15. יאללה תבואו כבר חמורים. יאללה תבואו כבר חמורים ננסע עליהם יותר זול יותר יעיל. k-700. | 03.02.15 (ל"ת)
14. קבלו תיקון לא שנת-2021 אלה שנת-3015. קבלו תיקון לא שנת-2021 אלה שנת-3015 מהחברה נמסר בתגובה מצטערים על הטעות נפעל בהקדם לתקן אותה. prms-24. | 03.02.15 (ל"ת)
13. רכבת הבדיחה. רכבת הבדיחה ממשיכה במסע הייסורים שלה בדרך לשום מקום ובקצב הזה גם המשיח עוד יבוא על חמור לבן לפני שהדבר הזה יתחיל לפעול. 7-7-7. | 03.02.15 (ל"ת)
12. אנחנו עם עם אנשים מוכשרים אך עם מגזר ציבורי גרוע ולא יעיל זה מסביר למה הרכבת לא תצא לנסיעת בכורה גם בעוד שני עשורים. שוזי | 02.02.15 (ל"ת)
11. מישהו סיכם כמה מיליונים ירדו לטימיון??? וישראל כץ רוצה את תיק האוצר .....??? ככה ממוססים את כספי הציבור כאילו זו הקופה הפרטית שלהם!!!! שולי | 02.02.15 (ל"ת)
9. רק סינים בביקורי הרבים בסין התגלתה מערכת רכבות מדהימה. נראה לי שכל הבלגן התחיל מכיוון החברות האירופאיות שהבינו שאין להם סיכוי מול הסינים. איכות טובה במחיר נמוך זה מה שטוב למדינת ישראל ואזרחיה. כמו שהבנתי חברת הקרונות הסינית מכרה לרכבת בבוסטון מה שמוכיח את היכולות שלהם לעמוד בסטנדרטים מערביים. לא לפחד מול האירופאים, הם סתם עולים יותר כסף ללא תמורה. העתיד הוא סין!! http://www.railwaygazette.com/news/urban/single-view/view/china-northern-wins-boston-metro-car-order.html יעקב | 02.02.15 (ל"ת)
6. חברים זה כלום כאשר יגלו איזה תכנון מיותר ויקר נתע הכתיבה זה יפוצץ את הפרויקט ביום הפתיחה אין מקום על הרציפים | 02.02.15 (ל"ת)
5. חייבים להתחיל לעבוד ונכון זה יעלה יותר גם אם יש בעיות במכרזים - עיקובים הם בעיה יותר גדולה. לא תהיה תחבורה משמעותית בת"א אם לא יתחילו לעבוד, וכן זה יעלה הרבה כסף. אנשי האוצר - תנו לעבוד. דני | 02.02.15 (ל"ת)
3. ובנתיים במוסקבה סימו לבנות עוד תחנת מטרו.. ופה כרגיל הכל שחיטות על שחיטות.. מעבירים כספים שכולם נעלמים באורך פלא בדרך ואף שקל לא מגיע ליעדו או שמגיע שקל כשפועל נדרש 10 אגורות לביצוע הפעולה.. צריך לבדוק לפתר שם את כולם!! אם בכל המשרדים האלה לא היו יושבים אנשים שמחכים למזנון כל היום לקחת עוד איזה חטיף בנקודה אז אולי משהו היה זז. לא הגיוני שבאירופה ורוסיה מרשתים ערים שלמות שכל עיר בגודל המדינה ברשת מטרו מטורפת וכל דקה וחצי מגיעה רכבת וכל 2 ק"מ יש תחנת מטרו ובארץ לא יודעים אפילו אך להוציא מכרז וכשמוציאים אז הוא מכור מראש ובמקום מילארד שקל נדרשים 5 כי 4 הולך לכיסים מנופחים. שמעון | 02.02.15 (ל"ת)
1. תעשו לנו טובה ואל תפרסמו כלום על הפרויקט ההזוי הזה, יש כאב בטן מזה. נמאס כבר, לא מסוגלים לעשות פה כלום. פשוט מדינה שהכול בה קורה הפוך ממה שצריך. פתאום בא איזה פישר מהאוצר ומחליט שהוא מחליט. מר לוי היקר, תעשה לנו טובה ותצא לנו מהחיים. בבקשה אני מתחנן. | 02.02.15 (ל"ת)
עוד עיכוב בהקמת הרכבת הקלה בתל אביב - האוצר מורה על הקפאת כל המכרזים
16 תגובות לכתיבת תגובה