אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ספקי האינטרנט: בזק מקשה על חיבור אלפי לקוחות לחבילות החדשות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
סיכוי אפסי שרפורמה כזו תצליח -יש הבדל מהותי בין סלולאר לתשתית קווית
סיכוי אפסי שרפורמה כזו תצליח -יש הבדל מהותי בין סלולאר לתשתית קווית בסלולאר לכל משפחה יש 5-6 קווים , שווה להתנייד בשביל הפרשים של כמה שקלים לקו. תשתית קווית יש רק אחת במשפחה. פה כבר רוצים בטחון אמינות ושירות, כל בר דעת לא ייצא להרפתקאה בשביל 30-40 שקל אצל כל מיני חאפרים וגוזרי קופונים שלך תדע איפה ומתי תמצא אותם בתקלה הראשונה.
אלה לולי | 25.02.15
5.
די מהר, בפס הרחב, יהיו לקוחות רבים, ש"ידפקו את הראש בקיר" וישאלו את עצמם איך הם נפלו בפח הזה...
מה עם בעיית השירות ? בנושא השירות, הנפילה תהיה ממש כואבת, לרוב הלקוחות. בזק, למרות היותה "מונופול דורסני", סיפקה רמת שירות טובה ללקוחותיה. בוודאי טובה יותר מה-ISP. מי שחושב, שבזה, שהוא יעבור לשלם ל-ISP במסגרת הסדר השוק הסיטונאי, הוא "נגמל" מבזק, הוא פשוט טועה ובגדול. בזק תמשיך להיות הספק השולח טכנאים לבתי הלקוחות כדי לתקן תקלות. נקודה. אולם, המצב החדש יהיה גרוע פי כמה מהמצב הקיים, מהסיבות הבאות: 1) לקוח שיתלונן על תקלה במוקד של ה-ISP, ה-ISP יזמין טכנאי של בזק לבית הלקוח וכעת זה יהיה "דו שיח של חרשים ואי הבנות" כמקובל בישראל, לגבי מועד הגעת הטכנאי לבית הלקוח. אני מניח, שארגוני הצרכנים יטפלו באלפי תלונות של לקוחות עצבניים, שהיו להם תקלות ולא קיבלו שירות כמו שציפו לקבל ובזמן שציפו לקבל. 2) בניגוד למצב הרגיל, שבו הטכנאי של בזק, שמגיע לבית הלקוח, יכול להחליף ולתקן כל דבר מקולקל, כעת במצב החדש, הטכנאי של בזק, שיגיע לבית הלקוח, יכול לטעון, שהתקלה נובעת מהנתב. סביר להניח שזה מה שיקרה, ברוב התקלות. היות וזה נתב פרטי, זו לא בעיה שלו, והטכנאי יעזוב את הבית וישאיר את הלקוח עם תקלה של "אין אינטרנט" בלי כל טיפול. מה הלקוח יוכל לעשות? הוא יוכל לדפוק את הראש בקיר ולקלל את היום שהחליט לעזוב את בזק... הוא גם יוכל להגיש תלונות ולשכור עורכי דין... זהו. יתרה מכך. אם הטכנאי של בזק שמגיע לתקן תקלות (ורק טכנאי בזק יגיעו לתקן תקלות פס רחב, על רשת בזק), והוא יראה בבית הלקוח את הנתב של בזק, נתב שהלקוח הודיע לבזק שהוא נגנב\אבד\נפל לאסלה\התרסק לרסיסים\הכלב אכל אותו, הלקוח נכנס מייד לסיכון ממשי של תביעה פלילית, בגלל הונאת בזק. בזק לא רק יכולה לתבוע את הלקוח הזה, היא אולי בכלל תנתק אותו מהאינטרנט ולא תרצה אותו יותר כלקוח, כי הוא עבריין פס רחב. הלקוחות נכנסים כאן "למנהרה חשוכה" ושעשויה להיות מסוכנת עבורם, רק בגלל שהם רצו לחסוך (אולי) כמה שקלים . אם לא די , יגלה הלקוח חיש מהר, שלהשיג את המוקד של ה-ISP זה לא כמו להשיג את המוקד של בזק. את נטוויז'ן, הצלחתי להשיג את המוקד רק אחרי המתנה של שעות ואחרי כמה ניתוקים, שיכולים להוציא כל אדם סביר מדעתו... די מהר, בפס הרחב, יהיו לקוחות רבים, ש"ידפקו את הראש בקיר" וישאלו את עצמם איך הם נפלו בפח הזה... ומה עם בעיית הביצועים ועלותם ? לקוחות של בזק קיבלו רמת ביצועים של פס רחב כמיטב הרצון של בזק לתת להם שירות. לא תמיד זה משביע רצון, אבל הלקוחות התרגלו לרמת השירות של בזק. אולם, ברגע שהם שייכים ל-ISP, הם יכולים לגלות, שיש ירידה בביצועים וברוחבי הפס, שהם מקבלים ברשת האינטרנט. יכולים להיות לזה הרבה מאוד סיבות, למשל: הנתב שהם רכשו או קיבלו מה-ISP הוא נחות ביכולותיו מול הנתב, שבזק סיפקה להם, או שהחיבורים והציוד של רשת ה-ISP לא מותאמים לביקושים החדשים ועוד. אם הלקוחות יתלוננו אצל ה-ISP על ירידה בביצועים, ה-ISP יוכל להציע להם לקבל יותר ביצועים ביותר כסף, אם הם בחבילות שמתחת ל-100 מגה. כרגע, לא יהיה ל-ISP מה להציע, למי שכבר מצוי ב-100 מגה. בעתיד - כן. קוראים לזה "רמת שירות". כרגע, ספקי ה-ISP לא פרסמו את העניין הזה (כדי לא להבהיל ולבלבל את הלקוחות, שלא מבינים מה זה אומר - "רמת שירות"), אולם, הנושא הזה כבר טופל ב"תיק השירות", שקבע משרד התקשורת לבזק, עם 3 רמות שירות. ה-ISP יכולים לעלות ב"רמת השירות" בתיאום מול בזק. אין כרגע ודאות, שהעניין הזה (של "רמות שירות" נוספות) יופעל, אבל זה בהחלט אפשרי. מתגלה שלקוחות שעוברים לסדר הפס הרחב יחוו ירידה של בין 20% ל-80% בביצועי הפס הרחב שלהם, גם בגלל החלפת ה-ISP וגם בגלל החלפת הנתב. במקרים רבים (דוגמה: החלפת נתב טוב של בזק בנתב זול ונחות שנרכש באיזה מבצע של יבואן ב-ZAP או באיזה חנות, ומעבר מחברה בעלת ביצועים גבוהים דוגמת נטוויז'ן ובזק בינלאומי, לחברה עם ביצועים נמוכים דוגמת 018-אקספון), הירידה בביצועים של הפס הרחב של אותו לקוח שעבר ל"שוק סיטונאי" תהיה של כ-60% ואולי תגיע עד 80% (אם נצרף לזה את הירידה בביצועי ה-WiFi של הנתב בתוך הבית). שורה תחתונה .. די מהר, בפס הרחב, יהיו לקוחות רבים, ש"ידפקו את הראש בקיר" וישאלו את עצמם איך הם נפלו בפח הזה...לקוח שעובר להסדר "השוק הסיטונאי" עשוי להפסיד בין עשרות למאות שקלים בשנה, החל מהשנה הראשונה, וההפסד האישי הזה יגבר בשנים הבאות (עד סוף 2018), תוך ירידה חריפה ברמת השירות שהוא יקבל (מול המצב הקודם). פירוט בפנים
בוזגלו לא פראייר  | 25.02.15
4.
לא סתטאםם סבתא בוקובזה אמרה מזמן - הבזול עולההה ויעלה לך תמיד ביוקררררררררררר
המתחרים יתקנו תקלות ?? המתחרים יתחזקו טכנאים ושרות מענה לתקלות ותמיכה טכנית ?? המתחרים בכלל מכירים את שתשית בזק טכנית ??? המתחרים אפיללו שינוי "דומיין" לא מוכנים לבצע בראוטר של בזק למתניידים אליהם !! המתחרים מחפשים פראיירים שירכשו קו בזק יד2 ויפלו במלכודת הדבש שלהם . הפסקנו להיות פראיירים - למדנו מנסיון בגולן טלקום ובשוק הסלולר המוון שהבזול עולה ביוקר- לבחור חבילת תקשורת זה לא רק לבחור במחיר הזול.
סבא מסעוד | 24.02.15
2.
חייבים לקנוס את בזק במיליוני שקלים על כל יום בעיכוב התהליך
בזק מרוויחה מכל יום שהרפורמה מתעכבת. לכן יש לה אינטרס ברור לעכב את הרפורמה. חייבים לקנוס אותה במיליוני שקלים על כל יום עיכוב כדי שיהיה לה אינטרס לשנות את התנהלותה. כחברת עושק בזק מבינה רק כוח. משרד התקשורת חייב להשתמש בכל סמכויותיו כדי שהחברה תאפשר תחרות.
משה | 18.02.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת