אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

FairFly: מייסד ווייז יוצא להוריד את מחירי הטיסות

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
בהמשך ל-13
האם לא נשאר אדם בודד אחד בעולם שחושב על הצד המוסרי של כל המהלך הזה? כל הסדר ביטול ההזמנות בא במקורו לתת מענה לבעיות האמת של אנשים אמתיים שהמציאות האמתית מאלצת אותם לשנות תכניות. אם יוזמת השטיק-טריק הזאת תצליח, הספקים ירעו את תנאי הביטול ושוב ישלמו אנשים אמתיים עם בעיות אמת את מחירו של המרדף הגלותי המגוחך הזה אחרי פרוצנטים. נשמע תמים? הלוואי שיהיו עוד אנשים שיהיו גאים כמוני בתמימות הזאת. אנחנו עושים כל כך הרבה רונדלים סביב עצמנו עד שנשכח בשביל מה אנחנו חיים. מה שהמיזם הזה מציע חוקי למהדרין, אבל הוא מכוער. אני יודע היטב שגם השינויים התכופים במחירי הטיסות מגיעים מאותו מקום כיעור, אבל זה לא מייפה את התגובה. אין שום דבר פייר בפיירפליי.
ישש | 27.01.15
30.
קיצר היא פשוט תעדכן אתכם על כמה יצאתם פריירים.
רוב האנשים מזמינים כרטיסים שדמי ביטול עליהם הם מלאים. כלומר NON REFUNDABLE TICKETS. כאחד שמתמצא בתחום, זה בולשיט שמחיר טיסה משתנה בצורה כל כך דרסטית וגם אם כן, זה יקרה לאחר שבועיים שרכשתם כך שחוק הגנת הצרכן כבר לא יעזור כאן. קיצר היא פשוט תעדכן אתכם על כמה יצאתם פריירים.
תמיר | 27.01.15
25.
האפליקציה רק יצאה וכבר כולם בטוחים שזה לא יעבוד
אני לא יודע אם זה שווה או לא אבל עד שלא אבדוק זאת באופן אישי או שאשמע מחברים שהם השתמשו וזה הצליח/נכשל לא אמהר לקבוע דעה על השירות וחבל שרבים מהמגיבים עושים זאת. אגב, אם זה יעבוד טוב אין סיבה שזה לא יעבוד גם במחלקת תיירים, לפחות בחלק מהמקרים. א. כרטיס שנרכש בישראל (לא מאתר בחו"ל) כפוף לחוק הגנת הצרכן וכך שניתן לבטל אותו תוך 14 יום מהרכישה (או מקבלת האישור - המאוחר מבינהם) אלא אם כן מדובר על 7 ימי עבודה לפני תאריך הטיסה. דמי הביטול הם 5% מעלות הכרטיס או 100 ש"ח - הזול מבינהם (ע"פ פסיקת בית המשפט במקרה שקרה עם כרטיסי טיסה ניתן לגבות את דמי הביטול רק פעם אחת לעיסקה ולא עבור כל כרטיס כך שגם על 4 כרטיסים הביטול הוא, מקסימום, 100 ש"ח). ב. גם במחלקת תיירים יש כרטיסים שניתנים לשינוי או ביטול תמורת דמי ביטול, לא כולם הם מהסוג הבסיסי שאינו מאפשר שינוי או ביטול.
אמיר | 27.01.15
22.
להלן פיצוח ה"שיטה"
כפי שעשה בווייז, כך גם כאן, מר אורי לוין היקר מנצל את חכמת ההמונים כדי לגרוף לכיסו שק מזומנים. מאגר המידע הוא המשתמשים עצמם וזו הסיבה שהאפליקציה מחייבת את המשתמש להזין את פרטי הכרטיס. ברגע שמשתמש חדש מזין פרטי טיסה זהה במחיר זול יותר, המערכת ה"חכמה" מזהה את המחיר הטוב יותר ומציעה למשתמש הראשון להחליף כרטיס. וזו גם הסיבה שכרגע השרות אינו בתשלום, מכיוון שעד שלא יהיו להם כמה עשרות אלפי משתמשים השרות פשוט לא שווה כלום. במקרה הטוב יושבים השלושה חברה החמודים מהתמונה למעלה ומחפשים טיסות זולות יותר בגוגל פלייטס. יתרה מכך, מגדיל מר לוין לעשות וכדי לתרץ את העובדה שאף אחד לא הולך לקבל התרעות בתקופה הקרובה, ממציא תירוץ מקורי שבו הוא טוען ש"גם אם לא קיבלת התרעה הרווחת, כי אתה יודע שאין מחיר טוב יותר". אהה...ברור.מגוחך ביותר. בכל מקרה אם היו מציגים את כל זה בעצמם זו היתה הופכת ליוזמה חברתית יפה שזוכה לשיתוף פעולה מצד המשתמשים, אבל כשמנסים להסתיר זה פשוט נראה כמו נסיון לא חכם במיוחד לעשות סיבוב על המשקיעים. או סתם טיפשות...
א.ש. | 27.01.15
18.
חוסר פרגון ואצבע מהירה על המקלדת
מדהים כמה בישראל אוהבים 'לפרגן'...אני לא קשור למיזם באף צורה, ולא הורדתי (עדיין) את האפליקציה, ואני גם בטוח שהיא לא מושלמת, אבל יש קבוצה של אנשים שלוקחים יוזמה, עובדים קשה, ומנסים לייצר משהו שייתן ערך (חסכון בכסף), וכל מה שיש לישראלי הממוצע המכוער (זה שיושב ומחטט באף בזמן צפייה בכדורגל) להגיד זה: "לא יעבוד", "לא מתאים", "לא אהבתי"... מגעיל...
דביר | 27.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת