אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נסיעה טובה: האופניים של תל אביב התגלגלו לשנה רווחית

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
5, האופניים צריכות להיות עמידות במיוחד
אני מציע שתתחיל להסתכל על משתמשים אחרים בשירות המבורך. אתה עלול להחרד ממה שתראה - יש פרחחים שפשוט מתעללים בכלים (קופצים מדרכה כביש בלי רגישות, ילדים מרכיבים אחרים למרות שאסור, אנשים זורקים כלים בגסות על המדרכה ועוד) ומי שסובל אלה המשתמשים התמימים שבאים אחריהם. אני אומר לך שהכלי הפרטי שלי לא היה שורד שבוע אצל הישראלים הברברים. יש מצב שאפילו יום הם לא היו מחזיקים. אתה בחיים לא היית מרשה שיתייחסו ככה לאופניים הפרטיים שלך.
dw | 17.03.15
15.
9, חבל שלא הסברת לאורחיך את מודל התימחור
מטרת התל אופן הוא נסיעה מנהלתית מנקודה א לנקודה ב, ולא לעשות טיולי יום. נקודה. בדיוק בגלל זה הזינוק במחיר אקספוננציאלי: המחיר הוא חינם לחצי שעה ראשונה, כמה שקלים לחצי שעה שניה, קופץ קצת בשעה השנייה ומזנק לאחר מכן. זה נעשה בכוונה תחילה!!! אדוני רוצה להתמזמז עם אופניים כל היום? אדרבא. ייגש בבקשה לחנות אופניים פרטית וישכור אופניים לכמה שעות הוא רוצה. מטרת התל אופן איננה שתסתובב איתם כל היום (ואם תעשה כן אז זה יעלה לך בכיס). גם חנויות רוצות להתפרנס וזה בסדר גמור. כאשר אתה לוקח כלי לכמה שעות אתה מונע מהרבה משתמשים אחרים להשתמש בהם, ומאחר ואין מספיק כלים לכולם זה מצב בלתי נסבל. בפרט כאשר העלות זולה ויש עודף משתמשים. שוב - אין פה שום טעות! אם לא יעשו מודל אקספוננציאלי אנשים יסתובבו עם הכלים כל היום ואז בתחנות פשוט לא יהיו כלים. מטרת התל אופן היא רכיבה מנהלתית מנקודה א לנקודה ב, וזהו. לא יותר ולא פחות.
dw | 17.03.15
14.
שינוי קטן בתוכנה, כמה ימי עבודה של מתכנת עם שכל, והשירות ישתפר פלאים! הנה שינוי קטן לדוגמא:
המחשב צריך לזהות מקרים בהם אנשים לוקחים אופניים ומחזירים אחרי דקה, ואחר כך זה ממשיך לקרות עם אותו זוג אופניים, שוב ושוב ושוב - עם משתמשים אחרים. במצב זה המערכת צריכה להבין שיש משהו דפוק באופניים ובגלל זה אנשים לא רוצים אותם. אלא שהיום האופניים ממשיכות להופיע בתור תקינות במערכת. הרבה פעמים מה שלא בסדר איתם זה שאין בכלל שרשרת, יש פנצ'ר, חסר פדל!!! האם תל אופן באמת חושבים שאנשים יתקשרו לדווח להם על התקלה? הרי מי שזה קורה לו חוטף עצבים לגלות שהוא השקיעו זמן בלהוציא אופניים ואז פתאום מסתבר שהם לא בסדר, וצריך להתחיל הכל מהתחלה! ולהתקשר לתל אופן זה לחכות עשר דקות על הקו, ממש תענוג! התוכנה חייבת לזהות מקרים כאלה אוטומטית. ולא רק זה, אופניים שיש בעיה במנגנון והם לא משתחררות, נמחקות מהמסך כדי שתבחר זוג אחר (הופכות להיות מסומנות כלא תקינות). אבל אחרי שאתה לוקח זוג אחר ונוסע לדרכך, מגיע למסוף משתמש אחר, ופתאום אותן אופניים דפוקות שוב מופיעות כתקינות! ואז המשתמש המסכן שוב בוחר אותן, ושוב צריך לחכות חצי דקה רק כדי לגלות שהן לא תקינות, ושוב לבחור אחרות וככה כל אחד שבא לתחנה.... הזוי לפעמים מתוך 5 אופניים בתחנה 4 לא תקינות, ואז אתה מנסה ומנסה ומנסה... שלא לדבר על זה שבאפליקציה התחנה מופיע כאילו יש בה 5 אופניים ואז אנשים הולכים לשם ומתאכזבים אחד אחרי השני. בקיצור- נא לשנות, זה באמת שינוי קטן בלוגיקה של התוכנה
רפי | 17.03.15
13.
במקומם- לא הייתי כל כך גאה בפרוייקט שלהם עושקים נערים
נער שאני מכיר שכר שתי זוגות אופניים לשעתיים וחוייב על 750 שקלים בלי שאף אחד לא ירים גבה כיצד טעות כזות מתרחשת רק לאחר מכתב הזהרה מעורך דין הוחזרו 500 שקלים לנער והם גאים ברווח דרך מאוד קלה להגיע לרווח ועוד שוקדים על הכפלת העושק לערים אחרות פרוייקט בעל נטיות לא הכי ישרות
תושב | 16.03.15
12.
אני משתמש קבוע. יש יתרונות, והרבה חסרונות
יום יום, אני יורד מהרכבת בשעה 8:45, ומנסה לקחת אופניים. הרבה פעמים- תקלה בעמדה, ולא ניתן לקחת אופניים, למרות שיש. המון פעמים- יש אופניים, והעמדה לא מזהה אותם. תחזוקת אופניים- לוקה בחסר. המון תקלות, ברקסים חורקים, שרשראות חלודות, כסאות מתפרקים. האבסורד הוא, שדווקא האופניים החדשים, דפוקים. הם הוסיפו לפני כמה חודשים מלא זוגות חדשים, ודווקא הם עם המון בעיות. לא מבין את זה, שיתבעו את החברה שמספקת להם את האופניים, או ידרשו מהם לטפל בתקלות החוזרות. לא יכול להיות שאופניים חדשים יהיו תקולים. יצא לי לפספס כמה פעמים רכבת, רק בגלל שלא היה לאן להחזיר את האופניים. הרי תמיד יש עומס/חוסר, בדיוק באותן שעות. קל לנטר את זה. הם צריכים לדעת, ולפזר כשצריך. עושים את זה, אבל ממש לא מספיק. בקיצור, עוד מעט מסתיים המנוי שלי, ואני ממש בדילמה אם לחדש.
ניצן | 16.03.15
10.
מיזם של חולדאי שמבקר המדינה צריך לחקור לעומק. מסריח לגמרי.
מדוע לא בוצע מכרזע לבחירת המפעיל? מה פתאום העיריה משלמת למפעיל פרטי מליוני דולרים? מיהם אותם בעלים שהחלק שלהם נקנה מהם? מה הקשר בין בכירים בעיריה לבין חלק מהבעלים? לכאורה, יש תחושה קשה שאחד ממי שהיו בעלים של החברה בזמן שהיא קיבלה כבף מהעיריה, גזר קופון של מליוני שקלים. העיריה שילמה לחברה שהוקמה ע"י גורמים עלומים מליוני שקלים, חלק מהבעלים פרשו ומכרו את חלקם לאחרים ואז החברה חלה להפסיד. אם אין כאן מישהו שכל נורות האזהרה נדלקו לו, אין לו מושג מה זו שחיתות.
תמיד היו שמועות | 16.03.15
9.
חברה של שיילוקים. מוציאים שם רע לעם ישראל בעיני התיירים
אורחים שלי, זוג תיירים משוויצריה לקחו שני אופניים ל-5 שעות וחוייבו ב- 712 ש"ח. ניסיתי לעזור להם ומתברר שזה התעריף. התיירים אמרו שעכשיו הם מבינים למה ליהודים יש את התדמית הרעה שלהם. נחרדתי. לא ידעתי איפה לקבור את עצמי. ונאלצתי להסכים עם אורחיי.
אזרח שנפגע מאד | 16.03.15
7.
זכינו בתביעה נגד תל אופן
החברה נוטה לטפול האשמות שווא על מנויים, "לא החזרת את האופניים", "חרגת מהזמן" וכו', ממהרת לקנוס את המנוי, וכשמתלוננן, ממהרת "להתפשר" על סכום נמוך מתוך ידיעה שלרוב האנשים אין רצון ואנרגיה להתעסק איתם. אנחנו תבענו אותם וזכינו, אומנם לא בסכום שבקשנו אבל בכל זאת זכינו. חשוב לדעת שהם מתמללים את כל השיחות, לך כלקוח אין שום דרך לזכור מה היו תמלולי השיחות עימם לפני חצי שנה, בבית המשפט הם שלפו תמללולים וטענו כי אמרתי להם "תעשו מה שאתם רוצים", ולכן הם ביטלו את המנוי שלי כי לא הסכמתי לשלם קנס. בקיצור חברה לא אמינה, בריונית וחבל כי הרעיון ממש טוב, הביצוע וההתנהלות, ממש לא!
מעניין מאיפה הרווחים...... | 16.03.15
2.
חבל שלא מסיקים מסקנות
חרא של שירות, כל פעם אותם בעיות: 1. או שהמחשב לא מזהה שקיימים אופניים בתחנה 2. או שהאופניים מפונצ'רות 3. אין מספיק אופניים בתחנה בזמני לחץ ולכן אי אפשר לסמוך על השירות (אם הייתי תובע אותם על כל פעם שלקחתי מונית כי סמכתי על האופניים לפגישה הייתי מליונר) 4. בערבים כל התחנות מלאות אז גם אם סוף סוף יש אופניים צריך להתחיל לחפש תחנות ריקות חברה בורסאית? כסף של הציבור? מעולה סוף סוף חברה שעושה משהו, תשקיעו קצת יותר!
חבל | 16.03.15
1.
מניית פרידנזון נסחרת במכפיל 7-8 בלבד
אמנם המניה נסחרת ברמת שיא היסטורית, אולם החברה צומחת, עסקי החברה משתפרים ולכן המניה פשוט זולה. גם מכפיל רווח ידידותי וגם מחלקת דיבידנד. הבעיה העיקרית היא סחירות נמוכה אולם למי שרוכב על אופניים בת"א ומכיר מקרוב את הצורך האמיתי בתל אופן, לא רק בת"א אלא לצמוח גם לשאר המדינה (הם אמורים להתרחב לר"ג וגבעתיים), זה שהמניה לא סחירה במיוחד לא אמור להטריד יותר מדי, ביחוד שכאמור יש חלוקת דיבידנד. מי שמאמין בתחבורת אופניים יהיה מוכן לשלם על המניה אפילו כפול מהיום. בפורום בורסה ושוק ההון בתפוז מזכירים מעת לעת את החברה הקטנה. מחזיק ולא ממליץ
dw | 16.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת