8. איזה יופי! נשמע מעולה! מקווה שאכן יצא לפועל בחודשים הקרובים! במקביל, אני מצפה גם להגברה משמעותית בתדירות האוטובוסים. שרית | 20.01.15 (ל"ת)
7. כשיחברו את רמת גן לחולון בשבילי אופניים זה יהיה שווה משהו במצב הקיים צריך לרכב מרמת גן לתל אביב ומשם לחולון. שביל אופניים שימושי לאורך כביש 4 זה הפתרון. שי | 19.01.15 (ל"ת)
6. קו 144 אוטובוס אחרון ללוד ב 8 ובחזור יוצא רק אוטובוס אחד ב 17.30 אם אתה יוצא לפני או מתעכב קצת בעבודה -תמות תיסע לתחנה נרכזית תא ומשם עוד אוטובוס לחולון ויום אחד היה לי בדיקות בבוקר (פיספסתי את האוטובוס האחרון של 8 אז נסעתי לתל אביב ומשם ללוד קיצר הגעתי לקראת הצהרים (להשאר בעבודה לא יכלתי כי בחזור כאמור יש רק אוטובוס 1 והוא ב 17.30 !!!) 4 צודק. מחולון לאזור תעשייה לוד זה סיוט ! | 19.01.15 (ל"ת)
4. ההייטק באזור תעשייה צפוני לוד צובר תאוצה - תחבורה ציבורית צוברת תאוטה להגיע לשם בתחבורה ציבורית זה שעות.. תדירות מאד נמוכה של אוטובוסים, שלא נדבר על זמנים ושעות או שפשוט קווים לא מגיעים בכלל. להגיע מהערים הקרובות יחסית - ראשון למשל, זה פשוט עניין מסורבל שלוקח לפחות שעה(במקרה הטוב) לצד אחד. מתל אביב למשל התדירות נמוכה וגם המון פשלות רציניות של מערך האוטובוסים "קווים". כמובן שרכשתי רכב, כי אין לי דרך אחרת.. הייטק | 19.01.15 (ל"ת)
3. כבישים המתאימים לשנות הקמת המדינה ולמה????? השבוע חזרתי מברלין יש המון רוכבי אופניים שרוכבים גם בגשם וגם בקור של ינואר טוב הם גרמנים ולא ישראלים מפונקים(האמת אין כאן מקום על הכבישים הצרים בצורה שלא מובנת) ND | 18.01.15 (ל"ת)
בקרוב: פרויקטים להשכרת אופניים בר"ג, חולון ובת ים ומערך הסעות לאזורי תעסוקה
8 תגובות לכתיבת תגובה