אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רפורמת כרטיסי הדביט: האם הציבור מוכן לשינוי?

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
חברות האשראי והבנקים עדיין ממשיכים לעשוק אותנו בארץ, יותר מבכל מדינה אחרת בעולם.
כרטיסי דביט שמוצעים בארץ במתכונת הנוכחית, עם העמלות והמגבלות לא משתלמים. בשאר העולם העמלות מאד נמוכות על דביט, ובארה"ב למשל המגבלה של הכרטיס היא מה שיש לך בחשבון. אנשים גם התרגלו בארץ לכרדיט, אבל לי זה ממש מעצבן, שהחיובים מגיעים בתאריכים לא לגמרי צפויים. מעדיף שיחייבו מיידית ושלא יהיה הפתעות.
איתי | 24.04.19
16.
בתור אחד שהיה בצד של גובי העמלות - ממש לא
כל הקטע בכרטיס דביט זה שלחברת אשראי אין סיכון - אם יש לך כסף הכרטיס עובר, אם לא הוא לא. עדיין, חברות האשראי בארץ (בבעלות הבנקים, אלא מה) גובות מכם 100% עמלות על הדביט הזה. בנוסף, כל גיהוץ עולה חצי שקל. ככה. כי אצלנו בארץ החליטו שזה כמו תשלומים. אין ש-ו-ם סיבה בעולם, במתכונת הנוכחית, לעבור לדביט (אולי אם אתם רוצים כרטיס שימנע מכם מינוס). זה לחלק עוד כסף לגנבים שגם ככה עושקים את כולנו. ביום שדביט אמיתי יהיה פה, או אז יהיה טוב.
אחד | 11.02.15
7.
עדיין לא הבנתי מה טוב בזה לצרכן?
המצב כיום הכי נוח שפעם בחודש אני מקבל חיוב אחד עם כל הקניות שעשיתי כל החודש. החיוב החודשי יורד לי בדיוק ביום של המשכורת ואז שוב צובר חיובים עד החודש הבא וחוזר חלילה. למה אני צריך לראות מליון שורות של חיובים שונים בחשבון? זה גם יותר קשה להתנהל ככה מבחינת ניהול החשבון כי הכסף יירד באותו הרגע, ולא בחודש הבא עם המשכורת. חוץ מזה באמת נראה לכם שהחנויות יורידו את המחירים בגלל שעמלת הסליקה שלהם תרד? הצחקתם אותי!!! בקיצור רפורמה כושלת שרק תעשה נזק לצרכנים.
מאיריקו | 11.02.15
4.
כשלון ידוע מראש
אף אחד לא ירוץ לקחת כרטיס כזה. והקטע שאלו שהכי זקוקים הם ההכי מכורים להלוואות... הדרך היחידה להפוך את זה למוצר המוני זה להפוך את כול כרטיסי האשראי לכרטיסי אשראי דביט כך שבכול עסקה הלקוח נשאל אם הוא רוצה חיוב רגיל, חיוב מיידי (דביט) או אשראי (תשלומים).
חיים | 10.02.15
2.
בעיקרון, אתם יכולים להוציא כרטיס כזה כבר מחר בבוקר????????? ממש!!!!!
כששאלתי את פקיד הבנק שלי על כרטיס דביט, הוא הסתכל עלי כאילו שנפלתי מהירח... "מה זה?? דביט??? בחיים שלי לא שמעתי על מין כרטיס כזה...." אז - זה לא שאני מאמין, חלילה לפקיד הבנק שאינו יודע..... פשוט הבוסים שלו תדרכו אותו להעמיד פני אַהָבָּל, בכל פעם שאיזה קליינט מבקש מידע על הכרטיס החדש.
ש ק ד | 10.02.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת