29. הכבישים בישראל- הכבישים בישראל לא תמיד במצב תחזוקה תקין בלשון המעטה... להשוות למדינות באירופה לא עושה צדק. אני נוהג על 150-160 בקבוע אגב. דודי | 26.03.20 (ל"ת)
28. המשטרה עוקצים אותנו....... חשבתי שאני היחיד שהמשטרה עוקצת אותו,מסתבר שיש מועדון שלם של אזרחיים תמימים שכל יום נעקצים על ידי המשטרה. לברוח לחו"ל מהמשטרה!!! הצילו ממדינת משטרה!!!!! איך?????????? משטרת גנבים | 20.10.17 (ל"ת)
27. רעיון יותר מוצלח לגביית כסף מנהגים הרי ידוע שאין קשר בין מהירות לתאונות, לכן אני מציע רעיון יותר הגיוני, לחייב את כל הנהגים פעם בחודש על מס נהיגה ברכב, ועל ידי כך יחסכו את עלות המצלמות, והטיפול בהם. יהודה | 01.03.15 (ל"ת)
26. במקום לחייב התקנת מגביל מהירות בכל רכב המוח היהודי ״המבריק״ ממציא שיטות דפוקות לעושק של נהגים תמימים המבקשים להתפרנס בכבוד. לפטר את מקבלי ההחלטה השערורייתית ולתלות אותם על המצלמות שהציבו רן | 27.02.15 (ל"ת)
22. ברור שיש יותר תאונות - כולם בולמים בפתאומיות כשרואים את המצלמות. מסחטת כספים ותו לא | 25.02.15 (ל"ת)
21. המצלמות מהוות מס נוסף של ממשלת ביבי נתניהו . הטענה הצינית שמטרת המצלמות היא להפחית מספר ההרוגים בתאונות דרכים כבר הוכחה כלא נכונה. עכשיו ברור לכולם כי המטרה של מצלמות המהירות היא אחת, הטלת מס נוסף על האזרחים בעלי הרכב. כך פועלת השיטה של ממשלת נתניהו. אחר כך מתפלאים למה לאזרחים אין אמון במוסדות השלטון שלהם. עולם שלישי זה פה. משה | 25.02.15 (ל"ת)
20. המצלמות הן עוד שיטה משוכללת לסחוט כסף מהאזרח. אם היו לוקחים את הכסף של הקנסות ומציבים שוטרים בנגב, ובגליל במקומות הידועים כמועדים לנהיגה פרועה ומשולחת רסן של נהגים, אולי היתה הצדקה לקנסות שמשלמים נהגים והיו נמנעות תאונות והרוגים. אבל הממשלה לוקחת את הכסף לרווחת השרים בטיוליהם בעולם. בן עמי | 24.02.15 (ל"ת)
19. זה מוכיח שאור ירוק לא מבינים שום דבר בבטיחות עמותת אור ירוק היו הגורם שדחף כל השנים להגברת אכיפה באמצעות מצלמות מהירות. מתברר שהם לא ממש מבינים בבטיחות. בפוליטיקה אולי כן, אבל לא בבטיחות. משה | 24.02.15 (ל"ת)
18. גם אני בולם ליד מצלמות אפילו אם אני בדיוק במהירות המותרת לך תדע איך ולכמה קמ"ש המצלמות מכויילות. במקום לטפל בנהיגה פרועה: סטיות פתאומיות מנתיב, חציית פס לבן, אי ציות לתמרור עצור ואי שמירת מרחק, מציבים מצלמות שגורמות לבלימות פתאום, מה שבתורו מביא לנסיעה במרחק קטן יותר מרכב לרכב. | 24.02.15 (ל"ת)
17. זה בגלל שמהירות לא הורגת ולא גורמת לתאונות טעויות שאנשים עושים על הכביש הורגות. שי | 24.02.15 (ל"ת)
15. אם המצלמות כשלו חייבים להוריד אותם! לציבור אין כסף לשלם עוד מס. מספיק עם הסחטנות!! הציבור נהיה עבד ולא מסוגל להרים את הראש!!!! בן | 24.02.15 (ל"ת)
14. איזו הפתעה! למשטרה יש אובססיה רבת שנים בנושא המהירות, עוד הרבה לפני הצבת המצלמות. חלק גדול מהבעיה היא משרד האוצר, שמתגמל את המשטרה לפי הכנסות ומשוכנע שהוצאת כסף לטובת האזרחים היא בזבוז. המדיניות הזאת יצרה קבוצה של שוטרים בכירים שכל הקריירה שלהם מבוססת על "שיפור הגביה". לכולם ברור שהדרך לשיפור הבטיחות היא פשוטה: 1. השקעת בתשתיות 2. עידוד קניית מכוניות חדשות (שהן יותר בטיחותיות וגם יותר חסכוניות) 3. אכיפה בשטח של עבירות מסוכנות באמת במקום לחפש את המטבע מתחת לפנס אבל... כל אלו דורשות כסף ומאמץ. לא שכחתי איך, לפני הרבה שנים, הועלתה הצעת חוק לשריין אחוז (קטן) מהמסים המטורפים שהמדינה גובה על רכב, לטובת שיפור תשתיות. האוצר יצא למלחמת חורמה נגד הרעיון ומהר מאד גרם לגניזה שלו. אסף | 24.02.15 (ל"ת)
13. מזמן הוכח שמהירות היא לא גורם לתאונות. המצלמות לא כאן בשביל למנוע תאונות אפשר להסיק מהעובדות ותגובת המשטרה. המטרה של המצלמות זה להכניס כסף ולהוריד את המהירות הממוצעת שנרשמת בקטעים בהן מונחים המצלמות. זה עדיין לא תורם להורדת התאונות או לקטלניות שלהם מכיוון שחוץ ממהירות ישנם עוד המון משתנים שמשפיעים יותר על קטלניות של תאונה. עידו | 23.02.15 (ל"ת)
10. לא יעזור ...... סתם לזרוק כספים צריכים להוציא שוטרים וכבישים. אין קיצורי דרך, שום מכשיר אלקטרוני לא יעשה את העבודה של אכיפת נהיגה נכונה. מהירות היא פסיק במכלול הנהיגה הנכונה. אין סיכוי לשיפור. אכיפה בכמות ואיכות רק היא תשפר תרבות הנהיגה בארץ. אז קומו משולחנות העבודה, שוטרים יקרים וצאו לכביש. שם המלחמה. אין נצחונות בשימוש עם מסכי הפלסמה - ראינו את זה במלחמת לבנון. shim | 23.02.15 (ל"ת)
8. מצלמות מהירות הורגות! לא רק שהן מהוות מס נוסף על ציבור הנהגים אלא הן מהוות מפגע בכביש שגורם להאטה לא צפויה של נהגים. יש מקומות מעטים בהם יש להן הצדקה במיוחד בצמתות כדי לגרום לרכבים להאט לפני כניסה לצומת. סתם אחד | 23.02.15 (ל"ת)
7. איזה קטע, יש לי את המיקומים יש לי את כל המיקומים בigo במכונית ואני לא מקבל דוחות :-) עזרא | 23.02.15 (ל"ת)
6. למרות השיפור המתמיד בבטיחות הרכב-יותר נפגעים.אין אכיפה של ניידות-זו ה-בעיה מצלמות אור אדום ברמזורים יכולים לשפר בטיחות. מצלמות מהירות - לא ישפרו כלום. רק יגדילו מספר תאונות בגלל האטות פתאומיות לפני המצלמות. המשטרה לא אוכפת חוקי תמועה בכבישים. מספר הניידות זעום, בקושי רואים ניידת תועה בפעולה על הכבישים, וכמו שרואים לפעמים בסרטונים ביוטיוב - אפילו שנעשית עבירה מול עיני השוטרים - הם לא עושים כלום! אבל כלום!!! לכן הרבה נהדגים מרשים לעצמםן סטיות בין נתיבים ("חיתוכים"), להתפרץ לנתיב כדי לגנוב תור ולהרויח זמן, לנסוע על השוליים או בנת"צ, לזלזל בעצור ואור אדום. ר ק אכיפה פיזית ב ש ט ח תוביל לשיפור תרבות הנהיגה ! אבל אז השוטרים צריכים לצאת מהמשרד ולהתעמת עם עברייני תנועה. אמממ... בעיה אישימוטו | 23.02.15 (ל"ת)
3. מטרתן היחידה של המצלמות להעשיר את קופת המדינה - זהו עוד מס המוטל על הציבור המצלמות=מסחטת מזומנים למדינה | 23.02.15 (ל"ת)
2. פרוייקט גביית מס - ותו לא בישראל מנסים למצוא הצדקות לגביית מיסים בטענה שזה מציל חיים. ************************************* תכניסו טוב טוב לראש: מהירות לא הורגת, תשתיות מסוכנות כן!!! ************************************* לא צריך להרחיק למדינות רחוקות כדי להוכיח טענה זו: כביש 6 הוא הכביש שנוסעים בו הכי מהר שקיים בארץ. והפלא ופלא - הוא הכביש שיש פה הכי פחות תאונות קטלניות בהשוואה לאורכו ו\או למספר הנוסעים בו. רוצים להטיל מס נוסף בדמות "מס מהירות מופרזת"? סבבה. לפחות תשקיעו אותו בשיפור התשתיות. הרכבים השתפרו פלאים משנות הקמת המדינה, אז חוקקו את החוקים. להגיד היום לרכב שנת 2010+ לנסוע במהירות של 80 קמ"ש - לעשות צחוק מעבודה. זה כמו לקנות מטוס ולנסוע איתו על הכביש. דני | 23.02.15 (ל"ת)
1. כל פרויקט המצלמות נומקו בשקרים, כזבים ותרמיות. כל הפרויקט נעשה למען מטרה אחת עיקרית - גביית כסף מהציבור והרבה. לכן לא מעדכנים מייד את מיקום המצלמות החדשות, לא בוחנים אוביקטיבית את יעילותן, לא מפרסמים מה סף האכיפה, ולא את מספר תאונות פנים אחור שהן גורמות (ראו את סימני הבלימה לפני כמעט כל מצלמה). הפרויקט הוא סיסמא ריקה מתוכן, למרות שהיו נתונים על כך שהמצלמות לא מקטינות את כמות תאונות הדרכים והנפגעים (מחקרים בבריטניה למשל שגרמו להקטנת כמותן). עדיין לא ראיתי את "הפניית" הניידות התנועה לפעילות אכיפה אחרת ולפי דעתי הן הופנו למשימות אחרות. ליאור | 23.02.15 (ל"ת)
3 שנים למצלמות המהירות: יותר הכנסות מקנסות אבל גם יותר הרוגים
29 תגובות לכתיבת תגובה