24. כ"ץ בקושי פותח פה, וגם אין לו יכולת חשיבה לוגית לכ כ"ץ בקושי פותח פה, וגם אין לו יכולת חשיבה לוגית לכמה מהלכים קדימה. קיבל ג'וב של שר תחבורה כי ביבי הרגיש שיכול להפוך אותו לבובה שלו. הפרויקטים שלו בכבישים אינם הולמים לצרכי האוכלוסיה של זמננו. לנקוט בצעדים כאלה ישראל הייתה צריכה לפני 30 שנים נכון להיום גם המטרו של 5 תחנות מתחת לקרקע לא יעזור לנו כבר. בימינו כל 50 תחנות רכבת צריכות לעבור כבר מתחת לאדמה כמו לדוגמה במוסקבה נכון להיום אותם קווי רכבת חדשים תופסים את פסי כבישים וגורמים לפקקים. חייבים להפוך את כל קוי רכבת שמעל אדמה לפסי כבישים נוספים, אמת 509 | 04.07.21 (ל"ת)
22. בחייאת כץ , על מי אתה חושב שאתה עובד? כאילו אנחנו לא חיים כאן. שאזכיר לך 1. מחירי חלפי הרכב בארץ קטסטרופליים (בין 100% ל 300% מעל מחירי החלקים בחו"ל) הסיבה לכך היא שמשרד התחבורה איננו מאפשר יבוא מקביל אמיתי ואיננו מפעיל את כוחו על היבואנים הרשמיים שסוחטים מוסכים המשתמשים בחלפים שהגיעו ממקורות אחרים. 2. כל נושא הרישוי, לימודי הנהיגה והטסטים בארץ כמו מדינת עולם שלישי. 3. כל פעם שמשפצים בארץ כביש הקבלן סוגר נתיבים לאורך עשרות ק"מ למרות שבפועל עובד מול ק"מ ספורים בחודש נתון. 4. מחירי כרטיסי הרכבת בקטעים מסוימים יקרים בעשרות אחוזים ממחרי האוטובוס והרכבות נוסעות ריקות. 5. הרכבת לדימונה יקרה מאוד אך בנוסף לכך התחנה נמצאת מרחק רב מהעיר ואין שאטל מתאים לתוך העיר. משתמשים בה 10 נוסעים ביום. 6. הקטל בכבישים ניגרם מסיבות רבות. העיקרית שבהן היא ריבוי הרשויות שעוסקות במניעה ובאכיפה ללא תיאום ביניהן. האין זה תפקידו של שר התחבורה לטפל בכך? ומה עם השביתות הנמשכות בנמלים?... (רק לפני כשבוע שבת נמל חיפה). ומה עם איכות השירות של הרכבות?... מה יש לשר לומר על העומס בכבישים הגורם לבזבוז של מליוני שעות עבודה ביום?... ניתן להוסיף עוד ועוד אבל גם הרשימה הזאת מלמדת ששר התחבורה מציג עצמו כבולדוזר למרות שהוא בקושי מגרפה. קצת "הצלחות" שלך? | 12.03.15 (ל"ת)
21. אם היית יו"ר קבינט הדיור היינו גרים ברכבת לדימונה. יש שם 1000 מקומות פנויים בכל יום. היא לא מגיעה לדימונה | 12.03.15 (ל"ת)
20. צודק לבנות היו בונים השאלה איך??? למשל כמו ברפורמה התחבורה הציבורית שבה האוטובוסים נוסעים לכל מקום פרט למקומות שאנשים צריכים להגיע אליהם???? ראה דוח מבקר המדינה! או אותו כביש שנוסע לשום מקום אבל הושקעו בו כספים רבים? או אולי כביש זבוטינסקי ב פתח תקווה? ואלו הן רק קצה קצהו של הקרחון של העשייה הכושלת של השר כץ שזרק הרבה מילטארדים לפח!!!!! שון | 12.03.15 (ל"ת)
17. "אם הייתי " הוא אומר כשהיינו ילדים אמרנו שאם לסבתא היו גלגלים היא הייתה "אוטומוביל". כך נראית כל המדיניות של הליכוד דיבורים בלבד ללא מעשים חיוביים. משה | 12.03.15 (ל"ת)
16. ההרס הגדול של הליכוד זה ישראל כץ במלחמתו בוועדים מי שנלחם בוועדים .מפריט עבודה,מפטר וועדי עובדים ,מקשי על עובדים בפרנסתם בשביל להיות פופלרי בקרב הציבור ?אז אל תתפלאו שהיום אלפי המשפחות שרובם אם לא כולם הצביעו ליכוד היום לא מצביעים ליכוד !!!לתשומת ליבך אדון כץ ונתניהו לעולם אל תפגדעו בעובדים כי זה יחזור אליכם כבומרנג!! יוסי | 12.03.15 (ל"ת)
13. עוד קשקשן מדושן מבלבל את המוח וחושב שמאמינים למילה שלו מה הוא עשה בשנתיים האחרונות מלבד לדבר ולהבטיח? מצב התחבורה בארץ הינו הגרוע ביותר מזה כמה שנים מספר תאונות הדרכים עןלה מיום ליום וכך ההרוגים מתאומות דרכים עדיף לכץ לשבת בבית ולשתוק אחד מהעם | 11.03.15 (ל"ת)
10. כץ שר תחבורה מצוין למה אף אחד לא מזכר ריפורמה בתחבורה הציבורית לנסיעה 90 דקות בכרטיס אחד בכמה חברות שונות אני חוסך הרבה כסף בנסיעות כל הכבוד לכץ אלי כהן | 12.03.15 (ל"ת)
9. מה בנה? מעברות קרוונים, בולדוזר בחנות חרסינה. כץ זה לא שרון אבל פלגיאט מסוכן פלורליסט | 11.03.15 (ל"ת)
6. מוזר מאוד-ב6 שנים שהוא שר התחבורה מחיר התבורה רק עלה השר כץ משנת 2009 בערך שר התחבורה והמחירים רק עולים מאז אז על מה הוא מדבר? אם נרצה שהמחירים בדיור יעלו אז אין ספק שהוא האיש הנכון עם קבלות ברוך | 12.03.15 (ל"ת)
5. חיביים לבדוק ולטבל רק לפי מבחני ההכנסה ניצולי שואה ניצלו את טוב ליבם של המזרחים שוויתרו להם על הקצבאות כעניים בדוחות העוני והם בחוצפתם שאבו את הרווחה כולה דדי נעים | 11.03.15 (ל"ת)
ישראל כץ: "אם הייתי יו"ר קבינט הדיור היו בונים פה כמו בתקופת אריאל שרון"
24 תגובות לכתיבת תגובה