אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היום בו סלקום ופרטנר יפסידו כבר נראה באופק

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
חברת סלולר צריכה להיות חברת סלולר ולא תאגיד תקשורת
לא צריך לאמץ ארועים וקבוצות ספורט , לא צריך לפתוח מרכזי קונספט לא צריך קונספט שפונה לרגש ... ועוד כל מיני דברים שחברות הסלולר הגדולות עשו. לדעתי בשנים שלפני האביב הסלולרי הן הפכו לחברות שהציבור הכי פחות אוהב (עקפו את מה שפעם היו הבנקים ולא בגלל שהבנקים שינו את עורם) אגב, נראה שזה הכיוון שהחברות הולכות בו - כנראה מחוסר ברירה אבל לא בטוח שזה יספיק... ויכול להיות שהחברות צריכות מיתוג מחדש. אני חושב שלא מעט צרכנים "מתקשים" לתת צ'אנס למיזם הטלוויזיה של סלקום רק בגלל מה שהם חושבים על סלקום וכך גם עם כל דבר שאורנג' או פלאפון ינסו לשווק. יכול להיות שאני טועה.
ת | 29.01.15
3.
חברות הסלולר יהפכו להיות חברות אינטרנט סלולרי
חברות הסלולר יהפכו להיות חברות אינטרנט סלולרי. מנוי חודשי עבור אינטרנט סלולרי ופחות או יותר זה הסיפור. לא מזלזל לרגע, ובזה כוחן הוא אדיר, אינטרנט שזמין אליך בכל מקום, חוץ מתחומים אחרים שאליהם יפנו. שיחות וסמס זה כבר כמעט לא מעניין את הלקוח וכמובן שזו מגמה שרק הולכת ומתחזקת. עכשיו כנראה מתחילים להרגיש חזק את הירידה בהכנסות ולהבין שמודל הכנסות משיחות וסמס עובר וחולף מהעולם... "מחשב מסלול מחדש"... :)
ירון | 29.01.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת