7. רענן מתגובה 5 אתה האיש הזריז בעולם. רק הושק השירות וכבר הספקת לעבור את כל התהליך! מדהים! ציון | 24.01.15 (ל"ת)
6. למגיבים לפני שמגיבים צריך לקרוא טוב את הכתבה להיכנס לאתר ולראות בדיוק מה הם עושים , כמה שווה לאדם שרוצה למכור רכב בלי לעשות כמעט כלום ורק לקבל בסוף את התשלום. לפי מה שהבנתי על רכב שמחירו 50000ש"ח משלמים עמלה של 2.5% שזה כ-1200ש"ח ומה עם כל העבודה שהם עושים בדיקת הרכב , אחריות חצי שנה! בכל מקרה אני גם מחכה לתגובות של אנשים שעשו עיסקה ובטוח שהתגובות יהיו טובות. אלי | 13.01.15 (ל"ת)
4. הכשלון של כלמוביל עם CARTER כל מוביל ואסף חרל"פ מנסים להציל את מיזם קרטר CARTER שנכשל כישלון חרוץ בשנה האחרונה. שינו את השם ל SWITCH, מסיבת עיתונאים, יח"צ קמפיין..... בהצלחה אבל עליהם לשפר את המודל משמעותית על מנת להגיע לרווחיות. ברק | 13.01.15 (ל"ת)
3. רק שתנאי הקבלנ וקשים ויש עמלה כרגע 2.5% והיא תגדל המיזם מעניין אבל לא מספיק נגיש. תנאי הקבלה נוקשים מידי: אפשר להגדיל ל-10 שנים, לאפשר 20,000 ק"מ בשנה. תדעו שיש עמלות. אפשר להוריד אותן כדי שיהיה אטרקטיבי ונגיש ליותר אנשים. מגיע להם כסף עבור העבודה והתיוו, אבל לא כל כך הרבה. "עבור המוכר מדובר בתשלום עמלה בסך של 2.5% משווי הרכב (עמלת השקה, בהמשך העמלה צפויה להיות גבוהה יותר)" ובעתיד גם הקונה ישלם עמלה זהה. אישימוטו | 13.01.15 (ל"ת)
2. לקלי מ-1 הם לא לוקחים שום מכונית לעצמם, מה זה השטויות האלו?. אחלה רעיון, בהצלחה! רונית | 12.01.15 (ל"ת)
1. השיטה השיטה הזאת נועדה בעקיפין שהם יקחו את המכווניות של המוכרים - ממש תחמנות ראויה לשמה, גזל וגניבה לאור יום - בכאילו להציע שירות מכירה ובסוף יקחו לעצמם את המכוניות כצפוי, כל מי שמבין בזה שזה לטובתם האישית של כלמוביל. קלי | 12.01.15 (ל"ת)
מיזם המשומשות החדש של כלמוביל: רשת לסחר ברכבים פרטיים
8 תגובות לכתיבת תגובה