6. למגיב מספר 5 ,זה העניין שסוף הנתיב בתשלום ,באזור קיבוץ גלויות לא נסלל על ידי החברה הפרטית למגיב מספר 5 ,זה העניין ,שסוף הנתיב בתשלום,באזור קיבוץ גלויות לא נסלל על ידי החברה הפרטית אלא נלקח מהנתיב הציבורי שהיה קיים שנים (וכך במקום 3 נתיבים שהיו לציבור במשך שנים,נותרו לציבור רק שני נתיבים כשהשלישי הפך לבתשלום) נהג | 08.02.15 (ל"ת)
5. למספר 3 הנקודה היא שהמסלול המהיר נבנה על ידי חברה ולא המדינה, ולכן התשלום הוא רווח החברה. בדומה לכביש 6 . ולכן הרצון בעוד נתיבים חינם על חשבון המדינה, נחמד, אבל לא במסגרת תקציב המדינה. עמי | 07.02.15 (ל"ת)
4. ל-2 אזולאי - הייתה לזה עוד מטרה והיא להימנע מהכנסה גדולה מדי של רכבים לתוך מטרופולין ת"א. זה מה שהיה קורה עם 2 נתיבים רגילים, שמהר מאוד היו הופכים לפקוקים (התוצאה הזאת הוכחה בעשרות מחקרי תחבורה, משום מה בדרך כלל משרד התחבורה לא מקשיב להם). מרקו | 07.02.15 (ל"ת)
3. מתי יחזירו לציבור את המקטע בנתיב המהיר ,שנלקח מהכביש הרגיל,(שעליו כמובן שילם הציבור) למי שלא זוכר,במקום לסלול את כל הנתיב באופן פרטי ,לקחו את הנתיב בהיצרות הכי משמעותית באזור קיבוץ גלויות (שהיה קיים והוקם מכספי הציבור)והפכו אותו לחלק מהנתיב בתשלום (עם הרחבה קלה שלא פיצתה) המדובר בשיא ההיצרות מ5 נתיבים ל2 !!! נא להחזירו לציבור ! נהג | 07.02.15 (ל"ת)
2. עוד טמטום של המדינה, אם במקום הנתיב המהיר היו עוד שני נתיבים רגילים... עוד טמטום של המדינה, אם במקום הנתיב המהיר היו עוד שני נתיבים רגילים היה כאן כמו בארה"ב, כביש רחב ובטוח. וכמובן שהכי חשוב לסדר את ההתחברות המגוחכת של כביש 1 לאיילון שזו הסיבה העיקרית להעצמת הפקקים בגלל הנתיב המהיר שסותם בכוונה! את כל השאר. אזולאי | 06.02.15 (ל"ת)
1. מי מנע, ומי מונע עכשיו את עצירת הרכבת? המסילה עוברת ליד החניה בשפירים, אז מדוע היא לא עוצרת שם? או שמע יש למישהו עניין שהרכבת לא תעצור שם, אורח | 05.02.15 (ל"ת)
בוטלה אגרת הנסיעה במקטע הראשון של הנתיב המהיר
7 תגובות לכתיבת תגובה