אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מי השר שיוריד את מחיר הרכב?

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
כל עוד יש לובי כלכך חזק ל"לאט=בטוח"
אין סיכוי שהאכיפה תעבור למשהו מועיל, כלכך הרבה גורמים נהנים מהפיקציה שהמהירות אשמה בתאונות שצריך להיות מתאבד פוליטי כדי לצאת נגדה. חבל שאי אפשר לתבוע יצוגית את המדינה על גזל חיים-לא רק חיי הפצועים וההרוגים בגלל מדיניות "שגויה", גם הזמן שמבוזבז לאזרחים בגלל אכיפת שטויות מיותרות. כל יום מבוזבזים חיים של כמה אנשים בגלל "תוריד קצת את הרגל מהגז".
אבי | 24.03.15
15.
כרגע מתנהל בשיטת הליסינג הפרטי
ההפסד מערך הרכב במעמד המכירה לא שווה את ההתעסקות של קניית רכב בשוק הפרטי. עם ליסינג פרטי אני פשוט עושה חוזה לשנה וחצי למשל ובסוף החוזה יש לי אופציה או לקנות את הרכב בהנחה או להחליף לרכב חדש או לסיים את העיסקה. כך או כך אני תמיד נוהג ברכב חדש ומטופל (במקרה שלי זה אלבר) והעלות החודשית נוחה.
איציק | 24.03.15
13.
שווי שימוש על רכב ליסינג - שערוריה או שאנשים מוכנים לשלם אותו מתוך בחירה שלהם?
כמעט כל האנשים שאני מכיר שיש להם רכב ליסינג ממקום העבודה, לא היו מחויבים לקחת אותו, והם בחרו מרצונם החופשי לעשות זאת. זה אומר שרמת המס הנוכחית, וצורת החישוב שלה (2.5% ממחיר המחירון הרשמי של הרכב כשהוא חדש) לא מרתיעים אותם והם עדיין חושבים שזו עסקה טובה בשבילם וחותמים עליה. אחזקת רכב פרטי חדש למשך 3 שנים כרוכה בתשלום ריבית על הלוואה של 120,000 שקל, על תשלום דלק (שרוב המחיר שלו זה עוד מס) של 1,000 שקל בחודש (וזה עוד למי שגר קרוב), על ביטוח של 6,000 שקל בשנה, על טיפולים וטסט במחיר של 3,000 בשנה, ובסוף מוכרים את האוטו בהפסד של 50-60 אלף שקל ביחס למחיר הקניה. עבור כל זה צריך כל פעם לנסוע למוסך בעצמך ולבזבז שם זמן, ולשלם לבד על שטיפת הרכב. נ.ב. את כל ההוצאות על הרכב הפרטי שהזכרתי, משלמים משכר הנטו, כלומר משכורת שכבר שולם עליה מס.
רפאל | 24.03.15
11.
רק שאי אפשר להוריד משמעותית את מחירי הרכב בישראל !
יהיה נהדר אם יפחיתו מיסים ומחירי רכב ירדו ב-25% או יותר. רק אי אפשר. חברות ליסינג וציי רכב כבד לא יסכימו לתספורת חדה בשווי הרכוש שלהם. ההון קובע לשלטון, לא לשכוח. אנשים פרטיים לא יצביעו למפלגה שתגרם צניחה בשווי הרכב המשומש שלהם, לרובם זהו הרכוש השני בגובהו אחרי דירה. מה יקרה עם מי שכבר שילם ביטוחל שנתי עבור רכבו ? חברות הביטוח לא יסכימו לשינוי תעריף וירידה הדווח. המדינה עצמה נהנית מהכנסה ניכרת ממיסוי רכב. נניח שתמיר אותה בקנסות תעבורה , פתאם יתחילו לאכוף ונראה משטרה בשפע על הכבישים, אפילו לעבירה של חוסר איתות ביציאה מהחניה או רף מהירות במצלמות של 95 קמ"ש. ההכנסה תהיה פי כמה מהכנסה ממיסים. כך או כך, זו התאבדות פוליטית, ואין פוליטיקאי שיסכן את ישבנו למען האזרח הקטן.
ר.ב. | 23.03.15
10.
חחחחחח אך אחד - לעולם
על משקל "איזה אינטרס יש להם" מגבעת חלפון.... איזה אינטרס יש להם להוריד את מחירי הרכב? זה פוגע במיסים וממילא כולנו קונים מאות אלפי מכוניות בשנה.... אולי אם תהיה פה עוד 50 שנה רכבת תחתית (אמיתית, לא הפתרון המטופש של רכבת קלה שיכשל כמובן) יווצר שינוי בפקקים.... תנו לסינים לבנות אחת כזו ותוך 3 שנים יש רכבת - בחינם - תמורת רשיון להפעיל אותה ל 25 שנה אבל זה רק חלום כמובן ושיהיה לנו בהצלחה
אז | 23.03.15
3.
הרגיעו יבואני הרכב
יבואנים יקרים, א. מהירות הנסיעה במרכז הארץ כלל לא הושפעה מיכולות הרכב החדיש והנפלא, גם זה עם 200 כוחות סוס והוא עדין מתקדם בפקקים האין סופיים, בממוצא בקצב הליכה של סוס אחד. ב. לפני שאתם מציפים אותנו במכוניות לרווחתינו, תממנו לכל תושב מיכלי חמצן, כי את הפליטות שלכם בני אדם לא יכולים לנשום. ג. גם אם תתחילו מחר ליבא מכוניות חשמליות, היכן יסע והיכן יחנה צי רכב של 300 אלף מכוניות המצטרפות לרחובות הערים כל שנה? ד. האם אתם בעד תשלום אגרה בכבישים, כדי שתהנו גם מיותר מכוניות במגרשי החניה בתשלום?
cleareye | 23.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת