אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תעריפי האוטובוס בסיאטל ייקבעו לפי רמת ההכנסה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
מה שלא מספרים לכם - ומשנה הכל
כולם חושבים ״הרי ברור שעשירים לא נוסעים בתחבורה ציבורית״. אז ככה: בתור אחד שעובד באחת מחברות הענק בקינג קאונטי, אני יוכל להעיד שהרבה מהקולגות שלי (שמרוויחים 115 ומעלה), נוסעים בתחבורה ציבורית. למה? כי זה יעיל, נוח, ירוק ו... כי המעסיקים הגדולים באיזור קונים לכל העובדים שלהם - בלי יכולת של העובד לבטל - כרטיס חופשי חדשי לכל קוי התחבורה הציבורית. כך נוהגים הרבה מעסיקים גדולים ועשירים בצפון אמריקה. למעשה, המעסיקים מסבסדים את חברות האוטובוסים עבור הנזקקים. הבנתם את זה, קפיטליסטים ישראלים?
רן | 02.03.15
10.
אפשר לחשוב שהעניים לא מקבלים הטבות בכמויות
איפה שרק אפשר: מס הכנסה, ביטוח לאומי, קיצבאות, ארנונה, הנחות, השתתפות בכל מיני הוצאות [כמו הסעות רפואת שיניים וגני ילדים] ןגם נסיעות מוזלות. מי שמממן את זה הם מעמד הביניים והעשירים. אבל העניים אף פעם לא ישבעו, ותמיד יתלוננו וידרשו עוד. ראה ערך אריה דרעי
רז | 02.03.15
4.
למגיב 2, זה קיים מזמן באירופה.
בארה"ב זה חידוש מהפכני אבל באירופה זה מקובל בכל מקום. בברצלונה, למשל, יש סדרה של כרטיסים מסוגים שונים (חופשי חודשי, תלת חודשי) וכרטיסים מיוחדים שנמגרים בהנחה או ניתנים בחינם (בהתאם למצב כלכלי) למשפחות מרובות יולדים, משפחות חד הוריות, מובטלים ומשפחות במצוקה כלכלית. פנסיונרים (גיל 60 ומעלה) ובעלי מוגבליות זכאים לכרטיס מיוחד שנותן הנחה של החל מ 335 ועד לנסיעה חינם. מלווים של בעלי מוגבלויות שאינם יכולים לנסוע לבד זכאים לכרטיס נסיעה חינם כשהם מלווים את בעל המוגבלות. ילדים מגיל 4 עד 14 נוסעים חינם (עד גיל 4 הנסיעה היא חינם בכל מקרה). חשןב לזכור שההטבות ניתנות לתושבי המקום בלבד ומצריכות הצגת מסמכים מתאימים מרשויות הרווחה.
אמיר | 02.03.15
1.
העשירים בכלל נוסעים באוטובוס ?
אפילו אם נתעלם מהשאלה המתבקשת , העשירים עושים עוד דבר וזה לשלם יותר מסים . הרעיון המקורי היה שהעשירים מסבסדים את העניים בכל מקרה כיון שהכסף הולך לשירותים ציבוריים . כעת בשם "הצדק החברתי" והפופוליזם זרקו את ההגיון מהחלון ( של הרכבת ) , איפה זה יעצור ?
אני רק שאלה | 02.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת