אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מקוקה-קולה ועד Wix הישראלית: הצצה לפרסומות הלוהטות של סופרבול 2015

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הגייון ברזל יש לכם
"חברת ההלבשה התחתונה תפרסם השנה לראשונה בסופרבול, בעיקר בשל הקרבה של המשחק ליום האהבה שחל ב-14 בפברואר" אז ככה: הסופרבול תמיד, אבל תמיד מתקיים ביום ראשון הראשון של פברואר. כלומר, זה תמיד קרוב לוולנטיין, ואם נחשוב טיפה -- הפעם הוא בעצם הכי רחוק שאפשר.
אלברט איינשטוק | 29.01.15
3.
הפרסומות מושכות יותר תשומת לב מהמשחק ?
כמה אי הבנה של התרבות האמריקאית יש כאן... לכל הישראלים שחושבים שהם מבינים משהו - הסופרבול הוא קודם כל וראשית כל ומעל הכל משחק פוטבול. רק אחר כך, במרחק רב, מגיעים ה Pregame show ומופע המחצית (קייטי פרי ? תגידו, השתגעתם?) והפרסומות. להגיד שהפרסומות הן העיקר זה כמו להגיד שהחלק החשוב בנסיעה לחו"ל זה האוכל במטוס. אני לא אומר שהפרסומות לא נחמדות (אגב, רובן משעממות מחץ), אבל הן משמשות בעיקר כהזדמנות ללכת לשירותים או למטבח לקחת עוד בירה. הן ממש לא המנה העיקרית ואפילו לא התוספת. ורק שלא נראה את ביליצ'ק עם הגביע.
א. | 28.01.15
2.
הדוגמנית ה"חצי ערומה" לבושה יותר מכל זמרת היום...
אפשר אפילו לומר שהיא אפילו צנועה למדי בצורה (וובכמות הבד שעליה) שהיא לבושה, ביוחד לאור העובדה שזמרות כמו מיילי, ריהאנה ועוד רבות שכמותן מויפיעות על הבמה עם הם הרבה פחות בגדים ועושות תנועות הרבה יותר סקסיסטיות. השאלה היחידה שמטרידה אותי בפרסומת הזו איפה בדיוק יש לה מקום בבטן לדבר הזה שהיא אמורה לאכול? הגודל של ההמבורגר הזה הוא חצי מהגוף שלה.... (האם יש פה הזנה בכפייה?)
יוסי | 28.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת