10. אין שקיפות זה פשוט עוד מס!! כנסו דחוף! ראשית יהיו בודדים שיזוכו בכסף וכל השאר יישלמו את הכסף הזה כי צריך להיכנס בבוקר ולצאת בערב כך שהרוב יישלמו!! ללא קשר ברור לכם שיודעים כל הזמן איפה אתם ובאיזה מהירות נסעתם והאם עצרתם לחלוטין.... ואתם מבינים מה השלב הבא!!!!!!!נכון???? Z | 08.04.15 (ל"ת)
9. פושעים בצמרת זו פשוט דרך נוספת לגנבת כספי ציבור ולהעלמתם באישור דון קורלאונה. לא מתפלא כבר על שום דבר שקורה במדינה זה אופיני לשילטון ביביהו. צבי | 03.04.15 (ל"ת)
8. העניין הוא בדיחה עצובה על חשבוננו מכיוון שאין תחבורה ציבורית, אין לאזרח חלופות, הוא סתם יאלץ לשלם עוד מס. גל | 01.04.15 (ל"ת)
7. קודם כל תשנו את מבנה הוצאות הנסיעה בתלוש המשכורת עובד צריך לקבל "דמי נסיעה" קבועים, אם הוא בוחר לא להחזיק מכונית - זכותו. יש אנשים שיוכלו להרוויח מוויתור על הרכב הצמוד עלייה משמעותית ברמת החיים וגם לתרום לסביבה ולחברה. תמר | 30.03.15 (ל"ת)
6. ישחטו לנו את הכיס מבלי קיום תחבורה ציבורית חלופית. מכרמיאל עד גבעתיים 24 רמזורים אנחנו לא בלונדון ששם קיימת תחבורה ציבורית רצינית ואמינה שאפשר לסמוך עליה. ישראל בסה"כ חור באמצע שוםמקום ורוצים להרוס אותנו כלכלית. לא הבנתם עדיין?????? אין לנו איך להגיע לתוך תל אביב!!!!!!! מה לא מובן למגיעים מהצפון שביננו זה יעלה הון אחרת יקח לנו 4 שעות להגיע מהגליל לתל אביב לעבודה!!! הזוי !!!!! פרימיטיביות לשמה נהג מזדמן | 29.03.15 (ל"ת)
5. הורדת עומס? זה מס פריפריה שנועד לייקר נדלן במרכז. נהגים לא נוסעים סתם-שינוי הרגלי נסיעה? כלומר להפסיק את ההרגל הזה של אנשים לטייל סתם עם האוטו? מי עושה את זה? אף אחד! אם לא חייבים להגיע ליעד מסויים-האוטו לא זז. אבי | 30.03.15 (ל"ת)
4. אני הולך ליסוע 8000 ק"מ ביום... החוצה מפה. למכירה: סוזוקי אלטו יד ראשונה 2011, טסט לשנה, ידנית, רק 39,000 ק"מ, מטופלת, מצב טוב חוץ מדפיקה וחצי בפגוש האחורי. 35,000 שקל. ... | 29.03.15 (ל"ת)
2. עכשיו הם ישלמו 5200 לכמה תעבי בצע - אחרי זה יקרעו לנו את הכיס על ידי חיוב על כל נסיעה ואז יתעשרו עוד יותר. עלוקות נמאסתם! מספיק כבר למצוץ את המיץ מהמדינה - גמרתם אותנו. יהיה מרד אזרחי בסוף. במקום לעודד תחבורה ציבורית - מעמיסים עוד ועוד תשלומים. | 29.03.15 (ל"ת)
כך יקטינו את העומס בכבישים: השלב השלישי לניסוי הנסועה יוצא לדרך
10 תגובות לכתיבת תגובה