אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחקר: אפילו האייפוניסטים לא אימצו את אפל Pay

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל-2: אתה לא מבין כלום מהקונספט!
כל העניין הוא שכרטיס אשראי אתה חייב לשאת עליך כדי לשלם! הקטע של טכנולוגיית התשלום הסלולרי הוא שאתה לא צריך כלום מלבד האייפון שגם ככה נמצא עליך תמיד. ככה אם אשתך בקשה ממך לקנות עגבניות ואין עליך כסף, אתה יכול לקנות בלי לנסוע הביתה קודם. וזאת מלבד הנוחות - רק העברה וזהו. לא עודף, לא מטבעות ולא חתימה.
אסף הרופף | 12.04.15
4.
ל-1 כנראה אתה חיי בבועה של עצמך, השעון יצליח ועוד חודש אזכיר לך
עוד חודש תתעורר מהבועה שלך, השעון יצליח וימכר ממש טוב במליונים. ממש כמו שהאייפון 6 קנה בחזרה משתמשי אנדרויד מהרמה הגבוהה שרוצים מכשיר יוקרתי ופשוט עובד, כך גם השעון יגרור עוד את הליבה של משתמשי האנדרויד. אנשים כמוך שישארו בבועה שלהם. כמובן 85% מהשוק ישאר מכשירי אנדרויד של $50-$150. ממש מעניין!
אדי.מ6 | 24.03.15
2.
מה לעשות, לא תמיד ניתן למתג קונספט דפוק כ"חידוש"
ה"המצאה" של הארנק האלקטרוני היא רק סיסמה שהומצאה ע"י חברות הטכנולוגיה בשביל למשוך משתמשים ל"שירות העתיד החדשני" כפי שהם נוטים לעושות פעמים רבות אבל במקרה הזה פשוט אין להם מה למכור. הקונספט של "ארנק אלקטרוני" קיים כבר עשרות שנים וקוראים לו כרטיס אשראי (כולל כרטיסי חיוב מיידי ונטענים), כמו ב"חידוש" הסלולרי כ"א מאפשר לשלם באופן אלקטרוני רק שהוא עושה זאת הרבה יותר טוב. 1. כ"א זמין כמעט בכל מקום. 2. הוא קטן וקל ברבה יותר מהסלולרי 3. הוא תמיד עובד, לא צריך חשמל, לא סוללה ולא קליטה. 4. הוא פשוט לשימוש וכל אחד יודע לעשות זאת. 5. מלבד ארה"ב בשאר העולם כבר מזמן יש כרטיסים מאובטחים עם צ'יפ וגם כרטיסים עם שבב NFC שלא צריך "לגהץ" (בסוף השנה תתחיל ארה"ב להצטרף לשאר העולם). 6. למרות קשקושי האבטחה של החברות השונות (ובראשם אפל) אין כאן שום חידוש. הכרטיסים עם הצ'פ מאובטחים (בזכות הצ'יפ וחוסר הנכונות של האמריקנים לאמצו כמעט כל מעשי ההונאה בכ"א מתבצעים בכרטיסים אמריקנים) ובכל מקרה, כפי שכבר ראינו, השירותים הללו לא בטוחים כפי שנטען. 7. החוקים במדינות השונות מגינים על הלקוחות ממעשי הונאה בכ"א כך שגם אם אלו קורים הלקוח לא נפגע. 8. ה"ארנק האלקטרוני" המופלא עובד, בסופו של דבר, עם כרטיסי אשראי. כך שמה שקורה בעצם זה שהלקוח משלם עמלה כפולה, לחברת האשראי ולמפעיל השירות (כמו אפל או גוגל). ולמי שלטוען שלא כדאי לזכור שהגביה לא מתבצעת דרכו אלא דרך בית העסק וזה פשוט יוסיף את העליה למחיר המוצר עצמו.
אמיר | 23.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת