אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אסם דורשת מרשתות השיווק להסיר את קטשופ היינץ מהמדפים

63 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

59.
יאללה בלגן! אוסם ודיפלומט אם אפשר - אז מלחמת מחירים!
לפחות שהציבור ירוויח מהכאב ראש שעשיתים לכולם... בגדול גם זה וגם זה עושקים אותנו הציבור במחירים לא מציאותיים. ולא רק בקטשופ! ולא רק בסכיני גילוח ג'ילט. אז בהצלחה לשניכם - ותלחמו בניכם בהורדת מחירים על המדף בבקשה. תודה.
זובורצוויג | 17.01.15
57.
יש 61% או אין61% זאת השאלה ???
הכעס על אוסם במחירים המפולפלים שהיא גובה על מוצריה הסיט את המגיבים מהשאלה המרכזית למחוזות של טעם מונופול ועוד. אני שמח שיש מלחמה וגילויים לטיב המוצר בין החברות מלחמה שבסופו של יום הצרכן נהנה ממנה. ועל כן עם כל התרעומת שיש לנו כלפי אוסם הצרכן הישראלי צריך לקבל תשובה לשאלה אחת האם האחוזים המצוינים על גבי האריזה נכונים.
העטלף | 17.01.15
44.
הכי בריא לחפש באינטרנט לעשות קטשופ ביתי 100%
אם אסם רוצה למכור שיוריד 2שקל ולא צריך בדיקות אפילו אם צודקת רק מחיר נמוך יות ינצח כי עם כל הכתבות על שמן זית מזוייפות זה החזיק שבועיים הביאו כמה מאיגוד הזית ואחרי שבועיים חזרו למדפים כל המזוייפים . גם כל המחבטות המסרטנות וכו......
דבי  | 14.01.15
40.
לפי התקן הישראלי נייק לא מייצרת נעלי ספורט תקניות
קוקה קולה זה לא באמת קולה (רק קריסטל קולה עומדת בתקן) פוטבול בייסבול והוקי הם לא ענפי ספורט (בניגוד למטקות) טלפונים של אפל ואנדרואיד הם לא טלפונים סלולרים (רק מנגו) ןכמובן שאסם צריכה לדרוש מקלוגס יורידו את הגירסה הנחותה שלכם של הקורנפלקס, שכידוע לא מגיעה לסטנדרטים של קורנפלקס אסם
תקן הזהב | 13.01.15
38.
מתלוננים סתם
למי בכלל אכפת מכמה תרכובת עגבניות יש במוצר המחיר נקרא לכם שווה את זה למה זה אמו לעלות בין 13-14 שקלים בזמן שבארה"ב הוא עולה פחות ממחצית מהסכום הנ"ל , ואם אסם מתגאה במוצריה עליה לפחות להוזיל מחירים כשם שיש תחרות ענפה לקטשופ בחו"ל והמחירים נעים לפי שער השקלי בין 5-8 שקלים , אז שלא יעבדו עליכם גם ככה החברות האלה עושות על האזרח הקטן קופה גדולה ושמנה מבלי לייחס חשיבות למוצר עצמו !
N,KUBI | 13.01.15
36.
אסם... באמת???
איזה טענות של ילדים קטנים. מנסים בטענה של הגנת הצרכן לנסות להגביר את המונופול שלכם בשוק ואז לדפוק אותנו עוד יותר. פשוט בכיינים. שכחתם שמי שהמציא את השם קטשופ זה בכלל היינז!! זה כמו שאתם תקבלו דרישה מחר להפסיק לקרוא לבמבה שלכם במבה. עד עכשיו קניתי קטשופ אסם, עכשיו כעיקרון עובר להיינז, אפילו שזה עוד תוספת של שקל.
דוד | 13.01.15
27.
מזל טוב לאסם! גם אסם זכתה להצטרף לרשימת ההחרמות שלי
לצד: סופרסל, סלקום, כלל ביטוח, עלית, קוקהקולה, מק'דונלדס, אפל, וורגיימס, איקאה, וולוו, מרצדס, B.M.W. , V.W., אאודי, פיז'ו, רנו, סיטרואן, GM, כל הבנקים, כל חברות האשראי, כל חברות הביטוח, ידועות אחרונות, Ynet, עיתון הארץ, ערוץ 2, כל מה שמיוצר בגרמניה (הנאצית), כל מה שמיוצר בצרפת (שממציאה עם שנקרא "פלסטינים"), כל מה שמיוצר בשוודיה (שגם היא ממציאה עם שנקרא "פלסטינים"), כל מה שמיוצר באנגליה (שגם היא ממציאה עם שנקרא "פלסטינים") ועוד...
מנחם | 13.01.15
13.
אסם - איכסא!
כול מה שאסם יודעים הם למדו מהיינץ. אבל החיקוי שלהם איכסא ולא מתקרב לקרסוליים של היינץ. צעד גרוע מאוד של ייחצני אסם בנסיון להכפיש את היינץ.ֿ אסם ישלמו על זה ריבית דריבית. אני מניח שמחר אסם גם יגידו שהיינץ העתיק מהם את הבקבוק הנלחץ... ומוטב שמכון התקנים ילמד את אסם מה זה קטשופ אמיתי :) :) :) :)
יוסי צפוני | 13.01.15
8.
רצוי שמכון התקנים הישראלי ייתישר עם היינץ - ממציאי הקצשופ
הרי הם המציאו את הקצשופ ומי זה בכלל אוסם שיקרא תיגר על הממציא. קטשופ אוסם ממש זבל- זה בסך הכול רכז עגבניות עם סוכר. לקטשופ אוסם יש טעם רע. והדבר השני - למה קטשופ אוסם תוצרת ישראל עולה יותר מהיינץ? הם מפחדים!!! הציבור מצביע בקופה וקונה מה שיותר טוב.
יוסי צפוני | 13.01.15
5.
תעלולים ניבזיים ואופייניים לראשי חברת יצרני הלוקשים, הם כמובן מנסים להכשיל את
המתחרים, שהם מוצלחים מהם, בענק. תמיד היו כאלה, מבחילים וחסרי עכבות. אנחנו מקפידים היטב שלא לגעת במוצרים שלהם, כך צריכים לעשות רבים מאד, כדי לא לאפשר להם להצליח במזימתם השקופה...לחגוג על חשבון המתחרים, באמצעות סכינים בגב. במילה אחת - מנוולים.
ישראלי שפוי | 13.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת