אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ד"ר כביש ומיסטר שטח: סוזוקי ג'ימני חוזר מהמדבר

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
התפיסה של שלדת סולם.
כל היצרנים מרדדים את הרמה עד לגיחוך. ב-2001 קניתי קאיה ספורטאז׳ אמיתי. גיר אוטומט עם שני מצבי 4X4; רגיל וכוח. שלדת סולם, סרן אחורי חי עם דיפרנציאל ננעל אוטומטית. הנעה אחורית לכביש ועם שילוב ה- 4X4 משתלבת ההנעה הקדמית והטבורים ננעלים אוטומטית. הסרן הקדמי היה ״צף״. כלומר, בניגוד לג׳ימני המתלים הקדמיים היו נפרדים. לכן הוא היה נוח לנסיעות כביש. לסמוראי היו קפיצי עלים. בג׳ימני הם הוחלפו בספירליים. גם בספורטאז׳ הקפיצים היו ספיראליים.לעומת ספורטאז׳ שעם ישראל רוכש היום: 1600 הנעה קדמית בלבד.פרייבט!
ליאון | 13.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת