14. ידוע שישראל די פרימיטיבית שעפה על עצמה ! החמדנות של תחנות הדלק והיבואנים זה מה שעוצר הכל ! הרה בעל תחנת דלק לא מעוניין בלהשכיר בפרוטות מקום להטענה מהירה בגרושים ! הוא רוצה שכולכם תשלמו על הבנזין! קרסו חוץ מכסף לא מכיר אף אחד !! התשתית אמורה להבנות בדיוק במספר חודשים בכל הארץ !והממשלה לא לוחצת כי יש הכנסות מסים. אפשר להציע בכל חניית בניינים כמה עמדות ואז הדיירים ירוצו לקנות חשמלית לאחר שיהיו אחד או שניים ראשונים שיקנו! באירופה בפרקים ובאמריקה הטענה חינם למי שלא מצוי בפרטים! חשמלית ושמה ממשלה | 03.12.15 (ל"ת)
13. ניסן ליף וגם אזרח שמעונין לרכוש את הניסן ליף חברת ניסן (קרסו )מודיע כי אין להם את הדגם וגם לא יגיע אז חבל אפילו לכתוב עלהם כי הם לא מעונינים לקדם את מה שהם לא יכולים לעשות כסף. ירון | 14.11.15 (ל"ת)
10. תשובה ל 7: כדאי שתקרא ״מסירת מכוניות חשמליות 2014 7: רצוי שתקרא לפני שאתה עונה. בגוף הכתבה מצוין כמות מסירת המכוניות ב 2014, 6 ניסן ליף, 4 טיוטה פריוס, 43 אאוט לנדר. אבל מה ...... 200 מכוניות פלואנס שנמכרו ע״י קרסו ״שכחו להכניס לספירה״...... האם זה לא מגמתי?! וכן, אתה ניזון מכתבים מגמתיים אלה. ציפי | 04.02.15 (ל"ת)
9. פאדיחה???!!; כאחד שנוסע על ה"פאדיחה" הזאת כבר ארבע חודשים כנראה שלרוב הציבור אין מושג מה זה פלאונס חשמלי. יש לעשות הפרדה בין הניהול הכושל של החברה לישראל לבין המוצר המדהים שרנו פיתחו. ממליץ בחום לכל הספקנים "לעשות" סיבוב על הרכב ולהתמכר למשהו שלא תוכלו להשיג בעתיד הקרוב. הרכב פשוט ממכר... דודו | 03.02.15 (ל"ת)
6. היבדות בכתבה תומר הדר, שכחת לציין פרק מאוד מהותי ועובדתי. בשנת 2014 נמכרו כ 200 מכוניות חשמליות חדשות מהניילונים של רנו פלואנס. מחירה היה מצחיק ואפילו הומלץ לקניה ע״י יצחק לוי כרכישה כדאית. תוך חודשיים נמכרו כל המכוניות החדשות הללו למביני ענין וכולם מרוצים!!!! ציפי | 03.02.15 (ל"ת)
5. המדינה רצתה ליצור תשתית להטלת מיסים על חשמל לרכבים ולכן אסרה טעינה חופשית מרשת החשמל הביתית. ישראל היא המדינה היחידה בעולם עם איסור כזה. יריב | 02.02.15 (ל"ת)
4. ל 3 זה לא רק המחיר, גם הטווח המוגבל 50-100 ק"מ עד טעינה ותלות בתחנת טעינה יעודית עדיף היברידי במבצע/יד שניה | 02.02.15 (ל"ת)
2. חשמלית משומשת 45000 שח ונחטפת לכן לא מכרו חדש אני נוסע מחיפה לכרמיאל ובחזרה עם פלואנס חשמלית כ 1800 קמ בחודש, משלם 250 שח על חשמל לחודש. תעשו לבד את החשבון, טיפול פעם בשנה כ500 שח, כמעט לא משתמש בברקס - בולם עם המנוע ומטעין את הסוללה. חשמליות זה העתיד וזה גם ההווה! ת ת ע ו ר ר ו :-) טסלה מייצרים רכבים שנוסעים 400 קמ בין טעינות, בקרוב יצאו עם דגם עממי.... למה לממן חברת דלק שאפשר לממן עמדה מנוהלת. שחר | 02.02.15 (ל"ת)
1. תנו לזה עוד כמה שנים והחלפת הממשל לממשל לא חמדני זה די ידוע שבארץ יש פיגור של כחמש שנים מכול מה שקורה בעולם ואז פתאום קופצים כאילו גילו את אמריקה. אמיר | 02.02.15 (ל"ת)
למה המכונית החשמליות בישראל לא מתניעות?
14 תגובות לכתיבת תגובה