35. למה לא זמין באתר למה צריך לעבוד דרך מסך קטן למה לא יכול להיות זמין באתר אינטרנט רגיל איזה מידע יוסיף להם המיקום שלי שלכן הם לא נותנים אפשרות דרך אתר רגיל עמי | 28.01.15 (ל"ת)
33. בהמשך ל-13 האם לא נשאר אדם בודד אחד בעולם שחושב על הצד המוסרי של כל המהלך הזה? כל הסדר ביטול ההזמנות בא במקורו לתת מענה לבעיות האמת של אנשים אמתיים שהמציאות האמתית מאלצת אותם לשנות תכניות. אם יוזמת השטיק-טריק הזאת תצליח, הספקים ירעו את תנאי הביטול ושוב ישלמו אנשים אמתיים עם בעיות אמת את מחירו של המרדף הגלותי המגוחך הזה אחרי פרוצנטים. נשמע תמים? הלוואי שיהיו עוד אנשים שיהיו גאים כמוני בתמימות הזאת. אנחנו עושים כל כך הרבה רונדלים סביב עצמנו עד שנשכח בשביל מה אנחנו חיים. מה שהמיזם הזה מציע חוקי למהדרין, אבל הוא מכוער. אני יודע היטב שגם השינויים התכופים במחירי הטיסות מגיעים מאותו מקום כיעור, אבל זה לא מייפה את התגובה. אין שום דבר פייר בפיירפליי. ישש | 27.01.15 (ל"ת)
31. רעיון אחד תפס לו אבל השאר שטויות יש הרבה יזמים שרעיון אחד תפס להם או שהם איצתרפו אליו ומאז הם מנסים למכור לנו שטויות עידן | 27.01.15 (ל"ת)
30. קיצר היא פשוט תעדכן אתכם על כמה יצאתם פריירים. רוב האנשים מזמינים כרטיסים שדמי ביטול עליהם הם מלאים. כלומר NON REFUNDABLE TICKETS. כאחד שמתמצא בתחום, זה בולשיט שמחיר טיסה משתנה בצורה כל כך דרסטית וגם אם כן, זה יקרה לאחר שבועיים שרכשתם כך שחוק הגנת הצרכן כבר לא יעזור כאן. קיצר היא פשוט תעדכן אתכם על כמה יצאתם פריירים. תמיר | 27.01.15 (ל"ת)
29. זה יעבוד עד שחברות התעופה יחליטו שזה יפסיק לעבוד בהחלטה פשוטה וקלה כמו "לא לאפשר לאותו אדם לרכוש כרטיס טיסה נוסף לאותם התאריכים אלא לאחר צינון של 48 שעות מרגע ביטול הכרטיס". באותו הרגע כל הסטאטאפ הזה נופל. רז | 27.01.15 (ל"ת)
27. לא מגיע להם דבר - קבלו תוכנה חינמית שחסכה הרבה אבל למה לא לנסות לקבל כסף שלא מגיע? 9 ו-19 קשקשנים | 27.01.15 (ל"ת)
26. חברות תעופה יפילו את זה בשניה יקבעו שמי שביטל לא יכול להזמין מחדש אלא בטווח של 6 שעות לאחר מכן. נראה את כל המתחכמים מנסים את זה. רז | 27.01.15 (ל"ת)
25. האפליקציה רק יצאה וכבר כולם בטוחים שזה לא יעבוד אני לא יודע אם זה שווה או לא אבל עד שלא אבדוק זאת באופן אישי או שאשמע מחברים שהם השתמשו וזה הצליח/נכשל לא אמהר לקבוע דעה על השירות וחבל שרבים מהמגיבים עושים זאת. אגב, אם זה יעבוד טוב אין סיבה שזה לא יעבוד גם במחלקת תיירים, לפחות בחלק מהמקרים. א. כרטיס שנרכש בישראל (לא מאתר בחו"ל) כפוף לחוק הגנת הצרכן וכך שניתן לבטל אותו תוך 14 יום מהרכישה (או מקבלת האישור - המאוחר מבינהם) אלא אם כן מדובר על 7 ימי עבודה לפני תאריך הטיסה. דמי הביטול הם 5% מעלות הכרטיס או 100 ש"ח - הזול מבינהם (ע"פ פסיקת בית המשפט במקרה שקרה עם כרטיסי טיסה ניתן לגבות את דמי הביטול רק פעם אחת לעיסקה ולא עבור כל כרטיס כך שגם על 4 כרטיסים הביטול הוא, מקסימום, 100 ש"ח). ב. גם במחלקת תיירים יש כרטיסים שניתנים לשינוי או ביטול תמורת דמי ביטול, לא כולם הם מהסוג הבסיסי שאינו מאפשר שינוי או ביטול. אמיר | 27.01.15 (ל"ת)
24. למה כל הסטארט אפים מתעסקים בשטויות? תוכנות פטפוט ניווט חנם כל תעשיית הסטארט אפ הזו בטווח הרחוק לא תורמת כלום לכלכלה הורסת עסקים ישנים ומעשירה אנשים חדשים יא-צק | 27.01.15 (ל"ת)
23. קיים בקיאק אין פה כלום חדש . אני עושה את זה כבר כמה שנים . מבצע הזמנה בקיאק לאחר מכן שם התראת מחיר על הטיסה שהזמנתי (קיים בקיאק) ועוד טיסות ליעד שאותו הזמנתי . מדי פעם זה תופס סאלי | 27.01.15 (ל"ת)
22. להלן פיצוח ה"שיטה" כפי שעשה בווייז, כך גם כאן, מר אורי לוין היקר מנצל את חכמת ההמונים כדי לגרוף לכיסו שק מזומנים. מאגר המידע הוא המשתמשים עצמם וזו הסיבה שהאפליקציה מחייבת את המשתמש להזין את פרטי הכרטיס. ברגע שמשתמש חדש מזין פרטי טיסה זהה במחיר זול יותר, המערכת ה"חכמה" מזהה את המחיר הטוב יותר ומציעה למשתמש הראשון להחליף כרטיס. וזו גם הסיבה שכרגע השרות אינו בתשלום, מכיוון שעד שלא יהיו להם כמה עשרות אלפי משתמשים השרות פשוט לא שווה כלום. במקרה הטוב יושבים השלושה חברה החמודים מהתמונה למעלה ומחפשים טיסות זולות יותר בגוגל פלייטס. יתרה מכך, מגדיל מר לוין לעשות וכדי לתרץ את העובדה שאף אחד לא הולך לקבל התרעות בתקופה הקרובה, ממציא תירוץ מקורי שבו הוא טוען ש"גם אם לא קיבלת התרעה הרווחת, כי אתה יודע שאין מחיר טוב יותר". אהה...ברור.מגוחך ביותר. בכל מקרה אם היו מציגים את כל זה בעצמם זו היתה הופכת ליוזמה חברתית יפה שזוכה לשיתוף פעולה מצד המשתמשים, אבל כשמנסים להסתיר זה פשוט נראה כמו נסיון לא חכם במיוחד לעשות סיבוב על המשקיעים. או סתם טיפשות... א.ש. | 27.01.15 (ל"ת)
18. חוסר פרגון ואצבע מהירה על המקלדת מדהים כמה בישראל אוהבים 'לפרגן'...אני לא קשור למיזם באף צורה, ולא הורדתי (עדיין) את האפליקציה, ואני גם בטוח שהיא לא מושלמת, אבל יש קבוצה של אנשים שלוקחים יוזמה, עובדים קשה, ומנסים לייצר משהו שייתן ערך (חסכון בכסף), וכל מה שיש לישראלי הממוצע המכוער (זה שיושב ומחטט באף בזמן צפייה בכדורגל) להגיד זה: "לא יעבוד", "לא מתאים", "לא אהבתי"... מגעיל... דביר | 27.01.15 (ל"ת)
17. אליה וקוץ בה. שכחו את העניין שהיום כל עניין ה lowcost צבר תאוצה מטורפת.. ובחברות האלו לרוב לא ניתן לבטל. דוגמת easyjet ודומיהן.. עידו | 27.01.15 (ל"ת)
15. אוהבים לדבר כמו כל סטארטפ גאוני, בהתחלה יהיה מי שיגיד זה שטויות... אבל כולכם משתמשים בוייז... תל אביבי | 27.01.15 (ל"ת)
12. העתיקו לוגו.. חובבנים... העתיקו את הלוגו של freelancer.com זה מגוחך כמה אתם חובבנים יחסי ציבור בשקל | 27.01.15 (ל"ת)
10. דרך משונה לתקשר עם החברה 1. איזה מן שיטה לשלוח את הפרטים במייל ולא דרך האפליקציה? 2. ואם אני צריך 4 מושבים סמוכים אתם מתחשבים בזה? 3. למה לא תאפשרו לרכוש את הכרטיסים ישירות מהאפליקציה מסורבל ישראל | 27.01.15 (ל"ת)
8. מקסים. בדיוק חסרות לנו כמה אפליקציות על כלום. וכמה מהנוסעים לדעתכם ירצו להרגיש פראיירים ולתת לכם את פרטי הכרטיס שקנו כדי שאח"כ תגידו להם שהוא נמכר ב 20$ פחות? לפחות לוין מספק תעסוקה | 27.01.15 (ל"ת)
5. עוד מיזם למגרש הגרוטאות של אורי לוין כמו feex , zik , וההם עם הקרנות השתלמות - הכל לפח אשפה דוד הראל | 27.01.15 (ל"ת)
FairFly: מייסד ווייז יוצא להוריד את מחירי הטיסות
38 תגובות לכתיבת תגובה