אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תודה שהעזתם

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
תגובות של יחצנים
כמה אפשר ליחצן את אירופלוט ואת אל על? כמה? ברור לכל מי שעיניו בראשו שהתגובות הן של יחצנים שמקבלים עשרות אלפי שקלים, כדי ״להסביר״ לנו כמה החברות האלה ״טובות״. באל על יושבים כמו סרדינים גם במטוסים החדישים ועם אירופלוט ממש לא מומלץ לטוס בתוך רוסיה. יחד עם זאת, השירות באל על הוא מצויין וכולנו יודעים כמה זה לא קל לשרת ישראלים.
מדריך טיולים | 21.03.15
26.
אחרי 20 שנה של אלעל הפסקתי לטוס איתה, וטוב לי!
די עם המטוסים הישנים. עם הדיילים החובבנים עם ההרעה הגדולה בתנאי הנוסע המתמיד (מ1400 נקודות לניו יורק ל 2000 נקודות), התשלום הגבוה על מימוש נקודות ועוד... מצטער חברים, אבל עברתי לאחת מהחברות שמשתייכות miles and more. כרטיס בנקודות עולה 50 דולר, הדיילים אדיבים, טסתי בדריםליינר החדש ובאירבס 380 המדהים, בקיצור הפסקתי כבר שנה לטוס אלעל ואני מרגיש עם זה מצוין.
אזרח | 21.03.15
23.
חוויות שלי מאירופלוט
אין לי מושג מאיפה הכתב הוציא את הסיפור שלו על אירופלוט. אבל חברים, מציאות היא אחרת לגמרי. אני אספר חוויה שלי. שנה אחרונה אני טס כל חודשיים בערך בנתיב תל אביב - מוסקבה. וכל פעם אני מבסוט מהטיסה. מטוסים חדשים וגדולים. שירות נדיב. אוכל לא ברמת המסעדה אך טעים בהחלט. מחירים נמוכים. עכישו, פעם אחרונה טסתי אירופלוט לפני איזה 7 שנים וכן - פחדתי שאני לא אגיע ליעד שלם ובאמת הכל היה תת רמה. לפני שנה בדיוק הייתי צריך לטוס למוסקבה וממש לא רציתי לטוס אירופלוט (בשל הזכרונות הלא טובים) אך ההבדל במחירים היה כל כך משמעותי שנכנעתי. והופתעתי רק לטובה. כנראה הם עשו מאמץ אדיר ושיפרו את שירותם בכל הכיוונים. נכון לעכשיו זו חברה שמתחרה בקלות עם חברות ענק מאירופה (אני טס הרבה ויש לי עם מה להשוות). אלה הם חוויות מטיסות בינלאומיות. לגבי טיסות פנימיות - בספטמבר שעבר טסתי ממוסקבה לסינט פטרסבורג. ושוב אין שום דימיון בין מציאות לכתבה. מטוס קטן יחסית אבל איירבוס חדש-דנדש. שירות מעולה ואוכל טוב. יש לי הרגשה שכתב מספר את מה שהוא חווה לפני 10 שנים. אז כן, זה היה המצב, מטוסים ישנים וכל מה שהוא מתאר בכתבה שלו. אך נכון לעכשיו זו חברה מצויינת.
ולדימיר | 21.03.15
17.
הטיסה הכי גרועה שלי הייתה עם חברת סוויס
דיילים השוויצרים נהגו בנוסעים ברשעות כמו של גרמנים בשנות השלושים של המאה ה-20, עם יעילות של איטלקים ועם נכונות לעזור כמו של צרפתים. בהמראה, חפצים נפלו מהתאים שמעל לראשי הנוסעים והדיילים היו זועפים וממורמרים. הייתה טיסה קשה אבל במחשבה לאחור, זו סוג של חוויה לזכור.
אביב | 21.03.15
15.
כתבה סבירה, קראתי הרבה כתבות משעשעות יותר
ולגבי אירופלוט, טסתי איתי מלונדון לדלהי, עם החלפה במוסקבה, בינואר 1972. המטוסים מעט קירטעו, אבל הטיסה הייתה בהחלט סבירה והדיילות לא יעלות צעירות, אלא נשים שעסקו בהצלחה במקצוע המכבד את העוסקין בהם, ההחלפה במוסקבה הייתה קצת מפחידה בשל חוסר היחסים בין ישראל לרוסיה, אבל הייתה חלקה.
דני | 21.03.15
13.
למגיב 5
לפני 3 חודשים טסתי עם טרנסאירו נתבג-בנגקוק דרך מוסקבה. הטיסה למוסקבה היתה נורמלית לחלוטין, רק היה איחור לקונקשיין באותו היום, אבל הם טיפלו בי היטב בנמל התעופה הרוסי ומלון טוב ללילה עד לטיסה ביום המחרת. מה שכן חששתי מהטיסה הארוכה ממוסקבה לבנגקוק. אני 1.90 וכמעט תמיד אין מקום לרגליים ..במיוחד באל על. אבל הופתעתי לטובה מטרנסאירו: מטוס חדש והמון מקום לרגליים , הם לא דוחסים כמו סרדינים. העברתי את כל הטיסה בשינה בנוחיות ולא הרגשתי שבור פיסית אחרי הטיסה. אני בהחלט ממליץ אליהם. ובטח ובטח במחיר שלהם כיוון אחד עלה לי 540 דולר דרך פלייאיסט המקסימים. איסתא כבר לא מה שהיו פעם.
ישראלי בתאילנד | 21.03.15
10.
גאורגיאן איירליינס
מי שלא טס איתם לא נהנה מאוכל במטוס בחייו. פעמיים בחיי טסתי איתם, חוויה על חושית, קיבלנו אוכל כמו בחתונה גרוזינית, הרבה כבש על האש, כמו ניצלה על הגריל בתוך המטוס, וטעים! הטיסה עצמה הייתה חוויה שלא תשכח, מהכירטוס בנתבג, קנינו את הכרטיס במזומן בדלפק (לפני שנתיים, לא לפני 20 שנים), 50 דולרים נוספים לדייל הראשי סידרו לנו מקום נח במחלקת עסקים. בכניסה למטוס חייכו אלינו בחם, התאפקו לא לחבק אותנו, פינקו אותנו כל הטיסה וכשעזבו, הם באמת נראו עצובים שנגמרה הטיסה ואנחנו חייבים לעזוב. טסתי עם סינגפור איירליינס, אלעל, כמעט כל חברות הסטאר אליינס והרבה אליינס אחרים, את הגרוזינים אנצור לעד. לכל המגיבים מטעם אלעל שיספרו לנו כמה טוב באלעל, אנא חיסכו לנו, אני מחכה לתגובות אמת מטיסות אמיתיות
אני | 21.03.15
6.
כמעט כמו אל על
טיסה במחלקת עסקים ללא מסך טלוויזיה , חברה שמתגאה שהאוכל באקונומי ו עסקים הוא אותו דבר רק הסכום שונה ���� מטוסים ישנים , אין שום הפרדה בכניסה לשרוול הכל ברדק כולם עולים על כולם האבסורד שחושבים שאל על חברת תעופה בטוחה אז הינה שאלה : כאשר כנף תיפול כתוצאה מגיל מופלג של המטוס , ותחזוקה גרועה , מה יעזור לנוסעים אם הטייס היה מפקד טייסת ? ובכלל למה לטוס בכוונה בחברה שהיא יעד לחטיפה או פיגוע ? כל פעם שטסתי אל על התחושה הייתה ,, אוקיי החלטתה לטוס איתנו במחלקת עסקים ,, אז נדפוק אותך
דנה | 21.03.15
5.
תאכלס הטיסה הכי גרועה בחיים שלי הייתה עם חברה רוסית
התפתיתי לפני שנה לטוס עם TRANSEARO לארה"ב דרך מוסקבה עם המתנה של 14 שעות. לא האמנתי שההמתנה בשדה הקפוא תהיה נעימה יותר מהשהות במטוס. שירות חמוץ, אוכל מזעזע ומטוס מקרטע. בחזור חזרתי עם אל על. עולם אחר לגמרי. הבטחתי לעצמי שמאז אני לא עושה יותר ניסיונות ולא מחליף סוס מנצח
דן | 21.03.15
4.
דווקא הארוחה הכי טובה בטיסה שהייתה לי
הייתה בחברת "איירופלוט". עופיון שלם צלוי בתנור, "קאשה" כוסמת ואפונה ירוקה. זה היה נדמה לי לפני 19 שנה, בטיסה של כ-7 שעות ליקטרנבורג. המטוס באמת היה טופולב ישן, עדיין היו בו מאפרות מהזמן שהיה מותר לעשן בטיסות, נדמה לי גם שמישהו באמת גם הדליק סיגריה... אבל היה נקי ומסודר והטיסה עברה בשלום. הנוסעים האחרים היו שקטים, לא היו מטיילים במטוס, מדברים בקולי קולות ואף אחד, גם לא ילדים קטנים, לא בעט במשענות של הנוסע שלפניהם. הדיילות היו דווקא נחמדות, בנות כל מיני גילאים (לא צריך היה להיות דוגמנית כדי להיות דיילת, רק שירותית). המושבים היו מרווחים גם הם. ניתן היה לקרוא לדיילת עם כפתור ולבקש עוד שתייה קלה, ללא תוספת תשלום, אבל איש כמעט לא עשה זאת כי זה נחשב "לא מנומס" להטריד את צוות המטוס ולקחת משהו רק כי הוא בחינם.
אני | 20.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת