אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רק 22% מבעלי יחידות הנופש של קלאב הוטל - ביטלו עסקה

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
אין באף מקום דיון על יחידה שלבעלים שנפטרו.
אין באף מקום דיון על יחידה שלבעלים שנפטרו. מה דין היורשים הרי זה לא רכוש זה לא רשום בשום מרשם זו אפילו לא זכות רשומה. אז מדוע קלאבהוטל דורשת להמשיך ולשלם את הסכום השנתי אם היורשים לא השתמשו בעבר ולא בהוה ביחידה הזו. מישהו יודע יותר פרטים?
Butterfly | 26.07.16
22.
כל הטעיות הצרכניות - רחמנות על מי שנפל אז בפח .
רשימת הטעויות לקונה בעסקה : 1. תשלום מלא מראש על שירות שתקבל בעתיד . 2. אי יכולת לצאת מהעסקה. 3. התחייבות לתשלום דמי אחזקה . 4. לחץ לבצע עסקה בו במקום - אסור להסכים אף פעם . תמיד לקחת זמן להתייעץ. לאיש המכירות יתרון מידע על הקונה תמיד. 5. ערבי מכירות, ירידי מכירות , מוכר שמגיע הביתה או מתקשר, פקיד בבנק - מוקשים פוטנציאלים . אין להסכים לבצע עסקה במקום אם לא בדקת קודם . 6. תמיד יש פריירים ותמיד יהיו נוכלים.
מזליקו  | 09.03.16
21.
דמי החזקה
אזרחים ממורמרים ובעלי יחדות שמי יוסף ואני מתכונן ליפתח את החוזה של קלאב הוטל ביפני בגצ וליתבע את מדינת ישראל ולהפוך את מערכת כולה לו יתכן שנשלם סכומים מטורפים ובמקביל מפרסמים בעיתון מחירם מצחיקים כולל ארוחות וטיסות מי שחושב כולל מר רוני פיבקו שהמישחק תם שישתוף פנים ויתאורר בתודה יוס
יוסי | 16.06.15
19.
רובנו מחכים לפיצוי כספי!
למה שניתן את היחידה במתנה למי שגזלו מאיתנו כ"כ הרבה כסף ועגמת נפש במשך שנים?! מי שוויתר על היחידה כנראה עשה זאת מטעמי חיסכון, מי שטרם וויתר בהחלט מחכה להתפתחויות חיוביות בעניין הפיצוי, בטח לא בגלל שהוא "מרוצה מהעסקה" כפי שטוען הבעלים.
בעלת יחידה | 02.03.15
18.
מעבירים את הבעלות על יחידת הנופש לחברה ללא תמורה?
פשרה תמוהה. אולי החברה תעביר את הבעלות על המלון לאלו שקנו יחידה ? נראה לי הזוי. לא רכשתי מלכתחילה כיון שהמוכר לא יכול היה לספק ערבות לכספים שביקש. אם אין ערבות - אין הרבה סיכויים שיעמדו בהתחיבות, מה גם שהתמורה מתקבלת אחרי שנים.
אילן | 02.03.15
15.
הם מפצים אם יש לך שבוע אטרקטיבי
להורים שלי היה שבוע באמצע אוגוסט. לפני 10 שנים, לאמא שלי נמאס לשלם להם והיא התקשרה אליהם בניסיון לבטל (הרבה לפני שהייתה התביעה הזו). הם בהתחלה צחקו עליה ואמרו לה שאין סיכוי, וכשהם שמעו איזה שבוע יש לה, פתאום הטון השתנה ואחרי התייעצות עם מנהל, הם ביטלו להורים שלי את ההסכם ונתנו להם 2 נופשונים בחינם בשנה (ראשון עד חמישי או חמישי עד ראשון), כל פעם במלון לפי בחירתם (טבריה או אילת), למשך 10 שנים! התנאי היחיד היה שהנופש הוא לא בזמן חגים וחופשים של ילדים. במשך העשור האחרון נסענו ככה בחינם פעמיים בשנה. אם יש לכם שבוע אטרקטיבי, תתמקחו איתם ואפשר להוציא מהם הרבה. הם מבינים שהם יכולים להוציא הרבה יותר כסף מאורחים מזדמנים ביולי אוגוסט מאשר מדמי הניהול שלכם.
חן | 02.03.15
12.
בעל יחידה מרוצה
כבעל יחידה מזה 20 שנה אני יכול לסכם שאני מרוצה. כל השנים יצאתי או לאילת או בהחלפה לחו"ל, רמת בתי מלון בחו"ל דרך ההחלפה שלהם היא גבוהה מאוד, בוודאי מעל ומעבר למה שהייתי יכול להרשות לעצמי במלון בחו"ל דרך הזמנה עצמית. אני מבין את אלה שמחזירים, עם זאת אני בהחלט משתייך ל"רוב הדומם". העיקר - לנצל ולהנות.
בעל יחידה | 02.03.15
5.
הירידה הזו לא משפיעה עליהם בכלל!
הרי את התשלום שאנשים שילמו על היחידה - בין 20,000 דולר (בשנות ה90!!) ויותר הלקוחות לא יקבלו בחזרה! שלא לדבר על דמי האחזקה המטורפים שעלו ממאות שקלים בשנה לאלפי שקלים בשנה. אנחנו היינו משלמים קרוב ל4000 שקל לשנה עם יחידה בחודש מאי.. כל כך שמחים שנפטרנו מהצרה הזאת!!
 | 02.03.15
4.
שילמנו כל כך הרבה כסף
שילמנו בזמנו הרבה כסך בדולרים והיום אנחנו צריכים להחזיר ככה את היחידה איזה הסדר זה זאת גנבה לאור היום גם צריך לשלם דמי אחזקה על אותו שבוע ולא להגיע וגם לוותר על הסכום הראשוני ששילמנו . היום דמי שכירות היגע ל 3000 ש״ח וושילמנו סכום של ראשוני כ-7000 דולר על היחידה תמי
אריאל | 02.03.15
2.
בעלי היחידות מחכים לפסק דין לגבי החזר תשלום הקניה ,במלואו או חלקו
או להורדת דמי השימוש הגבוהים. פעם העיסקה היתה כדאים וגם החלפה בחו"ל היתה כדאית, מאז מחירי הדילים לחו"ל ירדו ובמקביל דמי השימוש ביחידה עלו. גם היחס לבעלי הדירות במלון ביום הקבלה אינו מצטיין(בלשון המעטה) ולכן יש מחזירים יחידות.
בעלת יחידה | 02.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת