אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת החשמל פוגעת בשירות ללקוחות VIP שהתנתקו ממנה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
נשמע הגיוני לחלוטין, לא ברור לי למה זו בעיה.
אני מנוי של פלאפון, מחר אני עוזב את החברה ועובר לרמי לוי, שמשתמש ברשת של פלאפון בכדי לתת לי שרות. האם מישהו חושב שחברת פלאפון צריכה להמשיך ולספק לי מידע דרך האתר שלהם על כמות השימוש שלי למרות שעברתי לחברה אחרת? ברור שהם ממש לא חייבים לעשות זאת והם אפילו לא חייבים תת לי גישה למידע מהעבר. אם לקוח לשעבר של חברה רוצה לקבל העתק חשבון או מידע מהתקופה בה היה מנוי שלה הוא רשאי לעשות זאת במוקדים הטלפוניים.
אמיר | 22.01.15
2.
תעריף זול
חברת החשמל ביקשה אפשרות לתת תעריף זול יותר לתחנות חדשות שלה ששם התחזוקה זולה יותר אך הרשות לחשמל לא אישרה. חברת חשמל מאבדת הכנסות משמעותיות עקב מעבר הצרכנים ליצרנים פרטיים. והיצרניםיים לא משלמים על ההולכה. אז למה שיקבלו שרות VIP מעבר לנדרש באמות המידה?
ברוך | 22.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת