אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מתכון קל מדי: לבשל קמפיין עם שף? זה לא מבטיח הצלחה

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
זה טוב בדיוק לפעם הראשונה שבא קונים את המוצר..
אם אין הבדל מהותי בין החומוס של רפי כהן לשלל החומוסים ללא פרזנטור (וקשה למצוא בידול כזה, כי יש היום המון חומוסים עם תוספות וכו), אז אין שום סיכוי שאוסיף עוד 30 או 40% למחיר. כנ"ל לגבי תפוציפס.. בסופו של דבר הטעם היה דומה מאוד. היצרנים זוכרים את הפזנטור ושוכחים שהמוצר צריך להביא ערך מוסף שמצדיק את המחיר.
בן | 11.01.15
2.
שימוש בשפים יוצר ענין מעט גבוה יותר ונותן יוקרה למזון אפילו פשוט
כפי שציטט מר אלפר השימוש בשפים מקנה יוקרה או תחושת הערכה לאפשרות להכין מזון פשוט שהרי שפים מכינים אותו וזה נותן ,לכאורה, טעם וחשיבות לפסטה. השימוש בשפים מוכר היטב ברחבי עולם הפרסום המערבי מזה עשרות שנים ויש בו כוונה לתת אמינות לאיכות הבישול והמזון.
ד"ר אסף לבנברג | 11.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת