אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה המכונית החשמליות בישראל לא מתניעות?

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
ידוע שישראל די פרימיטיבית שעפה על עצמה ! החמדנות של תחנות הדלק והיבואנים
זה מה שעוצר הכל ! הרה בעל תחנת דלק לא מעוניין בלהשכיר בפרוטות מקום להטענה מהירה בגרושים ! הוא רוצה שכולכם תשלמו על הבנזין! קרסו חוץ מכסף לא מכיר אף אחד !! התשתית אמורה להבנות בדיוק במספר חודשים בכל הארץ !והממשלה לא לוחצת כי יש הכנסות מסים. אפשר להציע בכל חניית בניינים כמה עמדות ואז הדיירים ירוצו לקנות חשמלית לאחר שיהיו אחד או שניים ראשונים שיקנו! באירופה בפרקים ובאמריקה הטענה חינם למי שלא מצוי בפרטים!
חשמלית ושמה ממשלה | 03.12.15
10.
תשובה ל 7: כדאי שתקרא ״מסירת מכוניות חשמליות 2014
7: רצוי שתקרא לפני שאתה עונה. בגוף הכתבה מצוין כמות מסירת המכוניות ב 2014, 6 ניסן ליף, 4 טיוטה פריוס, 43 אאוט לנדר. אבל מה ...... 200 מכוניות פלואנס שנמכרו ע״י קרסו ״שכחו להכניס לספירה״...... האם זה לא מגמתי?! וכן, אתה ניזון מכתבים מגמתיים אלה.
ציפי | 04.02.15
9.
פאדיחה???!!;
כאחד שנוסע על ה"פאדיחה" הזאת כבר ארבע חודשים כנראה שלרוב הציבור אין מושג מה זה פלאונס חשמלי. יש לעשות הפרדה בין הניהול הכושל של החברה לישראל לבין המוצר המדהים שרנו פיתחו. ממליץ בחום לכל הספקנים "לעשות" סיבוב על הרכב ולהתמכר למשהו שלא תוכלו להשיג בעתיד הקרוב. הרכב פשוט ממכר...
דודו | 03.02.15
2.
חשמלית משומשת 45000 שח ונחטפת לכן לא מכרו חדש
אני נוסע מחיפה לכרמיאל ובחזרה עם פלואנס חשמלית כ 1800 קמ בחודש, משלם 250 שח על חשמל לחודש. תעשו לבד את החשבון, טיפול פעם בשנה כ500 שח, כמעט לא משתמש בברקס - בולם עם המנוע ומטעין את הסוללה. חשמליות זה העתיד וזה גם ההווה! ת ת ע ו ר ר ו :-) טסלה מייצרים רכבים שנוסעים 400 קמ בין טעינות, בקרוב יצאו עם דגם עממי.... למה לממן חברת דלק שאפשר לממן עמדה מנוהלת.
שחר | 02.02.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת