחות שתדע שיד ימין מנסה לעשות אלף, בעודך, ביד שמאל עושה ההפך. תודה. שרון | 09.01.15 (ל"ת)
מנכ"ל משרד התחבורה על חוק רישוי רכב: "מקווים לתוצאות בשטח"
9 תגובות לכתיבת תגובה