24. נהגים עם רכב צמוד לא נוסעים יותר זה קישקוש רק מי שנוסע הרבה לוקח רכב צמוד. למה לנסוע הרבה? כי מי שגר בפריפריה ועובד במרכז חייב לנסוע הרבה. כל יקור בעלויות הנסיעה זאת עוד מכה לפריפריה ועוד יקור של הנדלן במרכז. אבי | 30.03.15 (ל"ת)
23. הדבר האחרון שצריך כאן זה מיסים חדשים מכל סוג שהוא צריך לבטל את מחלבת הכסף מהמצלמות | 28.03.15 (ל"ת)
22. לפתוח את הענף לתחרות של יבואנים חדשים מספיק עם החזירים שיש שנהפכו למליארדרים ע"ח העם רק כחלון יביא מזור לעם המסכן | 27.03.15 (ל"ת)
21. להעלות את המס על רכב כדי לצמצם רכבים,זהום אוויר ו ופקקים. כך גם יחסך הון על עוד ועוד כבישים ומחלפים | 27.03.15 (ל"ת)
20. 15 אני מסכים איתך לגבי כמה דברים אין ספק שלמכור היום רכב זה גם כאב ראש מרוב הפונים (הישראלים היפים) שחושבים שאתה איזה פישר וגם מבאס כי בסוף אתה בכל זאת מפסיד הרבה מירידת הערך שלומי | 26.03.15 (ל"ת)
19. למגיב 13 - מי שלא מחזיק ברכב מליסינג תפעולי יכול לחסוך את כל העלויות שציינת לתן גז למשל יש חבילות פיקס פרייס בעלות נמוכה מקבלים חבילת טיפולים, שינוע, מעבר לזה שזה חוסך כסף זה בעיקר חוסך זמן המתנה במוסכים והרבה שקט נפשי. גבע | 26.03.15 (ל"ת)
18. בחייאת... השר אכפת לו בכלל מהציבור וצרכיו?? השר עסוק בספינים מה שמעסיק את השר זה ההופעות בתקשורת וזריית החול בעיני הציבור. הלא בסופו של דבר מה שחשוב באמת, מבחינתו, זה כמה עמוק תהיה לשונו קבורה במעמקי האחוריים של פטרונו... צוחק ובוכק | 25.03.15 (ל"ת)
17. אנחנו יכולים להוריד את המחירים בעצמנו אם יהיה חרם רציני ולא יקנו יותר מכוניות חדשות המחירים ירדו צריך חרם קיצוני עד כדאי שאם נגיע למצב שניסע במכוניות כמו שנוסעים בקובה לא נקנה מכוניות יותר חדשות, שהממשלה תראה שיש לה אפס מיסים ממכוניות אז המחירים ירדו | 25.03.15 (ל"ת)
16. כל עוד יש לובי כלכך חזק ל"לאט=בטוח" אין סיכוי שהאכיפה תעבור למשהו מועיל, כלכך הרבה גורמים נהנים מהפיקציה שהמהירות אשמה בתאונות שצריך להיות מתאבד פוליטי כדי לצאת נגדה. חבל שאי אפשר לתבוע יצוגית את המדינה על גזל חיים-לא רק חיי הפצועים וההרוגים בגלל מדיניות "שגויה", גם הזמן שמבוזבז לאזרחים בגלל אכיפת שטויות מיותרות. כל יום מבוזבזים חיים של כמה אנשים בגלל "תוריד קצת את הרגל מהגז". אבי | 24.03.15 (ל"ת)
15. כרגע מתנהל בשיטת הליסינג הפרטי ההפסד מערך הרכב במעמד המכירה לא שווה את ההתעסקות של קניית רכב בשוק הפרטי. עם ליסינג פרטי אני פשוט עושה חוזה לשנה וחצי למשל ובסוף החוזה יש לי אופציה או לקנות את הרכב בהנחה או להחליף לרכב חדש או לסיים את העיסקה. כך או כך אני תמיד נוהג ברכב חדש ומטופל (במקרה שלי זה אלבר) והעלות החודשית נוחה. איציק | 24.03.15 (ל"ת)
14. The Real Problem with Car Prices The real problem is lack of competition. If I want to buy a Renault, it doesn't matter where I buy it, I must go through the same importer. Plus how can Ford compete with Mazda when they both are imported by the same company? Same with Peugot/Citroen, Fiat/Alfa We need COMPETITION! Rafi | 24.03.15 (ל"ת)
13. שווי שימוש על רכב ליסינג - שערוריה או שאנשים מוכנים לשלם אותו מתוך בחירה שלהם? כמעט כל האנשים שאני מכיר שיש להם רכב ליסינג ממקום העבודה, לא היו מחויבים לקחת אותו, והם בחרו מרצונם החופשי לעשות זאת. זה אומר שרמת המס הנוכחית, וצורת החישוב שלה (2.5% ממחיר המחירון הרשמי של הרכב כשהוא חדש) לא מרתיעים אותם והם עדיין חושבים שזו עסקה טובה בשבילם וחותמים עליה. אחזקת רכב פרטי חדש למשך 3 שנים כרוכה בתשלום ריבית על הלוואה של 120,000 שקל, על תשלום דלק (שרוב המחיר שלו זה עוד מס) של 1,000 שקל בחודש (וזה עוד למי שגר קרוב), על ביטוח של 6,000 שקל בשנה, על טיפולים וטסט במחיר של 3,000 בשנה, ובסוף מוכרים את האוטו בהפסד של 50-60 אלף שקל ביחס למחיר הקניה. עבור כל זה צריך כל פעם לנסוע למוסך בעצמך ולבזבז שם זמן, ולשלם לבד על שטיפת הרכב. נ.ב. את כל ההוצאות על הרכב הפרטי שהזכרתי, משלמים משכר הנטו, כלומר משכורת שכבר שולם עליה מס. רפאל | 24.03.15 (ל"ת)
12. מי השר שיוריד את מחיר הרכב? אף אחד!!! למה שהם יטרחו? ממשלת ישראל זה עסק לכל דבר, וכמו כל עסק מטרת הממשלה להכניס כסף וכמה שיותר. איתי | 23.03.15 (ל"ת)
11. רק שאי אפשר להוריד משמעותית את מחירי הרכב בישראל ! יהיה נהדר אם יפחיתו מיסים ומחירי רכב ירדו ב-25% או יותר. רק אי אפשר. חברות ליסינג וציי רכב כבד לא יסכימו לתספורת חדה בשווי הרכוש שלהם. ההון קובע לשלטון, לא לשכוח. אנשים פרטיים לא יצביעו למפלגה שתגרם צניחה בשווי הרכב המשומש שלהם, לרובם זהו הרכוש השני בגובהו אחרי דירה. מה יקרה עם מי שכבר שילם ביטוחל שנתי עבור רכבו ? חברות הביטוח לא יסכימו לשינוי תעריף וירידה הדווח. המדינה עצמה נהנית מהכנסה ניכרת ממיסוי רכב. נניח שתמיר אותה בקנסות תעבורה , פתאם יתחילו לאכוף ונראה משטרה בשפע על הכבישים, אפילו לעבירה של חוסר איתות ביציאה מהחניה או רף מהירות במצלמות של 95 קמ"ש. ההכנסה תהיה פי כמה מהכנסה ממיסים. כך או כך, זו התאבדות פוליטית, ואין פוליטיקאי שיסכן את ישבנו למען האזרח הקטן. ר.ב. | 23.03.15 (ל"ת)
10. חחחחחח אך אחד - לעולם על משקל "איזה אינטרס יש להם" מגבעת חלפון.... איזה אינטרס יש להם להוריד את מחירי הרכב? זה פוגע במיסים וממילא כולנו קונים מאות אלפי מכוניות בשנה.... אולי אם תהיה פה עוד 50 שנה רכבת תחתית (אמיתית, לא הפתרון המטופש של רכבת קלה שיכשל כמובן) יווצר שינוי בפקקים.... תנו לסינים לבנות אחת כזו ותוך 3 שנים יש רכבת - בחינם - תמורת רשיון להפעיל אותה ל 25 שנה אבל זה רק חלום כמובן ושיהיה לנו בהצלחה אז | 23.03.15 (ל"ת)
9. נו באמת רוצים להשוות את תנאי ומיסי הרכב לאירופה חיים בסרט! איזו בדיחה, קודם שישוו את התחבורה הציבורית המהירה והיעילה של אירופה הכוללת כל מספר דק רכבת תחתית מהירה ורק אז אולי אפשר לחשוב ׳להעניש׳ ולמסות את האזרחים הפושעים בעלי הרכבים | 23.03.15 (ל"ת)
8. להשאיר את המס על רכב חדש כמו שהוא! מעמד הביניים קונה רכב חדש כל שנה ואחכ מתלוננים שאין להם כסף! שישלמו והרבה! אלון | 23.03.15 (ל"ת)
5. אתם חיים בסרט שמשהו ישתנה לטובה . 4 שנים של סבל מחכים לכל מי שלא.. מתנחל , חרדי ו/או מקורב של ביבי . אז תורידו את הציפיות . מעמד הביניים הולך לשלם בגדול . אזרח | 23.03.15 (ל"ת)
3. הרגיעו יבואני הרכב יבואנים יקרים, א. מהירות הנסיעה במרכז הארץ כלל לא הושפעה מיכולות הרכב החדיש והנפלא, גם זה עם 200 כוחות סוס והוא עדין מתקדם בפקקים האין סופיים, בממוצא בקצב הליכה של סוס אחד. ב. לפני שאתם מציפים אותנו במכוניות לרווחתינו, תממנו לכל תושב מיכלי חמצן, כי את הפליטות שלכם בני אדם לא יכולים לנשום. ג. גם אם תתחילו מחר ליבא מכוניות חשמליות, היכן יסע והיכן יחנה צי רכב של 300 אלף מכוניות המצטרפות לרחובות הערים כל שנה? ד. האם אתם בעד תשלום אגרה בכבישים, כדי שתהנו גם מיותר מכוניות במגרשי החניה בתשלום? cleareye | 23.03.15 (ל"ת)
מי השר שיוריד את מחיר הרכב?
24 תגובות לכתיבת תגובה