אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סגרו את החור לאוזני החמור: דאצ'יה דאסטר נותנת תמורה למחיר

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
תגובה על פרסום שקרי לטוטו
עצמו את העיניים לחמור ודחפו לו דציה שלצערי אני קניתי לפני פחות מחודש וכבר הרכב הוכנס שלוש פעמים למוסך. כשפניתי לאיש המכירות שאמר לי בשעה שנתן לי את המפתחות, קנית רכב שישבור את השוק, שבוע אחרי אני חוזר עם מס' בעיות עם הרכב, מה אומר לי נציג מכירות בכיר, מה אתה חושב שקנית מרצדס, קנית אוטו פשוט. אז לידיעת כולם, זה אוטו פשוט והיום אני מעמיד את הרכב למכירה בשלושים אלף ש"ח פחות רק שיעיפו אותו ממני
שלום אביטן | 24.07.17
27.
הדאסטר היקר בעולם
הדאסטר במבחן פה הוא הדגם המאובזר ביותר. וידעתי גם היחיד שנותן איזשהו ערך לקניית רכב כזה. (כי היום ב 90k אפשר לקנות סיטרואן קקטוס שמאובזר ובטיחותי ברמה גבוהה בהרבה אם כי ללא מנוע טורבו אבל חסכוני יותר). הדגם המאובזר ביותר יקר ב 30% מהמחיר שהיה צריך להיות לו. פשוט מאוד כי הדגם הזה נמכר באירופה ב 30‰ פחות משפחתית אוטומטית שם. אבל בישראל הוא עולה בדיוק כמוהן 130k!!!! . למה?!? כי היבואן או היצרן חזיר. לא לקנות.
נהגוס | 15.08.15
26.
סובארן xv
סובארו xv דווקא אחלה רכב עם עבירות שבילים לא רעה בכלל החיסרון שלו הנו תא מטען קטן מאוד פחות מ400 ליטר וכן ללא גלגל ספייר... אגב הדאסטר נראה אחלה ודווקא בגלל הפשטות והגיר הידני הבעיה היא ש4 כריות אוויר לא מכסה משפחה בת 5 נפשות וכן רק 3 כוכבים במבחני הריסוק
אמיר | 09.04.15
25.
למגיב 24 אתה פשוט קשקשן וחי בסרט
גם אני עשיתי נסיעת מבחן והרכב פשוט בכל מובן, בלי גימיקים מיותרים ובלי שטיקים המושב פשוט מצויין, נוחות נסיעה טובה, גיר חלק, מרווח פנים נהדר אז מה אתה מקשקש ומצפה ב-90 אלף??? קצת פרופורציות אנשים! הרכב עולה 40-50 פחות מהמתחרים ומצדיק כל שקל! תסעו על הניסן ג'וק האיטי וצפוף להחריד שמשום מה הפך ללהיט מכירות בשביל להבין שאנחנו הדפוקים שמוכנים לשלם סכומים כאלה עבור מכוניות ירודות. לסיכום תמורה מצויינת למחיר ולא פלא שתוך רבעון נמכרו כ-420 דאציות כבר.
ניר | 14.03.15
24.
הנה החוויות שלנו מנסיעת המבחן
רמת פלסטיקה: טויאס אר אס. תת רמה הכי זולה שיש הגה: אינו ניתן למשיכה, רק הטייה למטה ולא למטה. אי אפשר "למשוך" אותו. בושה כיסא נהג: לא ניתן להנמיך ולהגביה את מושב הנהג כי אין ידית בצד! יש ידית משמאל מימין לכיסא אבל היא לא עובדת כשהנהג יושב על הכיסא(!). חייבים להחזיק בהגה ולהרים את כל משקל גופך בכח השרירים ורק כשהגוף מתרומם אפשר להזיז את הידית והכיסא קופץת עד הסוף למעלה, ממש כמו בכיסאות משרדיים. זו פשוט בדיחה עלובה למי שרגיל לכל המכוניות והג'יפים המודרניים בהם כפתור אלקטרוני או ידית קטנה בצד הכיסא מרימה ומושיבה אותו. אנחנו מספר חברים נוהגים למרחקים שמחליפים אחד את השני ואי היכולת להזיז בקלות את ההגה והמושב זה דיל ברייקר אפילו אם בני משפחה מתחלפים ביניהם ברכב. בושה. איכות הכיסאות: מקדימה סביר, מאחורה הרכות היא של בטון. לא רך, לא מרופד כהוגן, הזווית אינה נוחה, לקחנו אותו מספר חברים, מי שישב מאחורה סבל. המתלים: אותו דבר. מקדימה הכיול רך ונעים, מאחור הכיול של בטון. מה זה מי שיושב מאחורה לא בן אדם? כל פתח ניקוז, כל סדק בכביש מרגישים וכשנסענו בבורות החורף על עפר הנוסעים מאחורה נורא סבלו. תא המטען: סביר בגודלו, יש הרבה מקום. מקומות איחסון ברכב: למעט תא כפפות אינם. אין על הדלתות מקום לבקבוקים לשתייה, בין המושבים הקידמיים גם כן אין מקום, למעט תא הכפפות אין שום מקום נוח לאחסן. מאחורי הכיסאות הקדמיים רצועות הביטחון נורא קטנות ולא נמתחות היטב. הנדסת אנוש: אפס. תא הנהג: שוב אפס. כל הכפתורים נמצאים למטה כולל השליטה על המזגן. המולטימדיה נמצאת בחצי גובה ולא נוח לשלוט בה. זה כאילו מי שתכנן את הדאסטר בכח רצה שלא יהיה נוח בצורה מפתיעה. הנסיעה עצמה כמו שרושמים, סבבה לגמרי. מחירי האבזור גבוהים ורכב נורמלי שאפשר להיכנס אליו יעלה כ-145 אלף שקל ולא כמו שמפרסמים את הבסיס ב-130. וב145 ומעלה יש אופציות הרבה יותר טובות. לסיכום: אכזבה.
מאוכזב מנסיעת המבחן | 18.02.15
21.
התמחור של קרסו מופרע
בגרמניה ,מחיר מומלץ לצרכן של הדאסטר מתחיל בפחות מ11,000 יורו (ובתרגום לעברית כ55,000ש"ח) וזה במדינה בה המע"מ על מכוניות עממיות עומד על 19%. מה שמוביל למסקנה שהיבואן בונה את המותג על רווח מופקע ביותר ובכך ממוסס את יעדו הצרכני. יש כאן חזירות לשמה ובתמחור כזה, יתכן כי כדאי להביא את המכונית ביבוא אישי.
אבי | 17.01.15
19.
לכל המזלזלים
אחרי שעשיתי עליה נסיעת מבחן של שעה וחצי וקרעתי אותה גם בכביש וגם בשבילים בוציים (לא יותר מדי)ובדקתי מחירים (מחיר טיפולים,ביטוח,חלפים)לקחתי את הבנזין הדגם המפואר שכולל בקרת יציבות(בגללו הורידו את הכוכב) עם כל התוספות יצא לי 104K ו5 שנות אחריות. ביטוח מקיף+חובה עולה פחות מ3500 הטיפולים המומלצים הם כל 20K (גם באירופה הם ככה והביקורות לגבי אמינות הם מעולות) ומחירי חלפים מקוריים הם קרוב לחצי .מסובארו ודומיו,לי זה מספיק.מגיע לי מזל טוב
zvikafox | 15.01.15
16.
ראיתי את הדאסטר באירופה בהמוניו. רכב חמוד להפליא אבל כרגיל בישראל המחיר יהרוג אותו
אין שום דמיון וקשר בין הדאצ'ה הזכורה לרע מ 88 לדאסטר הנוכחי - למעט השם. זה רכב מצויין ומוכח שנמכר היטב באירופה ועומד שם בתחרות עצומה (שלא כמו אצלנו). ההבדל הוא שבאירופה הוא עולה כחצי מרכב מקביל ואילו התמחור בישראל קרוב מידי למתחרות בעלות השם. מגיב 15 - תשווה את הדאסטר הנכונה - זו שיש לה 4X4 לסוברו (שגם לה יש) ואז תגלה שפער המחיר הור 122 אלף מול 130 אלף לסוברו ובלי פשרות בתחום הבטיחות. קראסו יכולים למכור את הדאסטר בכמויות אילו רק היו מתמחרים אותו אחרת...
YOYO | 15.01.15
14.
להציג את הדאסטר כ"תחרות" זה בדיחה עצובה
מי המתחרים שלו? ספורטאג', XV, ג'וק כו'. מה משותף לכולם? שלא קונים אותם משיקולי עלות-תועלת, שימושיות וכו'. קונים אותם כי אילו רכבי "שופוני" זולים - קונים אותם כי אין כסף ללאנד-קוזר (אם כבר דיברת על לאנד קרוזר) או כי רוצים שופוני "בקטנה". מה שמשותף לכל אלו זה שלא קונים אותם בשביל להתעסק עם הילוכים ידניים. זה רכב נוחות, שמסתובבים איתו בערים. בכלל רוב מי שנוסע על רכבים כאלה - אני בספק אם הם עדיין זוכרים איך להפעיל גיר ידני. תבדקו כמה רכבים כאלה עם תיבה ידנית נמכרים בשנה, ותבינו שיש רק שתי אופציות: או שזה לא ממש המתחרים שלו, או שהוא לא ממש יהיה תחרות.
אסף | 15.01.15
7.
ל-5: קיים הבדל עצום בין הרכבים
דאסטר רכב שטח אמיתי, חזק וחסכוני. סובארו XV זה ג'יפון כוסיות שטוב בעיקר לחנות על המדרכה מול הבית הקפה. בנוגע לבטיחות - דאסטר קיבלה 4 כוכבים במבחני הריסוק, אבל איבדה כוכב בגלל שהרכב לא מגיע עם בקרת יציבות בגרסה הבסיסית ביותר. לדעתי דאסטר תמכר למשרד הביטחון והמשטרה במספרים גדולים מאוד.
 | 13.01.15
6.
לפני שקוטלים על נושא הבטיחות
Encap, עם כל הכבוד, לא מתייחס בציונים שלו רק לבטיחות פיזית של השלדה בזמן התאונה. הידעתם שכאשר האזהרות על כרית האוויר של הנוסע לא מופיעות במספיק שפות הציון נפגם? הידעתם שהציונים מתייחסים לגרסה ההכי פחות מאובזרת בטיחותית שניתן להשיג באירופה, ולכן ייתכן ולא יהיה רלוונטי לגמרי לארצנו? (ישנן מדינות באירופה שלא מחייבות ESP, למשל, וזו סיבה מספקת להורדת הציון, בעוד שבארץ הרכב משווק עם נמערכת הנ"ל מתוקף דרישת התקן הישראלי)? אפילו הגנה גרועה על הולכי רגל (מבלי לזלזל בכך), בכוחה להוריד כוכב!
מחושב | 13.01.15
1.
מה אומר... 10 אלף יורו בגרמניה.
וגם במחיר הזה לא יודע אם שווה... 15 אלף יורו ולוקחים סקודה ייטי. (כן, זו שבארץ עולה 140 אלף שקל) כן, זה זול יחסית למחירי שוויץ + + + שיש בארץ אבל יקר (פי 2 ראבאק) לעומת המחיר האמיתי.... קיצר, כשזה יעלה כמו אלטו, נדבר. ב 90 אלף שקל עם מחירי דלק ששכחו שצריכים לרדת... לא תודה. פראיירים תמצאו רק... ב.... כן, ישראל. שיהיה לנו טוב, שנקבל את העולים מצרפת יפה (לא יבואו, ייסעו לאמריקה או גרמניה) ושתמיד נברך על מה שהאל נתן לנו. רנו זולה במחיר מופקע. איך נממן אחרת את הטייקונים ?
הסנדק | 12.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת