אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אין אור בקצה מנהרת כורזין: הכביש התת-קרקעי תוקע את מתחם התעסוקה בגבעתיים

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
שיצמצמו עובדים בעירייה 1000 עובדים על עיר של 60 אלף תושבים שיקחו חניון בשטח 9 שמסרו לשכוןבנוי ב
עיריייה מנופחת עובדים אוכלי חינם , עיר ללא סדר, כול בחירותץ ראש העיר הביא אניש שלומו בנוסף לאחרים, ישנם גנגסטרים שראש העיר מפחד וכספי הצבור אשר משלם ארנונה גבוה לא מקבל דבר , איפה המיליונים שזרמו עם הבניה בשנים האחרנות, יש לבדוק בקפדנות את הבזבוזים העצומים בעיר, חנין בשטח 9 שהיה מיועד לצבור בתקופת שטמצלר הוכחר לשכון ובינוי להגדלת השטחים ובניית משרדים.
צביקה | 24.03.15
1.
הבעיה הבסיסית - אי איחוד גבעתיים, רמת גן ותל אביב
איחוד הרשויות הזה - שהתבקש כבר מלפני עשרות שנים - היה פותר את בעיות תזרים המזומנים של עיריית גבעתיים מכיוון שמלכתחילה אין עיריית גבעתיים אלא לכל היותר מנהלת רובע המקבלת תקצוב מעיריית תל אביב גדולה. זה גם היה יוצר מצבים נכונים יותר מבחינה תכנונית - פיזור וריכוז משרדים בצורה הרבה יותר טובה והגיונית, ועם הרבה יותר מרחבי פעולה. (בצד השני של כורזין, על אלוף שדה, אין כמעט תכנון קיים או עתידי שיתמוך ויחזק את המתחם!)
מרקו - סטודנט לאדריכלות ותכנון ערים | 24.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת