17. הדבר שהכי חסר ב-Waze זה ניווט רגלי אם מגיעים למקום שלא מכירים אז אפשר להשתמש בניווט במקום להסתמך על שמות רחובות שלא תמיד נכונים או על אנשים שאי אפשר לצפות שיכירו כל פינה בישוב שהם חיים בו. VC | 06.03.15 (ל"ת)
16. 3 אתה אידיוט Waze מבוססת לוויינים, המידע היחיד שמגיע ברשת זה התראות על פקקים ועדכוני תנועה | 06.03.15 (ל"ת)
15. הפסקתי להשתמש בווייז בתור ווייזר פעיל (לשעבר), שהיה אחראי על שני אזורים במפה, ביום שהודייעו על המכירה לגוגל הרגשתי שניצלו אותי. עזבו את הניצול. עצם המעבר של הנתונים לגוגל, חברה שכל מהותה לאגור את המידע הפרטי שלנו, הדליק לי נורה אדומה, ומאז ניתקתי את הווייז מהמשתמש שלי (השתמשתי בתור אנונימי). היום, חזרתי לשיטה הישנה והטובה, שבה צריך לזכור את המסלול. הגעתי למסקנה, שבשעות הפקקים, לכולם יש פקקים, כי כולם באותם הפקקים (בזכות וויז), אז אין שום ערך מוסף בכל הקשור לנסיעה מהירה. כיום, השימוש היחיד שלי הוא כשאני בנסיעות ארוכות, שם אני מקבל דיווחים על משטרות ומצלמות. זהו. יש תוכנות ניווט אוף ליין טובות יותר וחסכוניות יותר בסוללה. | 06.03.15 (ל"ת)
14. הם רוצים גישה למצלמה - לכן לא התקנתי. אתקין כשההרשאות יהיו רלוונטיות לאפליקציה ולא יהיו כלי לריגול ופרסום | 06.03.15 (ל"ת)
13. מעדיף igo לא צורך נתונים בחול. לפני ירידה מדרך מהירה מציג את השילוט שעל הכביש ומאיר את הנתיב שצריך לקחת י | 04.03.15 (ל"ת)
11. כל הכבוד להם אבל לא מבין על מה המהומה. כולה מכניסים אפליקציה ששיייכת להם והכי מצחיק הכותב שמשווה בין MAPS לוויז, מה אתה רציני? MAPS שזה האפליקציה שאני מתמש בא פשוט אדירה, צורכת הרבה פחות בטריה, בהגעה ליעד עוברת ל"הולך רגל" (אף אחד לא מחנה לי במקום), יש שם תחבורה ציבורית, היא הרבה יותר מהירה לשינויי כיוון שעשיתי, כשהולכים איתה היא מראה לך לאן אתה מסתכל ואתה יכול להיות סגור לגמרי על עצמך, היא לא צריכה אינטרנט, וניתן להוריד מפות לשמירה (עשיתי את זה בחול וזה פשוט מדהים). חוץ מהעובדה שרוב העולם משתמש בה גאון | 04.03.15 (ל"ת)
10. אז? את הבוחטה כבר עשו ועכשיו זו עוד אפליקציה שישראלים מכרו. חדשות אמיתיות בבקשה בורא עולם | 04.03.15 (ל"ת)
9. לא יודע למה אבל זאת התוכנה האהובה עלי לא חסר בה בגים וגם לדעתי מקומה הטבעי היה צריך יותר להיות בפיסבוק אבל עם כל המגרעות יש הרגשה שאתה מודע לדברים שהם יותר רחוקים בכיוון הנסיעה מהכמה מאות מטרים לידך זה מגדיל את העירנות מנקודת הראיה שלי של מה שקורה בהמשך הדרך בלי זה אני מרגיש קצת עיוור, כמו רכבת שמתקדמת במסילה שחלק ממנה שבור בהמשך הדרך ואף אחד לא יודע, בניווט עצמו אני קצת פחות משתמש רק שאני בדרך ליעד שאני לא מכיר את הדרך, אם אני לבד נוסע אני לא נוגע בתוכנה בנסיעה רק שומע רק בעצירה אין מצב שאני יכול להתחיל לדווח תוך כדי הנסיעה אחרת אני יהפוך לדיווח של הבא אחרי, אם זה היה שומע דיבור באופן מלא גם לדיווחים זה היה מצוין. משתמש | 04.03.15 (ל"ת)
7. וויז כבר שייכת לגוגל לא? לא מבין על מה ההתלהבות. זו כבר לא חברה ישראלית. אין לה מה להרויח מ"עסקאות" עם גוגל. זו אפליקציה של גוגל שגוגל החליטה לדחוף למשתמשים שלה. למה זה שגוגל דוחפת את וויז צריך להלהיב אתכם יותר מזה שגוגל דוחפת את גוגל מפס? | 04.03.15 (ל"ת)
6. מה ההתלהבות? אין כבר שום קשר לישראל. כמה יזמים שניצלו את הציבור, שכנעו את הציבור בישראל להגיב והוסיף את בעיות התנועה....ובסוף עשו אקזיט וצוחקים כל הדרך אל הבנק גד | 04.03.15 (ל"ת)
5. אחרי שיפור מגרסה לגרסה, לאחרונה ווייז סובלת מהידרדרות נתחיל מהדיליי המטורף שנתקע לפעמים באמצע משפט: "בעוד 400...................................מטרים פנה ימינה" נמשיך בהיתקעויות שמשביתות את המכשיר כשרק ריסט יכול לעזור. נסיים בתופעה של הורדת קבצי קול אחרי כל עדכון!!!! לקוח שירד לו | 04.03.15 (ל"ת)
4. שום דבר לא קורה עם האפליקציה מאז הרכישה לא יודע אם זה קשור או לא לרכישה עצמה, אבל האפליקציה לא זזה לאף מקום. מדהים אותי בכל פעם מחדש איך שאני צריך ללחוץ 5 פעמים כדי להגיע ממצב של המועדפים למצב של תחילת ניווט. אין חשיבה בכלל על ממשק המשתמש ונראה שאין כמעט אף אחד מאחורה שעובד על משהו (למעט הקטע המשונה שאפשר לצלם מקום שהגעתי אליו, כאילו שאין סטריטוויו בעולם). | 04.03.15 (ל"ת)
1. אפליקציה כבדה ובלתי יציבה מבאס להכנס לרכב ובמקום להתחיל לנסוע לחכות לעדכון מערכת. עוד יותר מבאס כזה קורה תוך כדי נסיעה. -- עזבתי וחבל שזה הולך להשתלט על המכשירים כמו שאר הזבל של היצרניות. כן כן מצפן מאד חשוב לנו בטלפון יובל | 04.03.15 (ל"ת)
Waze הופכת לאפליקציית ברירת מחדל באנדרואיד
18 תגובות לכתיבת תגובה