אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסיווג של הרכבת עלה, ושכר בכיריה שודרג באלפי שקלים

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
השכר סביר. השאלה אם כל העובדים נהנים מהשינוי או רק ההנהלה הבכירה?
51,000 ש"ח הוא שכר סביר למנכ"ל בסדר גודל של רכבת ישראל. הלוואי שאלה היו הנורמות בכי"ל, בבנקים ובחברות הביטוח למשל. לא צריך להתבלבל. מגיע שכר למי שעובד בדרגים בכירים. השאלה אם העובדים בשטח גם נהנים מתוספות שכר או שהם ממשיכים להסתפק בשכר מינימום? צריך לדאוג גם לעובדים בשטח. בלעדיהם הרכבת לא היית מתפתחת.
יפה | 16.02.15
19.
מפרגן, איזה זמן תגובה מהיר, איזה מוכנות מראש, ברגע שהסיווג עלה ישר הגיבו. שאפו
בטח תיכננו את זה חודשים מראש. זה הדברים החשובים, לא הדברים הטפלים כמו לקלוט קטרים חדשים מחו"ל, או כשצריך להכין חופשי-חודשי לסטודנטים בזמן לשנת הלימודים, או הקטע המעצבן הזה של להניח מסילות חדשות, להגיע בזמן ולתחזק את הרכבות.
 | 16.02.15
15.
למה? ההפך, לעובדי מדינה יש הטבות גבוהות מאוד,
אפשר להקפיא את שכר עובדי המדינה 5 שנים. לא יקרה כלום. אנחנו לא במצב שיכולים לשלם כולכך הרבה לעובדי מדינה. ההפך, צריך לתת להם ביטחון תעסוקתי מצד אחד ומצד שני שכר בינוני, שקצת נמוך יותר מהשכר הפרטי ולא ההפך כמו שקורה עכשיו. זה הפתרון למצב. תהיו בטוחים שגם אם השכר של כול עובדי המדינה (אנשי ביטחון, שוטרים, כבאים, מורים, עובדים סוציאלים, אחיות, רופאים, עובדי חשמל, מקורות, רכבת) היה יורד ב10% עדיין לא היו חסרים עובדים.
למה גוף שבמאזן בין רווח להפסד מעלה משכורות? | 16.02.15
14.
מוקדש למספר 2
במקום שאתה עובד כמה שנים נותן את הנשמה ואל תקשקש שביתה למה שביתה הייתה לפני 3 שנים בשיתוף המשק. באים אלייך אנשים מנהלים שאין להם מושג מה זה רכבת ואם עשית טעות וטעויות קורות בכל מקום ואני לא מדבר על טעויות של חיים בא אותו מנכל מנהל שלפני זה ניהל נקניקים ופסטרמה ומחפש להחדיר לך את כל הנקניק ולשלוח אותך הבייתה ואותו ועד נלחם בשבילו כמו שעכשיו עושה חברת כיל ואנחנו מצדיעים להם ככה צריך להיות אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד! אז איפה השחיתות??? אתם בושה שאתם בכלל מדברים על ועד. ועד צריך להיות בכל מקום.
איציק | 16.02.15
13.
הנהלה ביריונית שדואגת למישרות!
בושה מה שקורה בהנהלה לכל אחד שם יש 200 מזכירות ו100 עוזרים למשכירות וכל היום העובדים הפשוטים ברכבת אלה שבאמת עובדים ולא יושבים שם למעלה במשרדים במקום לתגמל אותם ולדאוג להם כי בעצם הם אלה שבאמת עובדים מחפשים לפרק אותם ולתפור עוד 30 משרות לחברים שלהם על ידיי "שינוי מבנה אירגוני" במקום נורמאלי מנהל או גג שתי מנהלים דואגים לקבוצת עובדים אבל ברכבתתת לאאאא רוצים רוצים על כל 10 עד 20 עובדים יהיה מנהל תעשו חשבון לבד כמה משרות הולכות להיות לזבל על העובד הפשוט!!! וזה על קצה המזגל הנהלה בושהההההההה
מוני | 16.02.15
1.
כל הכבוד
עם ישראל ממש הרוויח!! כי אם, למשל, היו מעלים את הסיווג ל-12 או-13 אז בכלל חבל על הזמן... ושלא לדבר בכלל על סיווג 15 או אפילו סיווג 21... אז היו צריכים להעלות מיסים בשביל לשלם משכורות. בסיווג 54, כל ליד בגיל 6 יצטרך לעזוב את בית הספר וללכת לעבוד בשביל לממן את הרכבת. ואני ממש, אבל ממש לא רוצה לדבר על סיווג 69, זה בכלל, לרדת לזנות...
צפוני | 16.02.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת