אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מגה מחירים: מחיר יוגורט דנונה עם תוספות עלה ברשת מ-5 שקל ל-5.7 שקל

64 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

58.
מגה שמגה
חמאה בלגית: בשופרסל 7.40 ש"ח לגדול, 3.70 לקטן. מגה 9.00 ש"ח לגדול, 5.10 ש"ח קטן. שלישיה פחיות עגבניות בשופרסל 16.00 ש"ח ובמגה 18.00. נייר טואלט קלינקס בשופרסל בין 34 ש"ח. במגה כמעט 38. טירס לייט יחין בשופרשל ירד ל7.40 ובמגה עלה ל-9.00. אבל - שופרסל גם משחק עם המחירים בגדול. בכוונה כל השמות כמו YOU ושלי ודיל ומגה בעיר.משחקים איתנו משחק פסיכולוגי וזה מצליח כי לרוב האוכלוסיה לא אפילו רוצים לדעת שכל החברות למועדון וכרטיס אשראי ומבצעים... הכל עשו עם עזרת פסיכולוגים. לא מורידים מחירים! יודעים שהלקוח גם יקנה מוצרים מסויימים שהעלו את המחיר. מגה כן יותר יקר אבל אין חנות שלא קיים כדי להרוויח כמה שיותר מהפריירים שלא עושים את המחקר, לא מבינים שהכל משחק ושאין דבר שנקרה "מבצע" - בסוף הסל שלוקחים הביתה לא ירד בשקלים - זה עלה ועלה ועלה. אומרים שמורידים מחירים? אז איך זה שיש לנו כל פעם פחות בכיס?
עם של פריירים | 19.02.15
57.
מה עושים כאשר מגה היא היחידה במרכז יד אליהו? הם עושקים אותנו
הורי הקשישים מתגוררים כמו מאות אחרים בדיור מוגן במרכז יד אליהו - בית גיל הזהב. בכל האזור זה הסופרמקט היחיד. המחירים שם פי כמה וכמה מאשר בכל מקום אחר אך איזו ברירה יש לתושבים במקום ובמיוחד המבוגרים שגרים בכל אזור יד אליהו? הרי לא יוכלו לנסוע עד לאזור גבעתיים ולקנות בסופרסל (10 דקות הליכה אך קשה לאנשים מבוגרים ללכת מרחק כזה ובודאי עם סלים) או לנסוע עד אזור ארנה נוקיה שגם שם יש סופרסל גדול. אם היה במתחם פינת לה גארדיה - דיין חנות אחרת המתחרה למגה כל הקונים במגה, ומדובר על מאות ועל אלפים ביום! שלהם אין כל ברירה אחרת, היו עוברים לקנות ברשת אחרת. אך האם יש מי שיכול להטות אוזן ולסייע לתושבי יד אליהו? בספק רב
עמירם | 19.02.15
55.
מה קורה עם הניהול הכושל של מגה ?
מגה עומדת בפני קריסה עקב המדיניות השגויה של יייקור המוצרים בתקווה שהקונים לא ייחסו לכך משמעות רבה מדי. המצב הכלכלי והתודעה הצרכנית הגוברת של מרבית האוכלוסיה הביאה לכך שתנועת הקונים וגודל סלי הקנייה ירדו והרשת נתפסה בתודעת הציבור כרשת השיווק היקרה בישראל. מבצעי ההנחות למוצרים בודדים יחד עם פירסום אגרסיבי לא צלחו מאחר וסל המוצרים בהשוואה לרשתות האחרות היה גבוה מידי. למרות השגיאה הניהולית הזו מגה מנסה להחלץ מהמשבר ע"י סגירת סניפים לא רווחיים יחד עם העלאות נוספות במחירי המוצרים. מהלך כזה מכניס את הרשת לסיחרור של צימצומים יחד עם העלאות מחירים שמבריחות את מעט הקונים שנותרו. בנקודת הזמן הקשה הזו ישנן שתי אפשרויות: האחת: סגירת הרשת. השניה: שינוי מדיניות שתוזיל את סל המוצרים ותציב את הרשת כתחרותית מול יריבותיה. השאלה שנשאלת כעת: באיזו מן האפשרויות ההנהלה תבחר?
דוד | 19.02.15
54.
YOU אור יהודה- עבודה בעיניים ,כנסו
תחליפי חלב ( סויה, אורז) מוצעים למכירה במחלקת הטבע שלהם במחיר שגרתי של 9.90 - עד כאן יפה . אתמול נכנסתי וראיתי על כי על כל המוצרים במחלקת מזון טבע יש 25% , מעולה חשבתי לי ... אולם, מתברר שמיהרו להעלות במקביל את מחיר המוצר (תחליף חלב) ל 13.9ש"ח. הנחה על מחיר זה של 25% נותנת מחיר של 10.4 שקלים . המשמעות , הנחה של 25% עאלק, מגלמת עליית מחיר של מעל 50 אגורות . במקום להעלות מחיר בצורה שקופה חשבו מנהלי המגה " איך נעלה למטומטמים מחיר ובמקביל ניטע בהם תחושה טובה של כאילו הזדמנות"? נעלה אותו במעטפת מתוקה של הנחה.... מתי רמי לוי יקנה אתכם?
ארז | 19.02.15
48.
נמאס כבר מכל התחבולות האלו
כל הזמן עושים עלינו טריקים, מאז מחאת הקוטג' לא מפסיקים לבלבל לנו את המוח עם כל מני הורדות מחירים ואז דופקים לנו מחירים גבוהים בצד השני, מקטינים אריזות, נמאס כבר מכל מסכת הרמאויות האלו. יש פתרון אמיתי לכל יוקר המחיה הזה אנחנו צריכים לקחת את זה בידיים שלנו ולא לסמוך על אף אחד, כנסו לאתה הזה ותבינו הכל: http://socialimp.wix.com/socialipm
רחמים | 19.02.15
44.
מגה וגם יו בדרך להתרסקות - רק מספרים סיפורים שהם זולים
נכנסתי ליו בנשר ביום שני וראיתי שהעלו את מחיר השניצלים מ 32 שקל ל 37 שקל. התעצבנתי ועברתי לשופרסל דיל אקסטרא על יד שם מצאתי שניצלים יותר יפים ב 32.90. בעיני הם כבר איבדו את האמינות מזמן וברור שהם פשוט מנסים להונות את הקונים ולכן הסניף שלהם בנשר ריק. לעומת רמי לוי שמוכר זול והוגן והסניף שלו תמיד מלא
ציקי | 19.02.15
39.
רשת עושק -שנמשיך להחרים ולפגוע בה
כמה משמח לשמוע שרשת העושק סוגרת ומוכרת עשרות סניפים-כאשר במקביל רמי לוי חונך סניפים חדשים?חברים-תמשיכו לחזק ולערוך קניות אצל רמי לוי-ובמקביל להמשיך את החרם על רשת זו שופרסל טיב טעם.מי שישדוד אותנו נפגע בו ונביא עליו-קריסה.
אליפז+גימלאי צה"ל | 19.02.15
37.
יחסי הגומלין בין מדינת ישראל לבעלי ההון והתאגידים
אל תדאגו, מדינת ישראל, אשר נבחריה מונו ונשלטים על ידי בעלי ההון, לא תיתן למגה לפשוט רגל, שכן הינה מהווה בעבור "הקופה הציבורית" (השייכת לטייקונים), מקור מהותי וחשוב לגביית מיסים עקיפה באמצעות מחירים מופקעים וגזלה צרכנית. אם צריך מגה תשנה את שמה המסחרי ותתחזה לרשת שונה כפי שעושות רשתות אחרות בשוק כדי להטעות ולבלבל את הצרכנים. זו השיטה המסחרית הנהוגה במדינת ישראל ויש להצטער על כך.
שלומי | 19.02.15
35.
הנאמנות שלי למי שאינו נאמן לי היא אפסית
מגה לא ממש מעניינת אותי. לא הם ולא אחרים. רשת, מכולת או כל נותן שירות אחר שלא מספק לי ערך בנאמנות ובכנות תוך כדי רווח סביר אינני נאמן לו כלל, ואני בודק כל הזמן ומחליף כמו גרביים. אנחנו, האזרחים , ננצח במלחמת המוחות שהם כפו עלינו, במקום שיהיו יחסים הוגנים של נותני שירות ומקבלים.
ששון | 19.02.15
28.
הצעה מקורית לכל עם ישראל. כנסו !!!
אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר. אל תקנו איפה שיקר.
אחד העם | 19.02.15
21.
מגה מוסיפה חטא על הפשע של שטראוס, זה הכל.
אמנם כבר מאוס לחזור לדבר על המחירים בחו"ל, מתנצל, אבל רק ככה אפשר להבין. בגרמניה מוכרים במחיר קבוע ללא מבצע רביעיית יוגורט דנונה בטעמים ביורו. 4 חתיכות ביורו אחד, ואצלנו מתלוננים שמעדן עלה מ-5 שקל ל-5.7. המחירים ללא שום פרופורציה. מעדן חלב זו תוספת קטנה לארוחה, לא דבר שצריך לחשוב פעמיים אם לקנות. האשמה היא אצל שטראוס, שגובה מחירים אסטרונומים על מוצר בסיסי, כך שגם רשתות פחות עושקות ממגה לא יכולות למכור בזול.
 | 19.02.15
5.
ליבי ליבי עם העובדים. לא עם הבעלים.
כנראה שמתרחשת לנגד עינינו קריסה של רשת קמעונאית שלא מצליחה להתאים את עצמה לשוק הדינאמי של היום. אצלנו בשכונה יש גם סניף של מגה בעיר וגם מכולת קלאסית רגילה. המכולת מוכרת במחירים קצת יותר נמוכים מהסניף של מגה, וכן המכולת פורחת. מסקנה: מגה נכשלת בגלל ניהול ותאוות בצע.
דני | 19.02.15
3.
מישהו שם למעלה לא מפנים את הלך הרוח במדינה
אני גר ביישוב מאוד יוקרתי, שהרוב קנו בסיניפים המקומיים, אבל היום גם פה הרוב מעדיפים ללכת לרשתות הדיסקאונט מחוץ לעיר מאשר ללכת לסניף המקומי היקר יותר. הסניף של מגה פשוט נטוש, והנה הדוגמא למה. קניתי מוצר במחיר מבצע 27 שקל במקום 38. שבוע אחרי ראיתי שברמי לוי זה עולה בלי מבצע 26.5. מוצר אחר שקניתי עלה 18 במקום 25, ברמי לוי זה עולה בלי מבצע 16.90. וזה הבסיס לכל הבעיות של מגה, השטיקים של השיווק שלהם כבר לא עובדים על הציבור הרחב שנהיה מודע למחירים של המוצרים שלו וקונה יותר מחושב. רק משום מה הם לא מפנימים את זה שם למעלה, ואחרי קמפיין פרסומי גדול שהם ממש הורידו מחירים (ועדיין היו יותר יקרים משמעותים), הם מחזירים את המחירים למצב הקודם.
יריב | 19.02.15
1.
כל עוד אנשים קונים, אין להם סיבה לא להעלות מחירים ורווחים
מגה ושופרסל הן חברות חולות , לדעתי, רופסות וחסרות יעילות. לא יתכן שעם מחירים כה מופקעים הן עדיין לא מצליחות לייצר רווחיות והם נאלצים לסגור חנויות. לא שרמי לוי וחנויות המגזר החרדי והערבי כאלה זולות, אבל הן מוכיחות שאפשר להתפרנס מצויין עם מחירים סבירים יותר. כל עוד הלקוח הישראלי ימשיך לשלם בצייתנות פחדנית כל מחיר שדורשים ממנו, הם ימשיכו לקחת. מה לעשות? לצמצם עוד יותר קניות, להחרים מוצרים וחנויות, ולפצל קניות בין כמה חנויות לפי מבצעים והוזלות. אנחנו עובדים קשה מדי בשביל הכסף שלנו, מכדי שנאפשר להם לגנוב אותו בגלל רצון לחסוך 30 דקות פעמיים בשבוע.
עמית | 19.02.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת