20. עריית ראשל"צ צריכה היתה להתיעץ עם עריית ת"א קודם עריית ראשל"צ לא לקחה בחשבון את תוכניות המתווה של עריית ת"א לשנים הקרובות, בהן היא פועלת על מנת להרחיב את רחוב ראול וולנברג ולחברו אל כביש 4 ובכך להקל על הכניסה לאזור רמת החייל. אומנם פקוק כרגע בכניסה לשכונה, בעיקר בשעות היציאה מהעבודה, אך זה עתיד להפתר בשנים הקרובות. ואם לעריית ראשל"צ חסרים אזורי מסחר, שתקים כאלו ושיהיה לה בהצלחה. אבל למה לצאת בהצהרות על החלפת רמת החייל? דודי | 23.02.15 (ל"ת)
18. מחצית מהרמזורים במשה דיין מחצית מהרמזורים ברחוב משה דיין יכולים להיות כיכרות וזה ישחרר את הפקקים על הציר המרכזי הזה עד לים שני הרמזורים ליד הים בכלל מיותרים מה שמלמד שסתם דוחפים רמזורים דוד | 22.02.15 (ל"ת)
17. נתניה הרבה יותר מתאימה מבחינת מיקום ואזור תעשיה מתפתח. ראשון צפופה מדי כבר עכשיו. גר | 22.02.15 (ל"ת)
16. ומהן היתרונות? 1. משרות פתוחות גם לטובת תושבים דרומה לראשל"צ 2. יקצר עומסים ופקקים לכיוון תל-אביב - חשוב מאוד דן | 22.02.15 (ל"ת)
15. אז כמה דברים כמובן שהכל עדיף מרמת החייל שזה האזור הכי פקוק וצפוף בארץ.. מערב ראשון יכולה לבוא בחשבון כי יש לה תחנת רכבת והמון המון שטחים פתוחים, גישה לאיילון ולעוד כבישים מרכזיים. ושלא תתבלבלו, למרות שזו לא אותה העיר אבל להגיע משדרות רוטשילד למערב ראשון תמיד יוצא יותר מהר מלהגיע מרוטשילד לרמת החייל! לא משנה באיזה כלי תחבורה תבחרו ובאיזה שעה תצאו (רכב, רכבת, אוטובוס או אופנוע) ישראלי | 22.02.15 (ל"ת)
14. כל החבר'ה מתפוצצים כאן במשרד, להעביר את קשת, רשת, מקאן ואחרים לחור של רישששון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דנה | 22.02.15 (ל"ת)
13. גם צריפין שהיא עורק תחבורה ראשי חייבת להיות לפחות בחצי מהשטח לבינוי משרדים ומסחר ! צריך לשחרר את הפקק בל תל אביב ורמת גן . אין שום טעם לשום מגדל משרדים חדש בתל אביב ורמת גן . רוב הציבור יברח משם לא ירצה לעבוד שם ובטח שלא להגיע לשם בפקקי הענק לקבל שיירותי יעוץ משפטי כלכלי . חייבים לשחרר את הפקק של תל אביב וככה גם לקרב את הפריפריה למרכז . אחד | 22.02.15 (ל"ת)
12. רעיון נורא קודם תוסיפו עוד כבישים בכניסות לעיר, כבר היום כשיש רק את הסינמה סיטי וקניון הזהב בלתי אפשרי להמנע מפקק בכניסה, מי שחי בשכונות לי צריך לעמוד 15 דק' בפקק ומי שנוסע לקניונים צריך לעמוד 30 דק' בפקק אאאא | 22.02.15 (ל"ת)
10. כל הכבוד סוף סוף ראש עיר שיביא תעסוקה ובכך יוריד את עומס התחבורה ביציאה מהעיר כמובן שצריך להמשיך בתוכניות גם לגבי דרכי הגישה, הרחבת הדרכים הקיימות והוספת כבישים ככל שהעיר ממשיכה לגדול למערב ולאזור הבסיס הצבאי שיפונה ליד הים ואולי בעתיד גם חלק מפלמחים וממזרח עם פינוי צריפין. זה ראש עיר שחושב ומנסה לקדם את העיר ולא רק קניונים ו/או פגיעה בטבע ו/או שחיתויות כמו חלק מקודמיו. צריך להמשיך לטפח במקביל את מרכז העיר כמו שנעשה אך ביתר שאת. מתחילים לראות את הפירות של החלפת ניצן. טל | 22.02.15 (ל"ת)
8. מודיעין יותר מתאימה וכבר החלה בתהליך ממוקמת במרכז בין גוש דן וירושלים בלי פקקים בכניסה וביציאה תשתיות כבר מוכנות כ"א איכותי זמין ... וערוץ 9 כבר עבר למודיעין דניאל משה | 22.02.15 (ל"ת)
7. חי-בר ראשון חולון בת-ים. האיזור ישרת גם את הערים שהוא גובל בהן ולכן ראשון מרוויחה (וגם הן ירוויחו מהתעסוקה אבל לא ארנונה). רחמי על תושבי השכונות של באיזור, הזיהום מספיק גבוה כבר עכשיו. ראשלציונר | 22.02.15 (ל"ת)
6. יותר הגיוני באזור איקאה החדש מאשר באזור הסינמה סיטי הצפוף המגעיל והפקוק שלא מתאים בכלל לכמיות גדולות של אנשים ורכבים. משה | 22.02.15 (ל"ת)
4. כל זה טוב ויפה אבל אם אתה רוצה רמת החייל תביא חברות היי טק היום יש חברות שבורחות עד מודיעין. אין סיבה שלא יגיעו גם לראשון. מה זה משנה | 22.02.15 (ל"ת)
3. מערב העיר. עירית ראשון לציון חושבת ב"גדול". אך האם הם נתנו את הדעת גם על צוואר הבקבוק בכניסה / יציאה לאזור מערב העיר מכוון גשר ראשון? שלא נדבר עד כמה מכוערת ומוזנחת הכניסה למערב העיר. אולי לאור התוכניות ה"גדולות" סוף כל סוף ישתנה המצב. מבורכים יהיו על כל יוזמה. רבקה | 22.02.15 (ל"ת)
2. כל הכבוד חבל שמועצה איזורית גזר לא עושים אותו הדבר... צפון המועצה נמצא על אחת הצמתים המרכזיים בישראל: כביש 6, 431 וכביש 1 אבל מה לעשות שיש לנו ראש מועצה נפל (נהג אוטובוס לשעבר) שההישג הכי גדול שלו זה "איזון תקציבי"? היינו יכולים להיות אחד האיזורים העשירים בישראל אבל במקום זה יש לנו כבישים חשוכים משנות ה-70 וישובים חקלאיים נכשלים... השפוי | 22.02.15 (ל"ת)
ראשל"צ רוצה להחליף את רמת החייל כבירת התקשורת והפרסום
21 תגובות לכתיבת תגובה