28. אולי כדאי לנייד עובדי נמל לאיראן בתמורה לבטון איראני שהוא הטוב בעולם ? אחלה עסקה .. אנטיוכוס | 02.03.15 (ל"ת)
27. איך עובדים עלינו כל בניית הנמל החדש התחילה בטענה ליצור תחרות, הוזלת מחירים ומקומות עבודה, בפועל מי שבונה את הנמל הם הסינים כמו גם חברות בינלאומיות שיפעילו אותו וישלמו חלק נכבד מהמיסים אל מחוץ למדינה. לא תהייה שום תחרות ולא שום הוזלה אלא התייקרות, בדיוק כמו שהבטיחו לנו עם מחירי הסוכר כשרצו להפריט את הנמלים. והציבור קונה הכל ועוזר ל"לנבחרים שלו" לעשות הכל בשם האגו גם אם זה אומר להרוס את החברה הממשלתית הרווחית ביותר במדינה ולמדינה. רמי | 02.03.15 (ל"ת)
26. זה כלום. 90% מהפיסטוקים שקונים בארץ גודלו וניקנו מאירן ישנם 2 מדינות שמגדלות את רוב הפיסטוקים בעולם - אירן וארה"ב בארץ רוב הפיסטוקים מיובאים מאירן דרך טורקיה אגב, הממשלה יודעת את זה. הייתה כתבה לפני כמה שנים שבו בישיבת ממשלה אחד השרים (לא זוכר מי) צחק ואמר שככה ישראל תורמת לגרעין האירני אחד | 02.03.15 (ל"ת)
24. זה לא משנה -העיקר שיתחילו כבר לבנות הוכח שחברות ישראליות לא מסוגלות לבנות שום פרוייקט במדינה. כל דבר מתעכב בכדי לקבל תוספות תקציבים ולממן משכורות. תנו לסינים לבנות הם יודעים את העבודה. אם נתחיל להחרים כל חברה שגם עובדת עם איראן- לא ישארו לנו חברות שאפשר לעבוד איתן. ישראלי | 02.03.15 (ל"ת)
23. החברה הסינית נו. אם לא היו לנו קשרי מסחר עם סין הרי הייתם כותבים תראו איך הממשלה מקלקלת יחסים עם המעצמה סין... אגב ,אם איני טועה אורה נמיר [עבודה] היתה שגרירה שלנו בסין. מלוכסנת | 02.03.15 (ל"ת)
21. מר קוצ הנכבד - ברכב הקלה בת"א כבר עשית "סדר" שמת יו"ר מטעמך - אלכס ויזניצר מה הוא עשה ? הביא את כל חבריו ממע"צ - פיטר את רוב העובדים הותיקים, נחשד בשחיתות ועף הביתה (עם משכורת לחצי שנה +-) #sasi | 02.03.15 (ל"ת)
20. כול הכבוד ישראל מסרתה עבודה אסטרתגית לחברה סינית השב"כ אוסר אל חברות תקשורת לקנות ציוד של ליבת הרשת מחברות סניות אז בא ישראל ונותן עבודה אסטרתגית לסינים ח | 02.03.15 (ל"ת)
19. סין עבר הווה ועתיד יש לטפח את הקשרים עם מי שעומדת להיות המעצמה הגדולה בעולם.. דרושה מנהיגות עם הבנה וחזון. בהצלחה. . | 02.03.15 (ל"ת)
18. The Chinese are the whores of the world they sleep with anyone for money.I met a Chinese engineer,they are building all the roads in iran.china cares about China and Chinese interests.they are the center of the world.They have no feelings for the GUAILO.The foreigner. mike | 02.03.15 (ל"ת)
16. ישראל כץ הוריד את הדרישות במכרז לאוטובוסים לחברה הסינית לישראלית לא מעניין מדוע השר כץ דואג כל כך לחברות הסיניות. האם מבקר המדינה בודק את התנהלות והתערבות השר ישראל כץ במכרזים בתחום אחריותו? אחד העם | 02.03.15 (ל"ת)
14. ובגלל זה לא צריך להתרגש מאיראן , האינטרסים הכלכלים היום גוברים על הכל בסופו של יום, תם עידן המלחמות בין המדינות. צריך להשתדל להגיע להבנה אזורית כדי ביחד להילחם בארגוני טרור. איראן כמדינה לא תאיים עלינו כי אין לה עניין לפגוע בעצמה | 02.03.15 (ל"ת)
13. ברווז עיתונאי גם חברת פיז'ו לדוגמה מייצרת מכוניות באירן, אבל אף אחד לא מונע מהם להשתתף במכרזי רכב ממשלתיים. יריב | 02.03.15 (ל"ת)
10. זה לא אותה ממשלה שעושה קמפיינים לקנות כחול לבן? והיא קונה מהסינים? אין בארץ מי שיכול לבנות את הנמל? וזו גם לא אותה ממשלה שהזדעקה על הצפת ישראל בזרים מאפריקה, ועכשיו תביא עוד עובדים זרים בשביל הפרויקט? נפלאות ההפרטה. | 02.03.15 (ל"ת)
8. לא נראה לכם משונה ששר תחבורה בליכוד מודע לכך וראש ממשלתו נוסע נגד המדינה הקשורה? אני | 02.03.15 (ל"ת)
6. משהוא לא מסתדר בכתבה אייך יתכן שלחברה המדוברת עסקאות חובקות עולם באירן אם היקף הסחר הכולל בין אירן לסין מסתכם ב-36 מליון דולר לשנה? זה פחות מעסקאות התיירות בין ישראל לטורקיה בשנה של "חרם" על הטורקים. אילן | 02.03.15 (ל"ת)
2. היקף הסחר בין איראן לסין עומד על כ־36 מיליון דולר בשנה, נכון ל־2014??? נכתב בכתבה: היקף הסחר בין איראן לסין עומד על כ־36 מיליון דולר בשנה, נכון ל־2014. כנראה הכוונה לביליון ולא למיליון. ביליון=מליארד. משה פרץ | 02.03.15 (ל"ת)
הקשר האיראני של החברה הסינית שבונה את נמל אשדוד החדש
28 תגובות לכתיבת תגובה