9. החסם העיקרי ביבוא-מכון התקנים אבי השחיתות. יבואנים גדולים משלמים לכל בעלי התפקידים במכון התקנים על מנת לחסום את היבוא המקביל. בתמורה בעלי התפקידים מעבירים ליבואנים מסמכים כדי שיחסמו את היבואנים המקבילים בשיטות של מאפיה. דוד | 17.04.15 (ל"ת)
8. ל 7- מסכים איתך ורוצה להוסיף עוד משהו אם השוק הזה עוד יפתח אנחנו נצפה לירידה משמעותית במחירי הרכבים מהיבואן. ממש כמו מה שקרה עם הסלולר, ברגע שהשוק נפתח לעוד שחקנים זה בסופו של דבר יוצא לטובת הצרכן. מתן | 08.04.15 (ל"ת)
7. לכל המזלזלים בפוטנציאל של היבוא המקביל רק תציצו מה קרה בענף הרכב מאז שאלבר החלה עם היבוא המקביל. למלחיצים- אף חברה לא קרסה והביקוש לא עלה עד כדי לדרוס חברה מסוימת. לעומת זאת- מספר חברות הבינו שאם לא ימכרו במחיר שמיישר קו עם מחיר היבוא המקביל הם ישארו מאחור איתי | 02.04.15 (ל"ת)
6. למה ?????? יבואן רשמי משלם הון עתק כדי להיות זכיין בארץ. היבואן המקביל לא משלם כלום, כך שזאת מראש לא תחרות הוגנת. למה שהיבואן הרשמי לא ינסה להגן על פרנסתו?? זה יביא לכך שיבואנים יוותרו על זיכיונות ומכיוון שיבוא מקביל בדר"כ הוא של סחורה מזדמנת (היצרן מחוייב לזכיין בכל מדינה כך שיבוא מקביל אינו ישירות מהיצרן) יהיו מוצרים שלא ייבאו כלל. אני | 01.04.15 (ל"ת)
3. כל היבוא מקביל הזה קומבינה אחת גדולה ומונופול בשירות המדינה בנט חשף יבואניים שעשות מאמצים להקים מאות תקנים כדאי להכשיל יבואנים אחרים, למה הם בכלל עדיין קיימים ולא משלמים קנסות לציבור חזרה? מהנדס חשמל | 01.04.15 (ל"ת)
תזכיר חוק: יבואן רשמי שיחסום יבוא מקביל ייחשב כמי שביצע עבירה פלילית
9 תגובות לכתיבת תגובה