9. התפיסה של שלדת סולם. כל היצרנים מרדדים את הרמה עד לגיחוך. ב-2001 קניתי קאיה ספורטאז׳ אמיתי. גיר אוטומט עם שני מצבי 4X4; רגיל וכוח. שלדת סולם, סרן אחורי חי עם דיפרנציאל ננעל אוטומטית. הנעה אחורית לכביש ועם שילוב ה- 4X4 משתלבת ההנעה הקדמית והטבורים ננעלים אוטומטית. הסרן הקדמי היה ״צף״. כלומר, בניגוד לג׳ימני המתלים הקדמיים היו נפרדים. לכן הוא היה נוח לנסיעות כביש. לסמוראי היו קפיצי עלים. בג׳ימני הם הוחלפו בספירליים. גם בספורטאז׳ הקפיצים היו ספיראליים.לעומת ספורטאז׳ שעם ישראל רוכש היום: 1600 הנעה קדמית בלבד.פרייבט! ליאון | 13.01.18 (ל"ת)
8. ג'ימני בלב ובנפש נוהג בג'ימני 2007 .. לא מסוגל למכור אותו .. כל הרציונל נעלם מהחלון ברגע שנכנס לשטח ומשאיר אבק לכל הפוזאיסטים ג'יפאי המדרכות ... אריק | 27.05.17 (ל"ת)
7. לפני חודש רכשתי סוזוקי גרנד ויטארה מנוע 2.4 ליטר 170 כס מפנק בעיר תותח בשטח 4על4 עם סרנים ננעלים תענוג אמתי. כן גרנד ויטארה קצר שהוא מבחינה ויזואלית יותר יפה מארוך ג'סי | 03.04.15 (ל"ת)
5. סובארו פורסטר לא מוגבהת וללא מיגון אין צורך לפחד נחל לבן מתאים וגם מתאים לכל 4X4 רך (יש טיול של דו שבו שעבר שם) כדאי גם להתחיל ב חורבות חלוצה ולעבור את חולות שונרה עד הר קרן ושם להתחבר לנחל לבן סובארו פורסטר | 31.03.15 (ל"ת)
4. 16 שנים אצלי נקנה מהיבואן ולא מחליף אין על הרכב הזה אמין פשוט ונותן תמורה מלאה אייל | 31.03.15 (ל"ת)
ד"ר כביש ומיסטר שטח: סוזוקי ג'ימני חוזר מהמדבר
9 תגובות לכתיבת תגובה