אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכבת ישראל: ארבע חברות זרות יתחרו במכרז לאספקת קטרים חשמליים

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לענת, לשקע את כביש החוף ואת קו רכבת ישראל מול חופי חיפה זה דבר לא זול בכלל
ולמרות שאת צודקת שמגיע לעיר שיקוע, כרגע זה כניראה לא בעדיפות ראשונה, ויש פרויקטים לאומיים דחופים יותר שאליהם הולך הכסף. אני מסכים שצריך שיקוע, אבל לדעתי אפשר לחשמל ולדחות את השיקוע לעוד כמה שנים. ואולי בכלל להעביר את הרכבת בתוך הר הכרמל כמו מנהרות הכרמל וככה גם הנסיעה לעיר תיהיה מהירה יותר ולא תפריע לאף אחד.
אדיר | 01.03.15
4.
ישראל כץ ויונה יהב - שמם לדראון עולם על הרס העיר חיפה
הולכים להחריב את חיפה-במקום למנהר את הרכבת ולאפשר בחיפה קו חוף ללא רכבות וכביש בין עירוני ממשיכים עם תוכניות שאין בהן דבר וחצי דבר לשמור על העיר כאחת היפות בעולם.ראש עיר - יונה יהב ואנשי המועצה של העיר מלחכי פנכתו לא עושים דבר למנוע ביזיונה של העיר ומוכרים אותה עבור נזיד מעופש - ראו איצטדיון שהועתק משכונת מגורים וניבנה שוב במרכז שכונת מגורים זאת במקום לפתח את מפעלי הת"מ, לשמור על הצעירים שעדיין מחשיבים את הטכניון כמוסד שראוי להשכיל בו כך גם לבוגרי האוניברסיטה והמכללה גורדון אך עיר שלא מבטיחה לבוגריה מקום עבודה...היכן התנועה לאיכות השלטון?! האם לא רואים את המהלכים הנעשים כאן בעיר שאינם לרווחת התושבים?
ענת | 28.02.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת